Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
digitale meter die niet correct heeft gewerkt. Verbruik terwijl er geen verbruik mogelijk is.
digitale Meter die niet correct meet. Gasmeter die blijft draaien, ook al is er geen verbruik. Zelf de meter zien verder draaIen, terwijl alles uit stond. zelfs in de zomer met temperaturen tussen 25-35 graden een substantieel verbruik, terwijl iedereen weet dat de verwarming dan afstaat. interventietechnieker langs geweest, alle buizen gecontroleerd op lekken, dit was negatief. Heeft de hoofdgaskraan terug opengezet, meter gecontroleerd en zei dat deze correct werkt. Toen die hier buiten stapte werkte de meter terug correct. Zelfs met alle foto's en bewijzen weigert men aan te nemen dat de meter een hele poos fout heeft geregistreerd. Ik woon alleen, ben 8 maand niet thuis geweest, verwarming is stuk geweest gedurende een hele poos, heb als hoofdverwarming een houtkachel, en zit aan een verbruik van boven 10000 kWh. Terwijl ik vorig jaar in vele maanden nul verbruik had.
Betaling
Beste StockX B.V., Op 20 december om 23:57 heb ik via uw website het product adidas CTT Oversized Chinese Track Top 3.0 besteld met een bedrag van €171,99. Na het afronden van de betaling verscheen een ladend scherm en werd het bedrag van mijn rekening afgeschreven. Echter heb ik geen orderbevestiging ontvangen, noch per e-mail noch via mijn account op de website. Ook is er geen actieve bestelling zichtbaar. Ik heb hierover contact opgenomen met de klantenservice van StockX. Zij hebben bevestigd dat er geen orderbevestiging is verzonden, terwijl de betaling wel succesvol is verwerkt. Aangezien er geen geldige koopovereenkomst tot stand is gekomen en er geen sprake is van levering, verzoek ik hierbij om terugvordering van de betaling en restitutie van het bedrag. Dit verzoek is in lijn met artikel 6:74 BW, waaraan u als B.V. juridisch bent gebonden. Ik ga ervan uit dat dit geschil op correcte wijze kan worden opgelost zonder verdere stappen of aanvullende inspanningen. Het bedrag kan worden teruggestort op rekeningnummer (zie bijlage) zijnde de rekening waarvan de betaling is verricht. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Zie factuur in bijlage. Hoogachtend, Jayden H.
Terugbetalingsroblemen
Meerdere bestellingen die niet werken en bewijzen ervan gestuurt en krijg niets terug betaald . Nochtans veel bewijzen gestuurt veel meer dan ik hier kan sturen .. en nog geen terugbetaling elke sd kaart of dergelijke wilt gaan foto's of video's openen en ze willen niet terugbetalen usb sticks zogezegd van het merk lenovo 16 tb net hetzelfde .. en dan iets om met sd kaart en usb stick over te zetten en dat werkt ook niet .. verkopers namen zijn Wako Store Store / Sony Gold Medal TOP Store / Shop 1105080680 en Shop1105164735 ik heb via ali express alles gemeld en via de verkopers via prive berichten en niets werkt .. niet genoeg bewijs zegt ali express steeds en de verkopers vragen ofwel om te wachten ofwel om nieuwe items te krijgen .. ao werkt verkoop niet denk ik dus ik wil dat dit stopt en ik wil mijn geld terug .
Stortingprobleem
Beste, Ik heb op 10/12/25 een storting gedaan van 250 euro. Ik heb deze nooit ontvangen maar is wel van mn rekening. Al verschillende keren de klantendienst gecontracteerd maar zonder succes. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Terugbetaling
Echt extreem schandalig bedrijf dit! OPLICHTERS zijn het!! Al meer dan een jaar geleden twee bestellingen gedaan, deze geannulleerd en NOG STEEDS geen geld terug na HERHAALDELIJKE chats met hun te hebben gehad. ‘’U word geholpen, even geduld, blablabla! WAARDELOOS!!! Vergeet het maar dat je je geld terug ziet. Mega veel geld kwijt. Nog geen ster waarw. Eerder ontelbaar sterren in de min!
Artikel geannuleerd door Bol.com, cadeaubon niet terugbetaald
Beste, op datum van 17/12 deed ik een drone in mijn winkelmand, ging naar de website van mijn werkgever, kocht daar een cadeaubon twv 599€, betaalde de drone met de cadeaubon en de bestelling was in orde. 24u later kreeg ik bericht dat mijn drone niet meer in voorraad was. Ik probeerde via de chat met de klantendienst mijn geld terug te krijgen, tevergeefs. Na het sturen van een klacht via mail kreeg ik volgend bericht: "Hi Pier, Dankjewel voor je bericht! Ik kan me goed voorstellen dat je je hier zorgen om maakt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je voor iets betaald, en dan ook de bestelling niet doorkomt. Het gaat immers ook niet om een tientje. Ik help je graag verder. Wanneer een bestelling niet doorkomt, maar er wel is betaald, zorgen wij er direct voor dat dit naar jou terug wordt gestort. Dit zal dan binnen uiterlijk drie werkdagen weer bij jou op de rekening staan, afhankelijk van hoe snel jij gewend bent dat de bank dit voor je verwerkt. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben maar mochten er toch nog dingen onduidelijk zijn, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag! Onze digitale deur staat natuurlijk altijd voor je open. Nog een hele fijne dag! Met vriendelijke groet, Melissa bol klantenservice" Met de veronderstelling dat ik mijn geld terug kreeg bestelde ik de drone bij Krefel. Vandaag heb ik mijn geld nog steeds niet ontvangen en daarnet kreeg ik telefoon van Bol.com met de mededeling dat mijn cadeaubon in mijn account staat en ik mijn geld niet terugkrijg. Ik ben daar helemaal niet mee akkoord, het gaat hier om 599€ die ik zou moeten spenderen op hun site. Zij zijn in de fout gegaan door mij iets te laten kopen dat er niet is, anders zou ik die cadeaubons nooit gekocht hebben! Kunnen jullie mij helpen? Vriendelijke groeten Pier Kinable
Accomodatie beneden verwachting + vertraagde vlucht
Geachte mevrouw/heer, Op 29/09/2025 heb ik bij u (via PrijsVrij) een verblijf geboekt met boekingsnummer 1182471 (dossiernummer 4658/631734). Hiervoor betaalde ik 1644 euro. Mijn verblijf vertoonde echter gebreken en voldeed niet aan de kwaliteit die ik redelijkerwijze mocht verwachten. Het gaat meer bepaald om de zeer erbarmelijke en vuile staat van de hotelkamer. Dit betekent dat ik een bedrag heb betaald voor een kwaliteit die ik niet gekregen heb. Ik vraag u daarom om binnen de 15 dagen het bedrag van 1644 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bewijs gebreken • Kopie betalingsbewijs
Klacht betreffende langdurige vertraging en gebrek aan communicatie door Ami Belux
Geachte, Graag dien ik via deze weg een formele klacht in tegen Ami Belux (Citroën) wegens aanhoudende leveringsproblemen, tegenstrijdige communicatie, gebrek aan transparantie en een totale afwezigheid van klantendienst. Op 30 juli 2024 heb ik een Citroën Ami besteld en het volledige aankoopbedrag onmiddellijk betaald. In september werd het voertuig reeds ingeschreven bij mijn verzekering, aangezien de voorziene levering eind oktober zou plaatsvinden. Deze leverdatum werd echter niet nagekomen. Na herhaaldelijk bellen en mailen ontving ik uiteindelijk bericht dat de vertraging te wijten was aan een logistiek probleem met de logo’s, waardoor de levering verschoven werd naar begin december. Begin december ontving ik vervolgens per e-mail de bevestiging dat de levering uiterlijk tegen 17 december zou plaatsvinden. Aangezien ook deze datum verstreek zonder levering of verdere communicatie, heb ik opnieuw contact opgenomen. Na lange tijd werd mijn telefoongesprek uiteindelijk beantwoord, waarbij mij werd meegedeeld dat de levering zou plaatsvinden op 19 december. Vandaag zijn we 22 december, en opnieuw is er geen levering gebeurd. Bovendien ontvang ik sindsdien geen enkele reactie meer op mijn e-mails en wordt de telefoon opnieuw niet opgenomen. Er is dus opnieuw sprake van volledige radiostilte, ondanks meerdere pogingen tot contact. Sindsdien probeer ik Ami Belux te bereiken om een duidelijke en betrouwbare stand van zaken te verkrijgen, helaas zonder enig resultaat: Telefonisch beland ik telkens lange tijd in de wachtrij zonder iemand te bereiken. Meerdere e-mails blijven onbeantwoord. Er wordt geen concrete leverdatum meer gecommuniceerd en geen enkele vorm van opvolging of ondersteuning geboden. Deze situatie is voor mij bijzonder frustrerend en onaanvaardbaar. Ik heb al mijn verplichtingen correct en tijdig nagekomen, terwijl ik ondertussen al maanden geconfronteerd word met herhaalde uitstel, tegenstrijdige informatie en een compleet gebrek aan respect voor de consument. Dit heb ik nog nooit meegemaakt binnen een professionele klantrelatie. Ik vraag Test Aankoop om: Mijn klacht formeel te registreren. Bemiddeling op te starten bij Ami Belux om eindelijk een duidelijke en bindende leverdatum en correcte communicatie te bekomen. Alvast dank voor uw ondersteuning.
Leveringsprobleem
Beste, mijn bestelling zou vermoedelijk 19 december geleverd worden. Op zaterdag 20/12 zat mijn bestelling in een leveringsdepot in België. Vandaag zijn we blijkbaar een stap terug:in Transit. Nu krijg ik vandaag (22/12) een mail waarin staat dat het tegengehouden wordt door anomalie: De levering van uw pakket wordt momenteel voorkomen vanwege een anomalie. We doen alles wat nodig is om uw pakket zo snel mogelijk af te leveren. Deze bestelling bevat een geschenk voor kerstavond. Had ik geweten dat dit niet tijdig geleverd zou worden, had ik wel elders besteld. Zie minder
Privacy violation
Dears, Please stop calling me!!! I have repeatedly asked your agents to remove me from any lists you have. I cancelled my abo years ago and you still keep calling me, two times last week and today again! What do i have to do to get you to respect my privacy?! I am not interested to renew my abo, because of exactly THIS reason! Please stop calling me. Andreea
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
