Een geschil met een bedrijf?

Stuur nu meteen een klacht!

Target
Maak meer impact voor je klacht dankzij onze steun
Contact
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
Globaal
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Acties en petities

Al onze speciale acties, petities en juridische acties

Meest recente klachten

Incompatibiliteit met merkloze producten sinds update

Beste, Sinds enkel jaren heb ik een laserprinter Brother MFC-L3750CDW, waarin ik de goedkopere toner cartridges van 123-Inkt gebruik. Echter, sinds de laatste update weigert het toestel de cartridges. Dit lijkt mij een onredelijke manier om aan merkbescherming te doen of gebruikers te verplichten duurdere Brother cartridges te doen kopen. Graag aanpassing van de software, zodat ik verder gebruik kan maken van de aangekochte cartridges. Met vriendelijke groet, Ronny De Bosscher

In behandeling
G. V.
19/10/2025

Recht op terugbetaling

Beste, Op 31/07/2025 is mijn moeder van 95 jaar (klantnummer 830356) definitief verhuisd naar een woonzorgcentrum. Wij hebben op dat moment haar contract voor vaste telefonie en internet bij u stopgezet. In de afrekening die mama op 1 september 2025 ontvangen heeft staat vermeld dat zij recht heeft op een terugbetaling van 60,58 euro die "van de volgende factuur zou gecrediteerd worden". Wij hebben u onmiddellijk laten weten dat er geen volgende factuur meer zou volgen daar mama al haar contracten bij jullie stopgezet heeft. Wij hebben dan ook gevraagd om het bedrag van 60.58 euro onverwijld op haar rekening over te schrijven. Op 3 oktober 2025 om 14u39 stuurde mijn mama jullie onderstaande mail die tot op heden onbeantwoord is gebleven: Beste, Betreft: klantnummer 830356 - documentnummer 7593325065 U meldde in mijn afrekening van 01/09/2025 dat er een bedrag van 60,58 EUR is toegekend in mijn voordeel. Dit bedrag gaat automatisch afgetrokken worden van mijn volgende aanrekening, meldt u verder. Vermits ik een tijdje geleden verhuisd ben naar een woonzorgcentrum heb ik mijn proximus abonnement echter opgezegd, waardoor er geen volgende aanrekening meer zal gebeuren. Mijn zoon belde hier een drietal weken geleden al voor naar uw diensten. Er werd toen gezegd dat het bedrag zou teruggestort worden op mijn rekeningnummer BE73 9796 0919 XXXX. Dit is mijn rekeningnummer waarlangs al mijn betalingen voor Proximus gebeurden. Tot mijn verbazing is het bedrag nog steeds niet teruggestort. Kunt u dit dringend regulariseren aub. Ik wil uitdrukkelijk opmerken dat ik maar 1 zichtrekening heb, namelijk hogergenoemde zichtrekening bij ARGENTA. Uw medewerker zei via de telefoon dat er een ander rekeningnummer in uw systeem zou gekend zijn. Misschien betreft dat de vroegere gezamelijke zichtrekening van mijn echtgenoot (overleden in 2015) en mezelf. Is het daarom dat de betaling nog steeds niet op mijn rekening is teruggestort? In ieder geval kan u zeker checken dat alle betalingen de afgelopen jaren steeds gebeurden via de rekening op mijn naam alleen: BE73 9796 0919 XXXX. Mag ik er op aandringen dat de betaling nu spoedigt volgt op dit rekeningnummer aub? Met vriendelijke groeten, MtD

In behandeling
C. D.
19/10/2025
snackomax

Niet leveren van de goederen

Geachte mevrouw/heer, Op 5 oktober 2025 kocht ik een red bull hard candy China, redbull advent kalender 2025 & red bull Oracle advent in uw online winkel en betaalde ik € 130,23 inclusief verzendkosten. Ik ontving een pakket op 16 oktober 2025 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van 2 advent kalender en een zakje candy, een armbandje met een hartje. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

In behandeling
N. T.
19/10/2025

Extra kosten

Beste, wij krijgen 1 dag nadat de annulatie periode verloopt een extra kost van 174 euro voor schoonmaakkosten. Deze werden nergens vermeld tijdens de reservatie. Toen deze niet dezelfde dag betaald werden was dit bedrag verhoogt naar 189,99 euro. Dit iedere keer via een obscure link die niet veilig aanvoelt.

In behandeling
J. B.
19/10/2025

cancel subscription

Geachte mevrouw/heer, Op 27/09/2025, I was surprised to find on my credit card the cost of Edreams Prime annual 99.99 Euro. Ik stel echter vast dat het mij onmogelijk lijkt om deze subscription te beeindigen. Ik heb op 28/09/2025 mails gestuurd naar support@edreams.com and prime@edreams.com. Zonder gevolg. Daarom verzoek ik u onverwijld mijn subscription stop te zetten. Gelieve de stopzetting te bevestigen and geen verdere kosten aan te rekenen. Mijn account is ingeschreven onder het email adres: jhbrusten@gmail.com. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - email verzonden

In behandeling

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform