Klacht indienen via Test Aankoop

Niet tevreden over een bedrijf?

Verstuur hier je klacht!

Retrieving results

Wil je dat onze juristen je helpen?
Bel hen op 02 892 37 05

Zo werkt het

Formuleer je klacht beter

Onze eenvoudige procedure helpt je stap voor stap je klacht beter te formuleren. Zo heb je meer kans op een succesvolle afhandeling. Je kunt ook belangrijke documenten als bijlage meesturen. Lees de veelgestelde vragen hier.

De naam Test-Aankoop

U stuurt uw klacht met onze naam eronder naar het juiste adres. Zo weet het bedrijf dat wij op elk ogenblik kunnen tussenkomen.

Deel uw klacht met het grote publiek

U kunt uw klacht op ons klachtenbord plaatsen. Door ze publiek te maken, zet u het bedrijf meer onder druk om uw probleem op te lossen.

Klachten rechtstreeks verzonden naar bedrijven

17.309 Verzonden klachten € 7.278.521 betwist

5.773 Afgesloten klachten

...

11.536 In behandeling

34.34% beantwoord
65.66% in afwachting

Gemiddelde reactietijd 5 dag(en)

Hoogst en laagst scorende bedrijven

Hoe berekenen we de score van bedrijven

Publieke klachten

Recent ingediende klachten

Publieke klachten

  • stephanie v

    Vandaag

    Probleem factuur

    "Beste, Op 12/03 betaal ik het bedrag van 319,95€ voor twee bestellingen, waaronder bestelling 11003022889644. Door een misrekening van mij kom ik een bedrag tekort van 14,60€ Op 17 april neem i..."
  • BRAHIM E

    Vandaag

    Nummerbehoud vrijgeven

    "Ben van operator veranderd met nummerbehoud maar Jim mobile houd dit op terwijl de wet zegt dat je een abonnement mag opzeggen wanneer je wilt. Ben naar Orange gegaan en wil mijn oude nummer behouden...."
  • Henri V

    Vandaag

    Herroeping bestelling

    "Bestelling herroepen. Telefonisch niet bereikbaar, niet antwoorden op e-mails en zelfs niet op aangetekend schrijven. Mijn geld wordt niet terug gestort. Reeds contakt opgenomen met advocaat, wacht no..."
    afgesloten Succesvol Behandeld door Test-Aankoop
  • KATLEEN G

    Vandaag

    Onterecht bijhouden overgemaakte gelden

    "Op 10 april laatstleden werd door mij een bestelling bij u geplaatst. Op 12 april zijn de gelden effectief van mijn rekening gegaan. 18 april heb ik per e-mail nagevraagd waarom ik geen bevestigingsm..."
  • Maren D

    Vandaag

    Retourzending

    "Beste In januari heb ik broeken besteld via Zalando van hun partner Esprit. Begin februari heb ik deze geretourneerd. In april kreeg ik ineens een derde aanmaning voor een deel van deze bestellin..."

Alles zien

Informatie voor de bedrijven

Meer weten over deze service