Een geschil met een bedrijf?

Stuur hun nu meteen een klacht!

Hoe werkt het?

  1. Schrijf je klacht hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Benefit 1 Image Dien een doeltreffende klacht in dankzij de garantie van Test Aankoop
  • Benefit 2 Image Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Benefit 3 Image Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageren bedrijven binnen 6 dagen.
Mocht het langer duren, kun je contact met ons opnemen:

02 892 37 05

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

Onze resultaten in enkele cijfers

We hebben al duizenden consumenten hun gelijk helpen halen:

37.865

Totaal aantal ingediende klachten

80%

Aantal opgeloste klachten

6 dagen

Gemiddelde antwoordtijd

Tevreden consumenten getuigen

Ontdek enkele succesverhalen

Spotlight Image

Duizendmaal dank voor uw inzet. Zonder uw hulp en kennis was dit nooit mogelijk.

Bart Cocquyt

Spotlight Image

Ik begrijp dat vele mensen, die zich niet gesteund voelen door jullie en die, net als ik zo beu zijn en bang worden door de dreigementen, zouden betaald hebben. Ik vertrouw op jullie kennis. Ik kan allen maar met veel lof over jullie tijdschrift en diensten praten en reclame maken. Dank daarvoor.

Veerle Arnauts

Alle klachten zien