Beste, op datum van 17/12 deed ik een drone in mijn winkelmand, ging naar de website van mijn werkgever, kocht daar een cadeaubon twv 599€, betaalde de drone met de cadeaubon en de bestelling was in orde.
24u later kreeg ik bericht dat mijn drone niet meer in voorraad was.
Ik probeerde via de chat met de klantendienst mijn geld terug te krijgen, tevergeefs.
Na het sturen van een klacht via mail kreeg ik volgend bericht: "Hi Pier,
Dankjewel voor je bericht! Ik kan me goed voorstellen dat je je hier zorgen om maakt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je voor iets betaald, en dan ook de bestelling niet doorkomt. Het gaat immers ook niet om een tientje. Ik help je graag verder.
Wanneer een bestelling niet doorkomt, maar er wel is betaald, zorgen wij er direct voor dat dit naar jou terug wordt gestort. Dit zal dan binnen uiterlijk drie werkdagen weer bij jou op de rekening staan, afhankelijk van hoe snel jij gewend bent dat de bank dit voor je verwerkt.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben maar mochten er toch nog dingen onduidelijk zijn, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag! Onze digitale deur staat natuurlijk altijd voor je open. Nog een hele fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Melissa
bol klantenservice"
Met de veronderstelling dat ik mijn geld terug kreeg bestelde ik de drone bij Krefel.
Vandaag heb ik mijn geld nog steeds niet ontvangen en daarnet kreeg ik telefoon van Bol.com met de mededeling dat mijn cadeaubon in mijn account staat en ik mijn geld niet terugkrijg. Ik ben daar helemaal niet mee akkoord, het gaat hier om 599€ die ik zou moeten spenderen op hun site.
Zij zijn in de fout gegaan door mij iets te laten kopen dat er niet is, anders zou ik die cadeaubons nooit gekocht hebben!
Kunnen jullie mij helpen?
Vriendelijke groeten
Pier Kinable