Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 677
- Aantal klachten *
- 150
- Afgesloten klachten*
- 93%
- Antwoordratio*
- 1 dag
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Omzetten cadeaukaart
Beste, ik had graag de cadeaukaart terugbetaald op mijn rekening, aangezien dit om een hoog bedrag gaat. Via mijn werk krijg ik korting op Bol.com, maar kan dit enkel via cadeaukaarten omgezet worden. Ik heb voor mijn vriendin een smartphone gekocht, maar de kleur beviel haar niet, dus heb ik de verpakking ongeschonden en ongeopend teruggestuurd naar de verkoper. Ik heb dan het bedrag teruggekregen op mijn account via cadeaukaart. Aangezien ik niets nodig heb en het om een groot bedrag van €481.39 gaat, zou ik dit gewoon graag op mijn rekening terugzien. De cadeaukaarten moet je normaal met pincode ingeven,maar dit is niet het geval hier en kan dus enkel alleen via mijn account gebruikt worden, dus kan ik ze ook niet doorgeven of verkopen aan andere mensen! Ik heb alvast iemand met de chat gesproken, maar ik heb er een nare ervaring mee, omdat hij graag het woord "haha" gebruikte?! Alvast uw begrip!
Bol.com select
Beste, ik had een bestelling geplaatst en perongeluk geduwd op het knopje van select en ik heb het proberen opzeggen maar ik vond alleen maar dat ik het kon opzeggen voor 1 of 2 maanden. Nu gaat er dus automatisch geld van mijn rekening wat ik niet wil want ik koop niet zo vaak iets op bol.com.
Verkeerd product geleverd
Geachte mevrouw/heer, Op 11/09/2025 kocht ik een Philips 271E1SCA - Full HD Curved Monitor - 27 inch in uw winkel en betaalde ik er €11,99 voor. U leverde op 18/09/2025 een ander product (CR2025 batterij, 1 stuk). Ik vraag daarom onmiddellijk het leveren van het bestelde product aan de aankoopprijs vastgelegd in de verkoopovereenkomst. Met vriendelijke groet
weigering van garantie / gescheurde wandelschoenen)
Geachte mevrouw/heer, Op 27 januari 2025 kocht ik een Regatta Burrell Leather Wandelschoenen Mannen - Bruin - Maat 45 in uw winkel en betaalde ik er 93,88€ voor. Na 8 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. De eerste maanden na aankoop werden de schoenen niet gebruikt wegens medische redenen. Meer specifiek, De schoen komt aan de voorkant los aan de zool, lijkt een slechte bevestiging of ondermaatse kwaliteit waardoor een scheur. Ikzelf ben 72 jaar oud, dus het betreft hier gewoon gebruik, en lichte wandelingen. ( geen alpine wandelingen) Wij zijn van oordeel dat de kwaliteit ondermaats is, en daarom vroeg ik ook naar de garantie. Begin september e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. (Garantie & Reparatie [CASE:215068696] Mijn verzoek is afgewezen omdat u zich beroept op slijtage. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat er nog helemaal geen sprake is van slijtage, wandelschoenen werden slechte enkele malen gebruikt. Er wordt ook een foto naar u toegestuurd van de zool. Deze is licht vervuild maar toont geen sporen van slijtage. hoogstens van enkele malen te gebruiken. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Betalingsbewijs, foto scheur, foto zool.
geen levering - geen nieuws
Besteld op 22 september 2025 Bestelnummer A000958N2F Verkoop door 123voer Bestelling geplaatst, beloofd uiterlijk geleverd op 27/09/2025. Tot vandaag 30/09/25 niets ontvangen. Verkoper reageert niet, klantendienst verwijst enkel door. Ik betaalde rechtstreeks aan Bol.com en verwacht daarom dat u binnen 7 dagen levert of mijn betaling terugstort.
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten