Scoredetails
- Totaal aantal klachten
 - 689
 - Aantal klachten *
 - 146
 - Afgesloten klachten*
 - 93%
 - Antwoordratio*
 - 1 dag
 
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-                         
                        1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
 - 
                        2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
 - 
                        3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
 
- 
                        Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
 - 
                        Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
 - 
                        Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
 
Meest recente klachten
Defect buiten de garantievoorwaarden
Geachte, Ik heb op 3 juni 2025 de Samsung MS23K3513AK - Solo-Microgolfoven gekocht voor 119 euro met verkoop door bol. Ik merkte echter vanaf september dat deze soms een verbrande (plastic?) geur gaf na langduring gebruik. (Meerdere dingen na elkaar of één iets voor een lange tijd). Toen ik zag dat er in de reviews op bol nog twee mensen waren met dit probleem, heb ik op 14 oktober dan ook beslist om een reparatieanvraag in te dienen, want ik vertrouwde het niet meer. Op 24 oktober is het artikel gecontroleerd en op 30 oktokber is mij een prijsopgave voorgelegd om het te repareren voor 125,67 euro (meer dan de aankoopprijs?), om het onhersteld terug te krijgen voor 19,95 onderzoekskosten of afstand te nemen van het artikel zonder mijn geld van de aankoop terug te krijgen. In de pdf document van de prijsopgave stond het volgende: “Onze monteur heeft vastgesteld dat het defect buiten de garantievoorwaarden valt” “De reparatieservice heeft na onderzoek vastgesteld dat je artikel niet binnen de garantievoorwaarden gerepareerd kan worden” “Reparatieomschrijving: Apparaat herstellen door de importeur. Apparaat heeft externe schade.” Er is echter 2 jaar fabrieksgarantie en ik heb dit product in perfecte staat verzonden (behalve het inwendige defect dat voor die verbrande geur zorgt uiteraard). Door de twee andere slechte reviews weet ik ook dat dit defect geen alleenstaand geval is. Ik hoef deze of een nieuwe microgolf zeker niet meer terug na al de problemen, maar ik wil het volledige aankoopbedrag wel terugkrijgen, want ik ben zeker dat ik in mijn recht ben. Met vriendelijke groeten, A F Klantnummer: 9009987479 Bestelnummer A00066NX3T Factuurnummer: 3913458337161 Reparatienummer 69093003
verplicht vertaling betalen
Eugene Lafaille [eugene.lafaille@gmail.com] 10:28 (1 uur geleden) aan Coock.nl wanneer gaat men nu eindelijk antwoorden op mijn vraag WAAR STAAT HET IN DE VERKOOPRSOVEREENKOMST DAT GE NA 2 JAAR MOET BETALEN VOOR DE VERTALINGEN. Graag een spoedig antwoord aub groetjes Op do 30 okt 2025 om 08:38 schreef Coock.nl | Partner van bol [klantenservice@bol.com]: Helaas moet ik je nogmaals meedelen dat er geen andere optie is dan een betaald abonnement af te nemen. In de zomer heeft de fabrikant uit coulance het abonnement kosteloos voor je verlengd. Zij kunnen hier verder niets aan veranderen en wij dus helaas ook niet. In de meeste gevallen zijn abonnementen altijd betaald, met een trialperiode. Dit geldt voor deze software ook. Het spijt mij dat ik je geen beter bericht kan brengen. Helaas moet ik je nogmaals meedelen dat er geen andere optie is dan een betaald abonnement af te nemen. In de zomer heeft de fabrikant uit coulance het abonnement kosteloos voor je verlengd. Zij kunnen hier verder niets aan veranderen en wij dus helaas ook niet. In de meeste gevallen zijn abonnementen altijd betaald, met een trialperiode. Dit geldt voor deze software ook. Het spijt mij dat ik je geen beter bericht kan brengen. Besteld op 25 augustus 2023 Bestelnummer 1626565486 Verkoop door Coock.nl Schrijf een review over dit product Shine Shine Earpods Vertaalcomputer - Draadloze Oordopjes Wit met Vertaal apparaat - Bluetooth
Wrong delivery item
Geachte mevrouw/heer, Op 25.09.2025 kocht ik een Apple MacBook Air(2025) 13-M4-24GB-512GB-Middernacht in uw online winkel en betaalde ik 1646 euro plus 0 euro verzendkosten. Ik ontving het pakket op 30.09.2025 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van Apple MacBook Air(2025) 13-M4-24GB-512GB-Middernacht , USB-C to USB-C Cable CYGNETT. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
Leveringsprobleem
Beste, Vrijdag 24 oktober bestelde ik een smartphone op bol.com. Geadverteerd als: vandaag besteld, morge´n in huis. Het pakje werd aangemeld bij bpost maar nooit ontvangen. De klantenservice raadde aan tot dinsdag te wachten en zei dat ze niet kunnen annuleren. Ik benadrukte de dringendheid en dat we niet zomaar verlof kunnen pakken volgens hun agenda. Vandaag is het dinsdag, de track and trace is nog steeds ongewijzigd. Pakje is aangemeld maar nog niet ontvangen. Ik neem terug contact zoals aangeraden. Zegt klantenservice dat ik best nog een dag kan wachten, ook al ziet hij dat de track and trace o´ngewijzigd blijft. Hij zegt dat hij het morgen zal annuleren als het er dan nog steeds niet is, dus kan wel annuleren, maar wil niet. Ik vind het erg misleidend en wordt telkens afgewimpeld dat ik moet wachten terwijl dit niet correct is. Ik wil zo snel mogelijk de telefoon of de annulatie!!
Omzetten cadeaukaart
Beste, ik had graag de cadeaukaart terugbetaald op mijn rekening, aangezien dit om een hoog bedrag gaat. Via mijn werk krijg ik korting op Bol.com, maar kan dit enkel via cadeaukaarten omgezet worden. Ik heb voor mijn vriendin een smartphone gekocht, maar de kleur beviel haar niet, dus heb ik de verpakking ongeschonden en ongeopend teruggestuurd naar de verkoper. Ik heb dan het bedrag teruggekregen op mijn account via cadeaukaart. Aangezien ik niets nodig heb en het om een groot bedrag van €481.39 gaat, zou ik dit gewoon graag op mijn rekening terugzien. De cadeaukaarten moet je normaal met pincode ingeven,maar dit is niet het geval hier en kan dus enkel alleen via mijn account gebruikt worden, dus kan ik ze ook niet doorgeven of verkopen aan andere mensen! Ik heb alvast iemand met de chat gesproken, maar ik heb er een nare ervaring mee, omdat hij graag het woord "haha" gebruikte?! Alvast uw begrip!
Hulp nodig?
                    Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
                
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten