BOL.COM

CONSUMPTIEGOEDEREN

Score

46 punten
Middelmatig klachtenafhandelingsdienst
Berekening van de score
Status Waarde
Open 351
Gesloten 85,19%
  • 351 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 85% gesloten klachten via het platform
6 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 8 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 6 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • J. D.

    24/11/2020

    Geweigerde retour

    BOL.COM CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Goedendag, ik bestelde 12 augustus een "Intex Filterpomp" en gezien er een ander artikel werd geleverd heb ik deze retour gestuurd naar jullie partner WAYS. Jullie laten op 27 augustus weten dat d..."
  • H. V.

    19/11/2020

    defect in slechts enkele maanden

    BOL.COM CONSUMPTIEGOEDEREN

    "beste , ik bestelde een elektrische step wingoo van easy-go na enkele weken was eerst de adapter defect . Nu heb ik het toestel moeten opsturen met code E8. Niemand kon mij vertellen wat dit betekend..."
  • J. P.

    18/11/2020

    blokkering van mijn aangekochte GSM

    BOL.COM CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Op 25/10/2020 heb ik een nieuwe GSM aangekocht (Samsung Galaxy Note10 Lite) via Bol.com onder het bestelnummer 1153565615 het toestel heeft altijd perfect gewerkt tot donderdagavond 12/11/2..."
  • E. V.

    16/11/2020

    Gedupeerd na een pre-order

    BOL.COM CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Hoi, Zoals duizenden anderen was ik op 22/9 paraat om stipt om 9h00 (zoals aangekondigd) de nieuwste Xbox Series X console te pre-orderen. Dat is ook gelukt want ik had een orderbevestiging binnen ..."
  • K. V.

    16/11/2020

    Probleem met inruilen van kadobonnen

    BOL.COM CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Ik wou 3 artikelen bestellen bij bol.com en wou hiervoor kadobonnen gebruiken die ik via mijn werkgever met 8% korting heb aangekocht. Deze kadobonnen stonden geregistreerd in mijn account. ..."
  • K. S.

    13/11/2020

    Terug betaling deurbel

    BOL.COM CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Naam van de klant KATJA SCHRAUDY Klantreferentie 2873496880: 3798786-72 Beschijving van de klacht Beste Ik heb op 8 februari 2020 een bestelling gedaan van een Deurbel, Ik heb deze geinstalee..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • K. S.

    13/11/2020

    DEURBEL die niet word terug betaalt

    BOL.COM CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste Ik heb op 8 februari 2020 een bestelling gedaan van een Deurbel, Ik heb deze geinstaleerd voor wij naar de camping mochten gaan, Nu alkes werd geinstaleerd in begin ging alles perfect goed, ..."
  • D. D.

    9/11/2020

    Iphone wordt maar niet geleverd door BOL.COM

    BOL.COM CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ik bestelde en betaalde op 16/10 een iphone 12 128 Gb blauw op de site van BOL.COM. Hoewel overal er al dergelijke toestellen over de toonbank gaan (mediamarkt, coolblue, apple zelf, ...) kan d..."
  • R. S.

    8/11/2020

    Niet levering

    BOL.COM CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste Ik bestelde op 15 October 2020 een Asus Vivobook 15 ter waarde van €569,00 en €20,00 leveringskosten voor een totale prijs van €589,00 bij Bol.com Leveringstijd volgens Bol.com zou 4-5 wer..."
  • T. v.

    6/11/2020

    teveel aangerekend

    BOL.COM CONSUMPTIEGOEDEREN

    "ik wou een spelconsole kopen dus zoek die op en leg die in mandje maar ik wacht nog met bestellen. De volgende dag kijk ik en is de prijs op de site rond de 20 euro minder dus ik beslis van aan te..."
    afgesloten Succesvol

Bekijk alle klachten