Terug

Accomodatie beneden verwachting + vertraagde vlucht

In behandeling Openbaar

Anex tour

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

K. D.

Naar: Anex tour

22/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 29/09/2025 heb ik bij u (via PrijsVrij) een verblijf geboekt met boekingsnummer 1182471 (dossiernummer 4658/631734). Hiervoor betaalde ik 1644 euro. Mijn verblijf vertoonde echter gebreken en voldeed niet aan de kwaliteit die ik redelijkerwijze mocht verwachten. Het gaat meer bepaald om de zeer erbarmelijke en vuile staat van de hotelkamer. Dit betekent dat ik een bedrag heb betaald voor een kwaliteit die ik niet gekregen heb. Ik vraag u daarom om binnen de 15 dagen het bedrag van 1644 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bewijs gebreken • Kopie betalingsbewijs

Berichten (1)

K. D.

Naar: Anex tour

22/12/2025

Daarnaast is onze vlucht (via Mavi Gök Airlines) met 3u vertraging vertrokken. Ook hier wens ik een compensatie voor.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform