Informatie voor bedrijven

Via dit platform kunnen onze abonnees en geregistreerde bezoekers een klacht rechtstreeks naar u verzenden en onze advocaten om bijstand vragen.

Klachten rechtstreeks verzonden door gebruikers

Deze klachten zijn door de gebruikers geschreven en verzonden via dit platform, zonder onze assistentie.

Voor deze klachten nemen wij dan ook geen verantwoordelijkheid op. We controleren de inhoud wel op integriteit en kunnen beledigende klachten op uw verzoek verwijderen.

Klachten verzonden via onze advocaten

Deze klachten komen van klanten die ons hebben gevraagd om bijstand te verlenen.

Deze klachten worden zorgvuldig onderzocht en behandeld door ons team van advocaten. Wij zullen de klanten meestal vragen om rechtstreeks contact met u op te nemen alvorens zelf tussen te komen.

Dit is een extra service die wij onze abonnees aanbieden en waar zij op elk ogenblik gebruik van kunnen maken.

Publieke klachten

Onze abonnees en bezoekers kunnen ervoor kiezen hun klachten publiek te posten op ons klachtenbord. De klachten zijn dan zichtbaar voor iedereen op het internet en kunnen door  Google worden geïndexeerd.

Als u reageert op publieke klachten, zal uw antwoord ook zichtbaar zijn.

Bij de publieke klachten wordt ook getoond hoe lang het duurt voor u reageert.

Wat kunt u doen?

Wij streven naar billijke oplossingen voor onze klanten. Dat houdt in dat we u verzoeken om voor iedereen een oplossing uit te werken.

Wij registreren hoelang u erover doet om te reageren op klachten en houden het percentage bij van succesvol afgehandelde klachten. Het is dan ook in ieders voordeel om snel te reageren op klachten en de klanten te helpen om een oplossing te vinden voor hun probleem.

Kan één van onze 100 juristen je helpen?

Ze adviseren je of komen voor jou tussen bij het bedrijf.

Bel hen op 02 892 37 05

Elke werkdag tussen 9-12u en 13-17u.