Onaanvaardbaar

0 punten Info

Dit bedrijf heeft een slechte score


Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Meest recente klachten

B. D.
26/08/2025

AliExpress weigert mij terug te betalen voor goederen die ik nooit ontvangen heb

Op 8 april 2025 plaatste ik een bestelling op AliExpress ten bedrage van 738,41 euro. De geschatte leveringstermijn die AliExpress aangaf voor deze bestelling was 18 april 2025, een 10 tal dagen dus. Ik betaalde mijn bestelling, een week later contacteerde ik hen met de vraag waarom ik nog geen trackingnummer mocht ontvangen. Zij gingen de verkoper contacteren met de vraag waar mijn bestelling blijft en vragen om er spoed achter te zetten. Op 18 april had ik nog steeds niets gehoord en contacteerde ik hen opnieuw, even later ontving ik een trackingnummer. Dus ik binnen enkele dagen ging ik mijn bestelling ontvangen. Maar tegen 25 april nog steeds niets, dus contacteerde ik hen opnieuw. Ze vroegen om nog 14 dagen geduld te hebben, dit stond mij niet aan, maar ik kon niets anders doen dan wachten. Midden mei 2025 nog steeds niets, ze gingen het nakijken en iets laten weten. Ze lieten weten dat mijn pakker op komst is en vroegen om geduld te hebben. Uiteindelijk had ik nog maar eens een maand geduld gehad tot midden juni, maar dan was de maat vol. Ik maakte mij boos en ik vertelde voor de 5de keer nogmaals dat ik deze onderdelen dringend nodig had voor mijn bedrijf en dat ik nu toch al heel veel geduld heb gehad. Ik kreeg enkel als antwoord dat ze mij gingen terugbetalen omdat de verkoper mijn bestelling nooit heeft verstuurd! Ik liet weten dat ik daar niet mee akkoord ga. Ik had deze stukken immers heel dringend nodig voor mijn bedrijf. Ze hebben mij dus van 8 april tot midden juni aan het lijntje gehouden zonder reden, schandalig gewoon! Na nogmaals heel wat mails over en weer te sturen, hebben ze een deel van mijn bestelling terugbetaald, namelijk 373 euro van de 738,41 euro. Er werd slechts 1 artikel terugbetaald terwijl ik er 2 had besteld en betaald. Hun uitleg was dat ze maar 1 konden terugbetalen op dezelfde betaalwijze, de andere zou ik krijgen in aankoopbon. Uiteraard ging ik daar niet mee akkoord en bleef ik maar per mail aandringen op een volledige terugbetaling van mijn bestelling, aangezien mijn bestelling nooit is verstuurd en ik nooit iets ontvangen heb. Toen ontving ik een mail op 28 juni dat ze mij toch gingen terugbetalen op mijn rekening, maar dat het 20 werkdagen ging duren en ik moest een slecht vertaald en onduidelijk formulier daarvoor indienen. Ook dit heb ik gedaan daags na hun mail. Toen had ik geduld, maar omdat ik mijn geld nog steeds niet had ontvangen, stuurde ik nogmaals om te vragen waar mijn geld bleef. Daarop vroegen ze om geduld te hebben, dat mijn geld onderweg is. Maar op 13 augustus 2025 mocht ik nog steeds mijn geld niet terugzien, dus stuurde ik nogmaals naar hen, maar deze keer kreeg ik zelf geen antwoord meer. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om deze oplichters wat onder druk te zetten om mij terug te betalen. Ik heb tot op de dag van vandaag nog steeds 365,39 euro te goed van hen. Ik heb ook al meermaals om een schadevergoeding gevraagd in de vorm van een aankoopbon, maar ook dit wordt volledig genegeerd. De dienst na verkoop is bij AliExpress echt een dikke nul...

In behandeling
L. S.
30/07/2025

Garantie

Geachte mevrouw/heer, Op 21 juli kocht ik een 4000W 8000W Zuivere Sinus Omvormer 12V 24V 230V DC Naar AC Draagbare Power Voltage Converter met Afstandsbediening voor RV Boot in uw winkel en betaalde ik er 187.77 eurovoor. Na 4 dagen vanaf de levering, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. In het bijzonder, AC output geeft 178v inplaats van 230v Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Scholte Ludwig

Afgesloten
E. H.
30/06/2025

AliExpress weigert terugbetaling

Op 07/06 plaatste ik een bestelling op AliExpress, tot op heden heb ik niets ontvangen, verkoper meerdere malen gecontacteerd, geen respons… de verkoper heeft massa’s slechte reviews vanwege items die nooit geleverd worden, toch blijft AliExpress weigeren mijn geld terug te betalen ondanks mijn veelvuldig aandringen en het bezorgen van talloze bewijzen dat de verkoper een fraudeur is. Ik houdt hier dan ook AliExpress voor verantwoordelijk, tenslotte blijven zij met deze verkoper samenwerken ondanks de talloze slechte reviews.

Afgesloten
A. B.
16/06/2025

Retourprobleem

Beste Ordernummer: 3052394060420785 Ik had een achteruit-camera besteld via Ali-Express voor mijn auto BMW F20. De Camera werd op tijd geleverd en betaald. Na installatie heb ik ontdekt dat de camera overdag werkte maar vanaf het donker werd viel em uit. Contact opgenomen met de verkoper en zei die dat ik het moest retourneren of een terugbetaling van 80% kon krijgen. Aangezien ik een camera wou die gewoonlijk werkte had ik besloten om dit te retourneren. Het pakket werd geretourneerd op 29 April 17:48u en dit werd geleverd door bpost op 9 mei 11:45u. Sinds dien elke keer contact opgenomen met Ali express service aangezien de verkoper zo gezegd niets te maken had met het retour. Ondertussen al 12 keer contact opgenomen met hun service en maken me beloftes dat ze de terugbetaling in orde brengen maar paar uren later krijg ik elke keer een mail binnen dat het retour nooit is aangekomen en dat ik contact moet op nemen met Bpost zelf terwijl dit niet mijn verantwoordelijkheid is. Uiteindelijk heb ik dit toch gedaan omdat ik dit opgelost wil hebben, bpost heeft een document opgesteld en me bezorgd in het engels voor als bewijs te kunnen gebruiken voor Ali express maar dit heeft echter ook niet geholpen. We zijn natuurlijk al een tijdje verder aangezien ik dacht dat ik dit zelf in orde kon brengen maar op moment heb ik geen raad en hoop meer. Graag reken ik op jullie hulp.

Afgesloten
G. D.
9/04/2025

terugbetaling kosten retour

Beste, onlangs bestelling gepaast voor een SDkaart op aliexpress die ik dacht 'SANDISK' te zijn. helaas kreeg ik een 'SANDIAN' replica toegestuurd. heb hierop een dispute geopend met als reden niet tevreden met beschrijving artikel aangezien ik niet tevreden was met de fake copy. helaas waren de foto's op de website duidelijk aangegeven dat het sandian was dus heb ik mij hierbij neergelegd en het aanvaard aangezien ik hier in fout was en niet goed had opgelet en gekeken naar de foto's. dus ging ik dus gewoon de SANDIAN sd card gebruiken thuis, helaas merktte ik ook dat deze niet werkte en defect was. (hiervan bewijs) heb hun dit dan via live chat gezegd en ze zeiden me dat ik het opnieuw kon opsturen. heb hun duidelijk gevraagd achter een retourlabel en hierop meldden ze dat dit niet hoeft dat ik de retourkosten moest betalen en dat ze me dit achteraf gingen terugbetalen. artikelkosten reeds terugbetaald gekregen maar ze weigeren nu de retourkosten te betalen wegens 'nature of dispute' dat nog steeds staat op 'niet tevreden met artikel' dan is het natuurlijk op kosten van de koper maar 'nature of dispute' moest reeds aangepast zijn naar 'artikel defect' en dan zijn de retourkosten op naam van aliexpress. ik zou graag dat ze me ASAP mijn 9,80 euro terugbetalen van de retourkosten. ordernummer : 3050069936456383 Met vriendelijke groeten, De Metter Geoffrey

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf reageert niet.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform