Beste StockX B.V.,
Op 20 december om 23:57 heb ik via uw website het product adidas CTT Oversized Chinese Track Top 3.0 besteld met een bedrag van €171,99. Na het afronden van de betaling verscheen een ladend scherm en werd het bedrag van mijn rekening afgeschreven. Echter heb ik geen orderbevestiging ontvangen, noch per e-mail noch via mijn account op de website. Ook is er geen actieve bestelling zichtbaar.
Ik heb hierover contact opgenomen met de klantenservice van StockX. Zij hebben bevestigd dat er geen orderbevestiging is verzonden, terwijl de betaling wel succesvol is verwerkt.
Aangezien er geen geldige koopovereenkomst tot stand is gekomen en er geen sprake is van levering, verzoek ik hierbij om terugvordering van de betaling en restitutie van het bedrag. Dit verzoek is in lijn met artikel 6:74 BW, waaraan u als B.V. juridisch bent gebonden.
Ik ga ervan uit dat dit geschil op correcte wijze kan worden opgelost zonder verdere stappen of aanvullende inspanningen. Het bedrag kan worden teruggestort op rekeningnummer (zie bijlage) zijnde de rekening waarvan de betaling is verricht.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Zie factuur in bijlage.
Hoogachtend,
Jayden H.