Terug

digitale meter die niet correct heeft gewerkt. Verbruik terwijl er geen verbruik mogelijk is.

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: FLUVIUS

22/12/2025

digitale Meter die niet correct meet. Gasmeter die blijft draaien, ook al is er geen verbruik. Zelf de meter zien verder draaIen, terwijl alles uit stond. zelfs in de zomer met temperaturen tussen 25-35 graden een substantieel verbruik, terwijl iedereen weet dat de verwarming dan afstaat. interventietechnieker langs geweest, alle buizen gecontroleerd op lekken, dit was negatief. Heeft de hoofdgaskraan terug opengezet, meter gecontroleerd en zei dat deze correct werkt. Toen die hier buiten stapte werkte de meter terug correct. Zelfs met alle foto's en bewijzen weigert men aan te nemen dat de meter een hele poos fout heeft geregistreerd. Ik woon alleen, ben 8 maand niet thuis geweest, verwarming is stuk geweest gedurende een hele poos, heb als hoofdverwarming een houtkachel, en zit aan een verbruik van boven 10000 kWh. Terwijl ik vorig jaar in vele maanden nul verbruik had.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform