GLS Belgium NV/SA

VERVOERDIENSTEN

Score

69 punten
Goede klachtenafhandelingsdienst
Berekening van de score
Status Waarde
Open 244
Gesloten 88,52%
  • 244 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 89% gesloten klachten via het platform
3 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 7 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 3 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • J. D.

    23/11/2021

    Pakket niet geleverd

    GLS Belgium NV/SA VERVOERDIENSTEN

    "Beste, Ik bestelde enkele weken geleden een cadeautje voor mijn zoontje bij een Chinees bedrijf. Mijn huisnummer is niet doorgekomen op het zendlabel maar mijn telefoonnummer wel. GLS stuurde het pakk..."
  • M. M.

    31/10/2021

    Pakket volledig beschadigd

    GLS Belgium NV/SA VERVOERDIENSTEN

    "Beste, ik bestelde een glazen terrarium bij het Nederlands bedrijf Queenies op 15/10/2021 voor een bedrag van EUR 349. Het pakket voldeed niet aan mijn wens en was tevens reeds licht beschadigd. I..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • A. V.

    27/10/2021

    Geleverd status maar ik was de hele dag thuis

    GLS Belgium NV/SA VERVOERDIENSTEN

    "Beste, Ik bestelde bij een Nederlandse viswinkel een dure voerboot en rugzak erbij. Voor bijna 1000 euro. Toen ik bij de verzend email maandag 25/10/21 Gls koerierdienst zag staan, brak het koud zweet..."
  • M. C.

    21/10/2021

    Beschadiging postbus

    GLS Belgium NV/SA VERVOERDIENSTEN

    "Beste, Ik bestelde een artikel bij ONDERHOUDSARTIKELEN.nl en kreeg het pakket vandaag 21/10/2021 geleverd via transportbedrijf GLS. Het pakketje was duidelijk veel te groot om door de opening van ..."
  • L. V.

    8/10/2021

    Probleem met verzending voorwerp

    GLS Belgium NV/SA VERVOERDIENSTEN

    "Beste, Ik diende een kunstvoorwerpje met een waarde van €170 te versturen naar Italië in kader van een particuliere verkoop. Ik kocht een GLS verzendlabel twv €16 en rekende dus toch op verzekerde ve..."
    afgesloten Niet succesvol
  • J. B.

    1/09/2021

    Problemen met levering

    GLS Belgium NV/SA VERVOERDIENSTEN

    "Beste, ik bestelde via Transgroom spullen voor mijn zaak aan bijna 3000 euro, normaal ging het 31/08/2021 geleverd worden maar het was verzet naar 01/09/2021 maar geen probleem want er ging iemand thu..."
    afgesloten Niet succesvol
  • T. H.

    28/08/2021

    Levering pakket

    GLS Belgium NV/SA VERVOERDIENSTEN

    "Beste, Bijna een maand geleden (11/08). Bestelde ik een ketting bij Swarovski deze zou naar mijn thuis geleverd worden via GLS. Na de bestelling te plaatsen zag ik dat ik per ongeluk en foutieve hui..."
    afgesloten Niet succesvol
  • S. M.

    27/08/2021

    Probleem met levering

    GLS Belgium NV/SA VERVOERDIENSTEN

    "Ik was niet thuis toen de chauffeur langskwam. Volgens de tracking informatie is het pakket geleverd, maar in elk geval niet aan mij. Volgens de FAQ van GLS laat de chauffeur altijd een bericht achter..."
    afgesloten Niet succesvol
  • F. V.

    20/08/2021

    Geen levering + geen communicatie

    GLS Belgium NV/SA VERVOERDIENSTEN

    "Beste, ik bestelde via Krëfel. Helaas wist ik niet dat de levering uitbesteed werd aan GLS. Dezelfde dag van bestelling belandde het pakket nog in hun depot te Puurs. Daarna werd de Track & Tra..."
    afgesloten Succesvol
  • J. V.

    19/08/2021

    Probleem met zending

    GLS Belgium NV/SA VERVOERDIENSTEN

    "Beste Op 6 augustus werd er door Electrolux een pakket twv €350 aangemeld om bij mij af te leveren. Op 9 augustus werd dit in ontvangst genomen bij GLS. Omdat het voor mij makkelijker was, wijzigd..."
    afgesloten Succesvol

Bekijk alle klachten