Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 688
- Aantal klachten *
- 97
- Afgesloten klachten*
- 94%
- Antwoordratio*
- 1 dag
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet leveren van aangeboden diensten
Beste Dit is de laatste (voorlopig) mail waarmee ik moeite wil doen om aan te kaarten dat Miele enerzijds en GLS anderzijds door de chauffeur van GLS bedrogen wordt. Zowel de klanten van GLS, zoals Miele, maar ook Miele haar eigen klanten zijn hiermee zeker niet gebaat! Het wordt hoog tijd dat zulke rotte appels uit het circuit gehaald worden! Ik kan mij niet indenken dat noch GLS, noch Miele dit van hun personeel tolereert! Neem uw verantwoordelijkheid aub! ZIE BIJLAGE (ik smeek jullie om hier eens moeite te doen om dit te lezen) Nb. Indien ik morgen mijn pakketje niet heb ontvangen thuis... (en niet bij een parcelshop waar ik zelf naar op zoek moet gaan)..., dan stap ik hiermee naar "Voor u opgelost" in het Belang van Limburg en/of naar de ombudsdienst voor de consumenten! met vriendelijke groeten Jean Lorquet
Niet leveren van pakket
Bovenstaand pakket zou afgeleverd wat niet waar is. Ik was aanwezig op dat moment en had continu zicht vanop mijn bureau op de inkom en straat. Volgens gls is het pakket afgeleverd aan de receptie maar ik heb geen receptie. Je kan niet telefonisch contacteren enkel per mail wat ook niet snel en vlot verloopt. Het is niet de eerste maal dat pakketten met GLS een ware ramp zijn.
Mijn pakket zit vast in transit sinds woensdag 13 augustus 2025
GLS Belgium NV/SA Beste, ik bestelde een pakket en doordat ik vermoedelijk op moment van levering niet thuis was, koos ik een externe parcel shop, namelijk de locker van B-post op de brugsesteenweg 23 in Eeklo 9900 (aan de delhaize). De laatse mail van jullie was op woensdag 11 augustus 2025.. Als ik doorklikte naar de track en trace, kreeg ik de status 'In transit", en daar zit het nu al bijna een week. Hieronder de afzender: Afzender Kbc Import/export Argonstraat 6 6718WT Ede Nederland Referentie 2119 Pakketnummer 95376844056 Mijn adres: dus "Jouw adres" op de pagina: Luc Van Van Droogenbroeck Nijverheidskaai 13 9900 Eeklo België Bezorgadres In de Parcel Locker Gls Parcel Locker Powered By Bpost Brugsesteenweg 23 9900 Eeklo België Er is geen mogelijkheid om op een andere manier (telefonisch) met een echte persoon in contact te komen. Dus nu zit mijn pakketje vast sinds vorige week dinsdag.
3x mislukte levering
Ik dien een klacht in over de levering van mijn pakketje door GLS België. Mijn pakketje, dat op 03/07/2025 geleverd zou worden, is nooit aangekomen. Mijn zus had een pakketje dat op 02/07/2025 geleverd zou worden, maar de eerste leverpoging mislukte door een anomalie. Op 04/07/2025 waren we beide thuis voor een tweede en derde leverpoging. Toen de track & trace aangaf dat de chauffeur in de straat was, gingen we naar buiten, maar de chauffeur passeerde zonder te stoppen. Een minuut later kregen we een melding van een mislukte leverpoging vanwege 'niet aanwezig', terwijl wij duidelijk voor de deur stonden. Na contact met de klantenservice van GLS heb ik nog steeds geen zicht op de locatie van onze pakketjes, enkel dat er een anomalie is. Ik vind het onacceptabel dat klanten niet adequaat worden ondersteund in deze situatie en verzoek om dit te onderzoeken.
Levering van jullie geschenk via Kalido bestelling
abonnement 1849297-89 Beste , ik kreeg via testaankoop een geschenk . Dit werd NIET geleverd door GLS . Het zou zo gezegd om 6 uur in de morgen geleverd zijn ??? Zie bijlage . Wij wonen in alleen gelegen huis met camera bewaking er werd niets geleverd wij kunnen dat bewijzen aan de hand van camera beelden ... Ik heb reeds verschillende malen bij de GIF shop van jullie mijn beklag gedaan maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd door GLS en Giftshop . Graag uw tussenkomst aub . bestelling Nr. code : BE1121227 Mvg Petillion Axel Putakkerstraat 16 2290 Vorselaar
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten