Uitstekend

87 punten Info

Meest recente klachten

K. N.
19/11/2025

Opvolging verzonden pakket

Beste, Vandaag gaf ik twee aparte pakketen (elk ander adres) in hetzelfde pakketpunt mee. Ik ontving hiervan een receipt. Terug thuis zag ik dat maar één van de twee pakketten op dit document stond. Ik probeerde online de zending via beide trackingsnummers op te zoeken, maar krijg bij beide een foutmelding. Werden beide pakketten nu juist verwerkt of niet?

In behandeling
E. S.
4/11/2025

Leveringsproblemen

Beste, Op 31/08/2025 heb ik in Turkije een zijde op zijde tapijt gekocht ter waarde van 6500 euro. Het tapijt ging geleverd worden binnen de 6 tot 8 weken. In week 7 neem ik contact op met de tapijthandelaar daar ik nog steeds geen tracking gegevens heb gekregen. Uiteraard heb ik ook nog geen tapijt mogen ontvangen. Ik verneem van de handelaar dat het tapijt reeds verstuurd is en volgens de site van de verzendmaatschappij geleverd werd op 08/09/2025 om 12.01 uur. Ik ontvang een printscreen waarop vermeld staat dat het tapijt te Deinze werd geleverd. Ik woon helemaal niet te Deinze. Tevens staat vermeld naast 'Signature' het woord JARDIN. Vermoedelijk dus achtergelaten in een tuin? Mijn tuin is helemaal niet bereikbaar vanop straat. Nazicht bij de buren en in de tuin resulteert uiteraard negatief. De handelaar heeft het wel degelijk verzonden naar het correct thuisadres van mij. Ik heb reeds getracht via jullie website en telefonisch een oplossing te bekomen maar zonder enig resultaat. Er wordt verwezen naar de verzender die een case moet openen maar ik ben wel de gedupeerde. Bellen wordt al helemaal onmogelijk gemaakt want een computer verwijst door naar de website. Die op zijn beurt doorverwijst naar de verzender. In bijlage de aankoopfactuur van het tapijt en een printscreen van de leveringsdetails van jullie website. Ik wens schadeloos gesteld te worden door ofwel mijn tapijt te ontvangen of terugbetaling van 6500 euro.

In behandeling
J. H.
21/10/2025

Niet aanbellen voor levering.

Beste, Gisteren (20/10/2025) kreeg ik melding dat mijn pakketje in de loop van de dag geleverd zou worden. Ik ben de hele dag thuis geweest en heb meermaals de tracking gerefreshed, om de bezorger zeker niet te missen. Dit gezien er in het verleden zelden tot nooit aangebeld wordt wanneer gls een pakket dient te leveren bij ons thuis. Van heel de dag echter geen bezorger gezien of gehoord. Om 18u40 krijg ik dan een mail, waarin staat dat mijn pakket niet kon worden afgeleverd. Dat er werd aangebeld, maar niemand open deed en dat ook mijn buren niet thuis waren (ik woon in een appartement, buren genoeg om aan te bellen). Wanneer ik dan opnieuw op de tracking kijk, staat er dat de bezorger zogezegd om 13u45 zou zijn langs geweest. Het moment dat ik rustig in mijn zetel zat. Mijn pakketje zou verstuurd worden naar het afhaalpunt. Daar was het vanmorgen echter niet en de tracking gaf plots aan dat er iets fout was met mijn pakket. Tegen de middag kreeg ik dan een melding dat mijn pakket vandaag geleverd zou worden (ik vermoed in het afhaalpunt). Een telefoonnummer voor de klantendienst is online nergens te vinden. Na lang zoeken op de website vond ik dan toch een contactformulier dan in aanmerking kwam (dit gebruikte ik al eerder, maar vond ik niet meer terug door de onduidelijkheid van de website). De reactie die ik van de "klantendienst" kreeg was dat het inderdaad correct moet verlopen en dat ze de betrokken partner gingen wijzen op het naleven van de leveringsprocedure. Dit antwoord heb ik echter al meermaals gehad, maar er veranderd niets. Telkens opnieuw wordt er niet aangebeld wanneer we een levering van GLS verwachten.

In behandeling
L. M.
15/10/2025

Geen levering

Beste, We bestellen een iphone via media markt, deze zou via Alex phone verzonden worden. Zij verzenden via gls en sturen ons hiervan een verzendbevestiging. Na enkele dagen zou gls het pakket geleverd hebben bij het aangegeven krantenwinkeltje (somi te beringen) maar dit gebeurde voor de winkel open is. (6u45) Niks aangekomen in de winkel, maar volgens gls wel. Na vele mails met gls, mediamarkt en Alex phone heeft mijn zoon nog steeds zijn iphone van 500€ nog steeds niet ontvangen.(zuur verdiende vakantiejog euro's!) Ik zou voor deze pure diefstal graag een klacht willen sturen, want we hebben ook geen vergoeding ofzo gezien.

In behandeling
F. G.
18/09/2025

Leveringsprobleem

Mijn pakket was onderweg naar mijn adres en zou afgeleverd zijn om 10u47 maar ik heb niks ontvangen terwijl ik de hele dag aanwezig was... Dit kan niet.

Opgelost

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 2 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform