Uitstekend

92 punten Info

Meest recente klachten

M. V.
12/09/2025

Cadeau

Hallo ik ben aan het wachten om mijn cadeau een woefer voor de tv maar na 2 jaar nog altijd nieks gekregen Mvg Marnix vermeylen

In behandeling
M. P.
12/09/2025

Geschenk niet ontvangen

Nog steeds geen uitnodiging ontvangen om mijn welkomstgeschenk te kiezen!! Eerst beloven en dan niet waarmaken, een consumentenorganisatie onwaardig

In behandeling
M. M.
8/09/2025

cancel my subscription

Beste Test-Aankoop, Ik wens mijn abonnement te beëindigen. Overeenkomstig de annuleringsvoorwaarden dien ik mijn verzoek tot opzegging in - Minder dan 15 werkdagen vóór het einde van de huidige maand. Mijn bijdrage voor de volgende maand blijft verschuldigd. - 15 werkdagen of meer vóór het einde van de huidige maand. Voor de volgende maand zal geen bijdrage meer worden aangerekend. Dank bij voorbaat voor de snelle behandeling, Met vriendelijke groet,

In behandeling
H. N.
4/09/2025

Annuleren

Ik wil mijn abonnement annuleren

In behandeling
C. M.
1/09/2025

welkomstgeschenk

beste, Tot op heden kreeg ik nog geen welkomstmail, deze heb ik nodig om mijn geschenk aan te vragen? Wilt u dan de procedure nog eens toelichten hoe dit in zijn werk gaat? Mvg, Carine

In behandeling

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 2 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform