Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 1354
- Aantal klachten *
- 515
- Afgesloten klachten*
- 85%
- Antwoordratio*
- 2 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Opzeggen
Beste Test-Aankoop, Ik wens mijn abonnement te beëindigen. Overeenkomstig de annuleringsvoorwaarden dien ik mijn verzoek tot opzegging in - Minder dan 15 werkdagen vóór het einde van de huidige maand. Mijn bijdrage voor de volgende maand blijft verschuldigd. - 15 werkdagen of meer vóór het einde van de huidige maand. Voor de volgende maand zal geen bijdrage meer worden aangerekend. Dank bij voorbaat voor de snelle behandeling, Met vriendelijke groet,
Opzeg abonnement
Beste, ik wil mijn abonnement op test-aankoop opzeggen maar het werkt niet via de site net als mijn geschenk nooit ontvangen op de site. Gelieve mijn abonnement dus op te zeggen vanaf vandaag, 14 november 2025.Gelieve mij op de hoogte te brengen indien dit gelukt is, en ook alle betalingsverkeer af te sluiten.Met vriendelijke groet
Opzeg abonnement
Graag had ik mijn test-aankoop abonnement opgezegt maar vind geen duidelijke weg om dit te doen, dus dan maar langs deze weg. Valgaeren.magda@gmail.com ⁹
Abonnement en juridische dienst
Beste, Reeds op 19 september 2025 mijn abonnement opgezegd. Op 5 november 2025 is er nog een domiciliëring afgegaan. Tevens heb ik tot op heden nog geen bevestiging van ontvangst opzegging ontvangen, nochtans is deze uitgevoerd via het hiervoor voorziene opzzgformulier op jullie website (moeilijk te vinden!). Ik eis daarom de onterecht betaalde sommen van 7/10 en 5/11 terug. Daarbij heb ik de laatste jaren meermaals mijn ongenoegen geuit over de behandeling van de gedupeerden van het dieselgate schandaal en gevraagd naar de goedkoopste formule om toch nog recht te hebben op schadevergoeding. Blijkt dat ik al enige tijd niet de goedkoopste formule (enkel digitaal) had. Het is als consumentendienst jullie recht om ook ons de goedkoopste formule aan te bieden. Daarnaast ben ik, net als vele anderen, aan het lijntje gehouden in de dieselgate zaak. Resultaat: vele jaren aan abonnementskosten maar een bijna onbestaande kans op schadevergoeding. Want laten we eerlijk zijn, hoeveel mensen verliezen hun recht wegens het uitvoeren van de destijds verplichte en door de overheid aanbevolen software update?! In mijn ogen is deze update irrelevant aan de door ons geleden schade, maar komt dit Volkswagen en bij uitbreiding jullie goed uit. De vele jaren aan abonnementskosten liggen bij de meeste trouwens in dezelfde grootte orde of zelfs hoger dan het bedrag van de schadevergoeding. De uitkomst van de hoogte van de schadevergoeding is in mijn ogen dan ook geen overwinning voor de gedupeerden, en zener als velen uiteindelijk met lege handen achter blijven. Daarbij was er de laatste jaren zeer weinig communicatie over en heb ik dit nooit zichtbaar gehad in mijn dossier. Als laatste heb ik ook klachten over jullie juridische dienst. Zij antwoorden zeer laat of niet en hebben weinig of geen meerwaarde. De grote spelers komen er op deze manier altijd gemakkelijk mee weg. Klacht via Testaankoop is voor hun gewoon niet antwoorden of naast de kwestie antwoorden met vooral wat dreigementen als we verdere stappen ondernemen. Als ze het drie maanden kunnen uitstellen, wordt de klacht toch gesloten en dat weten ze goed genoeg. Ik eis daarom bovenop de 2 maanden terugbetaling van de abonnementskosten, tevens 1 jaar extra. Dus 12,10 x 2 + 12,10 x 11 + 11,75 x 1 is 169,05 euro, een onmiddellijke stopzetting van mijn abonnement en met behoud van recht op schadevergoeding in de dieselgate zaak daar ik ook al die jaren klant ben gebleven tot op de door jullie opgegeven datum. Met vriendelijke groeten,
Opzeg abonnement niet uitgevoerd, ongeoorloofde domiciliering
Hierbij vraag ik u om met onmiddellijke ingang de domiciliëring te uwen gunste te annuleren. Ik heb u reeds 2x op de hoogte gebracht dat ik mijn abonnement wil stoppen.
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 2 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
