Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
STOCK X betaling uitgevoerd geen bevestigingsmail
Korte beschrijving van uw probleem Het probleem met de site stock X staat al op uw website. We betalen schoenen van Nike en het bedrag gaat van onze rekening, maar er wordt geen bevestigingsmail of opvolging gestuurd voor deze bestelling. We dachten dat met de betaling iets fout gelopen was dus we voeren een tweede betaling uit. In bijlage kan u de bewijzen terugvinden en de reactie op Er is ook onmogelijk fatsoenlijk contact op te nemen met dit bedrijf. Een chatbot werkt amper en gaat steeds in wacht. op naam van Kobe Van Ballaer 2 betalingen op 30 mei 2025
Betaling
Geachte mevrouw/heer, Op 2/04/2025 en op 3/04/2025 heb ik NIKE AIR MAX 1 bij u gekocht voor beide 149,35 EUR. Deze betalingen gingen van mijn rekening, maar ik ontving geen bevestigingsmails noch vind ik deze aankopen terug in mijn profiel. Het door mij betaalde bedrag van 298,70 EUR verwacht ik uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald. U kunt dit bedrag betalen op mijn rekeningnummer BE59 0013 1895 0426. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Betalingsbewijs
UPS is pakket kwijt, Stockx weigert tussen te komen
Ik heb een speciale Xbox verkocht via Stockx.Netjes geleverd bij UPS zoals gevraagd.Pakketje is officieel nooit vertrokken, ik vermoed chauffer niet gescand.Stockx weigert er tussen te komen maar kan wel zelf het geld claimen bij UPS indien ze willen, ik zou graag het geld hebben waar ik recht op heb aangezien ik mijn product wel degelijk heb afgeleverd en de rest de verantwoordelijkheid van Stockx zelf is.
Probleem met betaling
Dear,On the 24th i sold my shoes on your webshop. And i sent the shoes within the required date, and i also used the shipping label that was giving to me by StockX.According to the track&trace of UPS my parcel had arrived for authentication on the 1st of December 2022, and was received by KUSTERS.I first contacted your costumer service on 2/12, to know the reason why track&trace on stockx is still saying “on the way to stockx” while ups track&trace says arrived at stockx.I received a reply from your costumer service the same day and they said this could be due to the large amount of orders. So i waited to about 8 days and i replied the last mail, showing my frustration. You replied my a few days later explaining u had contacted the verification team but it could take up to 2 days for a reply and u would contact me back when u get a reply. I replied the message on the 12 and 13th but there was no reply. I waited until the 20th of December 2022 for a reply but I didn’t receive any. So I started a new conversation on your platform on stockx. I explained the whole situation again, i received a reply on 26/12 you asked for a shipping receipt which wasn’t really relevant because the shipping label i used cam for stockx, u can see when i delivered the package to stockx and all other information through track&trace. But I replied the message immediately and i sent a screenshot of the track&trace information of delivery, but i still haven’t received a reply. It’s had been a month. And this issue caused me financial difficulties. You promised an authentication process of maximum 7 days but yet I haven’t received a payout. I did all you ask but yet I haven’t received a payout of a proper information of what’s going on. I need you to pay me my money.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten