Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
G. E.
31/10/2025

Doos te weinig

Bij Bol.com een kleerkast gekocht. deze bleek dan van een partner emob te komen. De kast werd geleverd maar er was een doos te weinig. Direct met de leverancier , Bol.com en emob contact opgenomen. Ondertussen bijna twee maanden later en veel telefoongesprekken + e-mail heb ik nog altijd geen oplossing. De transporteur zou de doos kwijtgeraakt zijn. per mail bevestigd. Bol.com doet niets enkel heel vriendelijk de telefoon opnemen en dan verder door versturen naar emob. Daar krijg ik te horen dat ze onmiddellijk de doos gingen opsturen. Na weer veel bellen en e-mail krijg ik te horen dat het de laatste kas is en dat ze speciaal de de doos met ontbrekende stukken gingen bijmaken. deze zou vorige week vrijdag 24/10 aankomen. weer een week later geen doos geleverd en als ik een mail stuur gaan ze er meteen achteraan.. Niet dus want als ikzelf niets stuur krijg ik ook geen reactie. Er rest mij dus maar één ding en dat is langs deze weg toch nog een resultaat te bekomen. ik heb een halve kast die ik wel meteen heb betaald bij de bestelling..

In behandeling
M. R.
31/10/2025

Bestelling niet ontvangen geen reactie of contact met winkel

ik heb bestelling gemaakt en direct betaald. Van de winkel kreeg ik informatie dat mijn bestelling is bij mij geleverd maar dat komt niet overeen met track en trace van bpost. Ik heb gereclameerd bij de winkel maar zij blijven zeggen dat bestelling moet bij mij liggen wat echt niet het geval is. Ik heb zelfs screenshot gestuurd waar er op staat op welke adres was mijn pakketje afgeleverd (Antwerpen en ik woon in Tienenen )sinsdien is geen antwoord van de winkel. Ook niets van eventuele terugbetaling.

In behandeling
B. B.
31/10/2025

Leveringsprobleem

Geachte, Ik wens hierbij formeel klacht in te dienen naar aanleiding van een bestelling van een iPhone 15 ter waarde van €839, die — ondanks uw leveringsdocumenten — niet geleverd werd. Het toestel bevond zich niet in het pakket dat via PostNL bij ons werd afgeleverd. De verpakking was onbeschadigd, maar verdacht licht. Ze werd onmiddellijk geopend door mijn echtgenote in aanwezigheid van mijn dochter, waaruit bleek dat enkel het hoesje en de screenprotector aanwezig waren. Ik heb telefonisch contact opgenomen met uw klantendienst om dit te melden. Na meer dan een uur aan de lijn te hebben gehangen voor een zogenaamd onderzoek, kon men geen concrete informatie verstrekken. De medewerkster verzekerde mij dat zij “ons niet in de steek zou laten”, maar kon niet bevestigen of het ontbrekende toestel nog zou worden nagezonden. Uiteindelijk werd het gesprek door haar beëindigd, wat ik onaanvaardbaar vind. Wij hebben enkele dagen gewacht in de veronderstelling dat het toestel alsnog zou worden geleverd, maar dit is niet gebeurd. Na controle van onze e-mails vanochtend stel ik vast dat er geen enkele verzending of opvolging van het toestel plaatsvond. Ik voel mij hierdoor bedrogen en materieel benadeeld. Ik bevestig dat wij, bij uitblijven van een snelle en correcte oplossing, een klacht zullen neerleggen bij de politie wegens misbruik van vertrouwen, diefstal en heling, gericht tegen Coolblue, PostNL en onbekenden. Daarnaast zullen wij de feiten melden aan Test Aankoop, waarvan wij lid zijn, en overwegen wij gerechtelijke stappen om materiële en morele schadevergoeding te eisen, tenzij deze zaak op zeer korte termijn wordt opgelost. Ik reken op uw spoedige en ernstige behandeling van dit dossier. Met de nodige hoogachting,

In behandeling
B. B.
31/10/2025

Leveringsprobleem

Geachte, Ik wens hierbij formeel klacht in te dienen naar aanleiding van een bestelling van een iPhone 15 ter waarde van €839, die — ondanks uw leveringsdocumenten — niet geleverd werd. Het toestel bevond zich niet in het pakket dat via PostNL bij ons werd afgeleverd. De verpakking was onbeschadigd, maar verdacht licht. Ze werd onmiddellijk geopend door mijn echtgenote in aanwezigheid van mijn dochter, waaruit bleek dat enkel het hoesje en de screenprotector aanwezig waren. Ik heb telefonisch contact opgenomen met uw klantendienst om dit te melden. Na meer dan een uur aan de lijn te hebben gehangen voor een zogenaamd onderzoek, kon men geen concrete informatie verstrekken. De medewerkster verzekerde mij dat zij “ons niet in de steek zou laten”, maar kon niet bevestigen of het ontbrekende toestel nog zou worden nagezonden. Uiteindelijk werd het gesprek door haar beëindigd, wat ik onaanvaardbaar vind. Wij hebben enkele dagen gewacht in de veronderstelling dat het toestel alsnog zou worden geleverd, maar dit is niet gebeurd. Na controle van onze e-mails vanochtend stel ik vast dat er geen enkele verzending of opvolging van het toestel plaatsvond. Ik voel mij hierdoor bedrogen en materieel benadeeld. Ik bevestig dat wij, bij uitblijven van een snelle en correcte oplossing, een klacht zullen neerleggen bij de politie wegens misbruik van vertrouwen, diefstal en heling, gericht tegen Coolblue, PostNL en onbekenden. Daarnaast zullen wij de feiten melden aan Test Aankoop, waarvan wij lid zijn, en overwegen wij gerechtelijke stappen om materiële en morele schadevergoeding te eisen, tenzij deze zaak op zeer korte termijn wordt opgelost. Ik reken op uw spoedige en ernstige behandeling van dit dossier. Met de nodige hoogachting,

In behandeling
P. D.
31/10/2025

Cowboy

Beste, Op 23 december 2024 heb ik een Cowboy Cruiser gekocht en betaald. Deze is nog steeds niet geleverd. De laatste leverdatum die op mijn pagina staat is tussen 30 september en 7 oktober. Die datum is verstreken en ik krijg geen enkele informatie. Als ik binnen 2 weken niets hoor dan verzoek ik jullie het bedrag terug over te maken. Paul de Clerck

In behandeling
S. V.
30/10/2025

Geen levering

Geachte mevrouw/heer, Op 23/10/25 kocht ik een 27 scharnieren in uw online winkel en betaalde ik €100.05. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 24/10/25 zou plaatsvinden. De goederen werden echter niet geleverd en de track n trace geeft een foutmelding. Na 7 dagen nog steeds niets ontvangen te hebben weigeren jullie om mij de producten opnieuw op te sturen of mij terug te betalen. Jullie willen eerst het onderzoek bij PostNL afwachten, wat weken kan duren. Deze vertraging heeft mij schade berokkend. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

In behandeling
M. B.
29/10/2025

Niet leveren van betaalde bestelling

Geachte mevrouw/heer, Op 13.09.2025 kocht ik een APPLE iPhone 17 - 5G - 256 GB - Sage in uw winkel te Waregem en betaalde ik 969 euro. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 15.09.2025 zou plaatsvinden. Tijdens mijn bezoek werd mij meegedeeld dat er een voorraadprobleem is waardoor het toestel niet geleverd kan worden. Dit is voor mij onaanvaardbaar, zeker aangezien het volledige bedrag reeds betaald werd en ik ondertussen al meer dan een maand en een half wacht zonder enig concreet resultaat of enig antwoord op mijn vele mails. Ik wil hierbij ook benadrukken dat bij een voorraadprobleem van jullie kant dat al meer dan 1 maand aansleept het artikel terugbetaald moet worden. Dit is gangbaar binnen MediaMarkt en kan geen reden zijn om een klant zo lang te laten wachten. Ik eis daarom de onmiddellijke terugbetaling van het volledige aankoopbedrag op het rekeningnummer waarmee de telefoon betaald werd. Indien ik hier terug geen reactie op ontvang zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Groet, Bijlagen: • Orderbevestiging

In behandeling
A. B.
29/10/2025

Deuren worden niet geleverd

2 deuren besteld op 24-10 2024 bij d'hondt interieur kruisem.na vele mails en telefoons stellen ze plaatsing uit tot op heden niks. oplossing,worden de deuren nog geplaatst of niet?anders teruggave van de 2 reeds betaalde voorschotten 1 bij aankoop en 1 bij opmeting dus totaal voorschotten reeds betaald 3392,63 op een totaal van 3769,52

In behandeling
I. G.
28/10/2025
grifons home

leveringsprobleem

Geachte mevrouw/heer, Op 13/07/2025 kocht ik een tafel in uw winkel en betaalde ik 1650€ . Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegeneinde juli 2025 zou plaatsvinden. De tafel werd echter nog steeds niet geleverd. De firma is noch telefonisch, noch per mail te bereiken. Deze vertraging heeft mij als ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om de tafel binnen de 10 dagen te leveren of een terugbetaling te ontvangen van het volledige aankoopbedrag van 1650€. Indien ik binnen 14 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging

In behandeling
M. C.
28/10/2025

Wrong delivery item

Geachte mevrouw/heer, Op 25.09.2025 kocht ik een Apple MacBook Air(2025) 13-M4-24GB-512GB-Middernacht in uw online winkel en betaalde ik 1646 euro plus 0 euro verzendkosten. Ik ontving het pakket op 30.09.2025 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van Apple MacBook Air(2025) 13-M4-24GB-512GB-Middernacht , USB-C to USB-C Cable CYGNETT. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

In behandeling

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform