Slecht

31 punten Info

Meest recente klachten

C. V.
4/02/2025

Bestellingprobleem

Op 23/11/2024 bestelde ik een koninklijk opbergpakket( 180 x 200) die op 14/12/2024 zou worden geleverd. De levering vond echter pas plaats op 30/12/2024 maar de rechter boxspring ontbrak. Na dagelijks contact met de klantenservice en zelfs het indienen van een klacht bij Emma zelf, kreeg ik de garantie dat het ontbrekende onderdeel zou worden geleverd. Negen weken na mijn bestelling werd ik gebeld met de mededeling dat het stuk niet meer beschikbaar was en dat alles geannuleerd zou worden en opgehaald (ophaling op 24/1). Toen ik aan de klantenservice (mohammed) vroeg of ik dezelfde bestelling tegen dezelfde prijs in de andere (wel nog beschikbare) kleur kon plaatsen, werd me telefonisch bevestigd dat dit mogelijk was mits een mail naar de klantenservice om de situatie te schetsen. Ik heb nooit een antwoord gekregen op deze mail en nog steeds niet de financiële compensatie die ze hadden beloofd. Fast forward, op 25/01/2025 plaats ik noodgedwongen opnieuw de bestelling van een koninklijk opbergpakket aangezien ik geen reactie van hun kreeg en alles bijna uitverkocht was. Echter op 04/02/2025 krijg ik een mail van Emma om te zeggen dat het ontbrekende stuk (rechterboxspring) van mijn eerste bestelling onderweg is. Na telefoontje aan de klantenservice lieten ze me weten dat er trouwens met mijn tweede bestelling een fout is gebeurd waardoor ze maar voor de helft is afgerond. Ik wacht dus nog steeds op de helft van mijn tweede bestelling, had ik niet gebeld was dit er misschien nooit van gekomen aangezien. Terwijl ik wel dagelijks contact heb met de klantenservice, kon er mij pas vandaag worden gemeld dat er een technische fout was opgekomen in mijn tweede bestelling. Dit kan echt niet meer.

Afgesloten
N. B.
29/01/2025

Komt garantie niet na

Geachte mevrouw/heer, Op [DATUM] kocht ik een [PRODUCT] in uw winkel en betaalde ik er [€] voor. Na [DATUM/ MAANDEN - max. 24 maanden] vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, [BESCHRIJVING VAN HET DEFECT]. Op [DATUM] [ging ik naar uw winkel/e-mailde ik u] om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat [REDEN DOOR VERKOPER GEGEVEN]. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de [X] dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: · Orderbevestiging · Betalingsbewijs

Afgesloten
M. F.
10/01/2025

Leveringstermijn

Geachte mevrouw/heer, Op 6 oktober 2024 kocht ik een matras Hybrid zero gravity en 2x Emma gemotoriseerde lattenbodems in uw online winkel en betaalde ik 2093.67 €. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering binnen de 2-5 werdagen zou plaatsvinden voor de matras en 10-11 weken voor de lattenbodems. De goederen zijn nog altijd niet geleverd, en mijn verschillende mails naar u hebben ook geen duidelijk antwoord opgeleverd in verband met de levering. Een redelijk termijn voor de levering is hier duidelijk overschreden en daarom vraag ik een compensatie van 10% van de aankoop prijs en de levering binnen de 15 dagen na ontvangst van de ze brief. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Afgesloten
L. M.
20/10/2024

Niet alle artikelen werden geleverd

Beste, Op 23/07 plaatsten we een bestelling bij Emma Matras: boxspring signature, 2 Emma diamond kussens, 4 seizoenen dekbed, premium topper. We ontvingen een besteloverzicht met een leveringsdatum tussen 24/07 - 30/07. Op 24/07 ontvingen we 2 mails met daarin de melding dat onze bestelling werd voorbereid en dat het werd verzonden. 29/07 ontvingen we een mail dat onze bestelling in het depot van DPD was toegekomen. Zie printscreen. Levering zou die dag gebeuren. Kussens en dekbed werden geleverd. Ondertussen ontvingen we een mail van Emma matras met het factuur van de kussens en dekbed. (hoewel alles al betaald was). Op 5/8 ontvingen we een mail van PostNL dat er die dag geleverd zou worden. In hun mail was sprake van een levering van een groot en/en zwaar pakket. (zie printscreen)Van montage van het bed was geen sprake (hoewel dat dit door Emma werd aangegeven, zie printscreen). Die dag werd de topper geleverd. 9/8 ontvingen we het factuur van de topper. Toen werd het stil. Van de boxspring was geen sprake meer. Hierop volgde de volgende telefonische contacten: 9/8, 16/8, 19/8, 30/8, 6/9, 13/9, 21/9, 1/10, 11/10, 15/10, 18/10(3x gebeld). Telkens werd ons beloofd dat er een mail zou gestuurd worden met de concrete leverdatum. We ontvingen NIETS! Er werd ons ook steeds gezegd dat de boxspring klaar stond in het magazijn om geleverd te worden. Op 15/10 werd ons gezegd dat het magazijn in Duitsland ons artikel geweigerd heeft. Ondertussen verkochten we ons oud bed en slapen we al weken op een luchtmatras. Graag willen we dat ons bed en matras ZO SNEL MOGELIJK wordt geleverd. Daarnaast verwachten we ook een schappelijke financiële tegemoetkoming voor dit ongemak.

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
J. D.
27/08/2024

Levering veel te laat + terugbetaling komt niet in orde

Bestelling geplaatst voor pack boxspring + matras + accessoires in januari '24. Matras + accessoires werd geleverd na 3 maanden. Bed werd maandelijks verlaat tot Emma zelf besliste om levering te annuleren. Ze deden een terugbetaling voor hetgeen ik betaalde via Klarna zogezegd. Maar deze terugbetaling heb ik nooit ontvangen. Ik heb al 5x telefonisch contact genomen, telkens beloven ze dit in orde te brengen maar zonder succes. Ontelbaar veel mails maar telkens komen ze met het antwoord dat zij een terugbetaling deden naar Klarna en dat ik dien op te lossen met Klarna. Klarna is enkel te bereiken per chat en sturen me telkens door naar Emma. De laatste 3 mails die ik verstuurd heb naar Emma heb ik zelf geen antwoord meer op gekregen.

Opgelost Behandeld door Test Aankoop

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 2 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform