Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Stopzetting aankoop
Beste, Ik heb bij FixPart een onderdeel gekocht voor mijn vaatwas machine. Ik heb echter het verkeerde besteld dus deed rechtstreeks een aanvraag tot annulatie en liet hen weten het nieuwe, correcte onderdeel al bij hun besteld te hebben. 2 dagen later had ik alle (fout en juist bestelde) onderdelen in huis. Nu vragen ze dat ik het "fout bestelde" terug retour via een DPD label aan betaling van €6,95. Al was het 5 cent; ik heb tijdig laten weten dat ze deze picking niet moesten uitvoeren en nu moet ik ervoor betalen. No way.
Onjuiste terugbetaling van teruggestuurd aankoop
Ik heb een candy hoover aangekomen bij FixPart via het internet voor een bedrag van 139,14 € ik heb de goederen teruggestuurd binnen de herroepingstermijn. FixPart weigert de volledige som terug te betalen. FixPart biedt mij slechts 132,19 € Terwijl ik 139,14 € betaald heb. Graag de volledige terugbetaling.
KLANTENDIENST FALING GEEN RETOUR OF OPVOLGING sinds 3 weken
Geachte mevrouw/heer, Op [22/01/2025], [DARM VOOR KARCHER STOFZUIGER] Ik stel echter vast dat [GEBREK AAN HET GELEVERD PRODUKT BARST+LUCHTBUBBEL]. Dit heeft geleid tot [GEDEELTELIOJK SMELTEN VAN BUITENZIJDE ,DARM/SLANG] Meerdere malen excuus emails ontvangen, ook na ontvangen retouraanvraag met NR R202503784477-1 VAN 30/01/2025 ECHTER GEEN OPLOSSING OF HOE TE RETOURNEREN? Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen : PER KERENDE EEN CONCRETE ACTIE TERUGNAME MET VERVANGING OF TERUGBETALING TE VERWEZELIJKEN. Met vriendelijke groeten, Bijlage: SCHREENSHOT EMAIL FIXPART
Niets geleverd
Beste, op 4/4/2024 plaatste ik een bestelling bij jullie. Na 1 week (jullie melden van 's anderendaags geleverd) heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik kreeg via DPD een verzendbevestiging en tracking. Maar blijkbaar is mijn bestelling in tegenstelling van wat jullie vertellen nog steeds niet aan DPD overhandigd geweest.
Problemen met terugbetaling na retourneren
Beste,Ik heb op 12/09/23 een onderdeel dat verkeerd werd besteld geretourneerd (R202301968182-1).Dit werd op 15/09/23 bij uw magazijn afgeleverd. In de klantenzone staat duidelijk dat deze retour “goedgekeurd” is.Ik heb hier nog niets over vernomen.Hiervoor heb ik 4 e-mails gestuurd en geen antwoord te pakken gekregen.De wettelijke periode waarin er moet terugbetaald worden (14 dagen) is al een tijdje verstreken.Met vriendelijke groeten,D’hauwers Andres
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten