Middelmatig

59 punten Info

Meest recente klachten

M. H.
17/09/2025

Garantie

Geachte mevrouw/heer, Op 29/08 kocht ik een Hisense 75 inch in uw winkel en betaalde ik er 600 voor. Na het uitpakken van de tv, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, na dat ik de tv aanzet tont de beeld zichtbare dode pixels. Op 11/09 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat ik het zelf heb opgehaald in plaats daarvan het laten leveren door jullie, belachelijk! Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 5 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet,

In behandeling
J. V.
14/09/2025

Betaling via Alma 3x maar geen pakketje ontvangen

Ik bestelde via krefel een autoradio van Kenwood 113€ maar betaalde met Alma 1st x betaling in Juli, ik kreeg reeds melding dat Bpost kwam voor het pakketje te leveren maar is niet aangekomen bij mij, terwijl er opstond Geleverd. vandaag 2x betaling van Alma wat ik heel vreemd vindt. ik heb dit maal Krefel gemaild met die situatie waar ze dit direct afwezen en dat zij daar niks konden aan doen. dan reeds mijn Bank de probleem aangekaart met de hoop dat zij die betalingen van Alma kunnen blokkeren en mij geld terug krijg, maar toen verwezen ze mij naar Testaankoop, hopelijk helpen jullie mij.

In behandeling
M. D.
8/09/2025

Terugbetaling niet ontvangen

Geachte mevrouw/heer, Op 31/7 heb ik in uw online winkel een 24" Monitor Pixel View gekocht, waarbij ik het bedrag van €75 heb betaald. Op 31/7 werd de bestelling geannuleerd wegens een stockfout. Op 8/8 ontving ik een mail om mijn rekeningnummer op te vragen. Dit gaf ik op 8/8 door. Na telefonisch contact en contact via mail kreeg ik te horen dat de terugbetaling in orde zou gemaakt geweest zijn op 20/8. Tot op heden op 8/9 heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €75. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Mailverkeer

In behandeling
R. E.
25/08/2025

Terugbetaling niet ontvangen

Beste Na verschillende e-mails krijg ik geen reactie meer. De klantendienst beweet dat zij een terugbetaling hebben uitgevoerd op 4 augustus. Ik heb geen enkele terugbetaling ontvangen. Na mijn vraag om het bewijs van de terugbetaling bij te brengen, krijg ik geen reactie meer. Ik zou graag onmiddellijk mijn terugbetaling ontvangen.

Opgelost
M. R.
20/08/2025

garantieproblemen bij krefel

Geachte mevrouw/heer, Op 06-11-2023 kocht ik een wasmachine Beko type 11004939 in uw winkel in Turnhout en betaalde ik er 499€ voor. Na 2 maanden was deze defect en werd op 5 maart 2024 vervangen heden is de wasmachine opnieuw defect heel de kelder liep onder water en het water loopt uit de onderste kuip weg , het toestel is onbruikbaar en ik heb dringend nood om te kunnen wassen . Op 19 augustus 2025 ben ik naar uw winkel gegaan en heb ik u een e-mail gestuurd met het verzoek het product onder garantie te laten repareren . In de winkel werd ik doorgestuurd naar de website of een andere winkel in Zoersel. In Zoersel kan ik niet bellen en kom steeds op een antwoordapparaat terecht . Per mail of chat lukt het niet want blijkbaar is het order nummer niet correct. Ik kan lezen en schrijven en ondanks dat kloppen de nummers op de bestelbon noch de factuur volgens uw electronisch secretaresse. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Ik betaalde voor een uitgebreide garantie tot 5 jaar Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

In behandeling

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 6 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform