ZALANDO

CONSUMPTIEGOEDEREN

Score

9 punten
Onaanvaardbare klachtenafhandelingsdienst
Berekening van de score
Status Waarde
Open 269
Gesloten 80,30%
  • 269 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 80% gesloten klachten via het platform
16 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 8 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 16 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • C. D.

    7/03/2021

    Geld teruggave

    ZALANDO CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Op 21/10/20 bestelde ik bij Zalando twee soorten schoenen, ene van het merk Rubi en andere Stradivarius. Beiden schoenen heb ik op 30/10/20 teruggestuurd. Later, wou ik graag die Stradi..."
  • M. H.

    7/03/2021

    Een betaling van Zalando van 08/08/2014

    ZALANDO CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste ik krijg steeds van infoscore een mail om te betalen aan Zalando en Esprit via hun incasso bureau.Als ik dan contact op neem met Esprit sturen die mail om niet te betalen aan infoscore.Infoscore..."
  • P. D.

    5/03/2021

    duurder product

    ZALANDO CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ik bestelde op 10/02 een paar schoenen voor €52.45. Deze kwamen toe bij mij op 13/02. Nu zijn deze te groot en heb ik aangegeven dat ik deze retour ga sturen. Ik wou graag de kleinere maat bes..."
  • S. Y.

    4/03/2021

    Wel betalen voor express levering maar niet express geleverd!!!

    ZALANDO CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste Op 28 december heb ik een jas besteld voor €130,95 met express levering waar ik €10,90 voor moest betalen omdat ik binnen 1 dag het artikel bezorgd zou krijgen. Heb op 29 december bevestiging..."
  • E. M.

    1/03/2021

    Zalando pakket teruggestuurd

    ZALANDO CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Ik heb bij Zalando een pakket besteld met kledij voor mijn dochter. Bij ontvangst was de dood beschadigd en zaten er 2 jurken niet in. Ik heb contact opgenomen met Zalando en een formulier o..."
  • M. F.

    18/02/2021

    Gdpr geschonden

    ZALANDO CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ik bestelde twee paar schoenen. Het duurde lang voor ze geleverd werden dus ik nam contact op met Zalando. Het ging om een fout dus ze werden geannuleerd. Even later kreeg ik via Facebook een b..."
  • K. N.

    16/02/2021

    Terugbetaling

    ZALANDO CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Op 4 januari 2021 bestelde ik een paar schoenen in 2 verschillende maten. Na 2-3 weken nog niets ontvangen, waarbij ik vroeg aan zalando hoe dit kwam. Dit zou door de drukte komen en moest n..."
  • V. V.

    10/02/2021

    Problemen met levering

    ZALANDO CONSUMPTIEGOEDEREN

    "De slechtste klantenservice ooit. Ik maak op 13/11 2 bestellingen. Bij Zalando beslissen ze deze te verdelen over 2 verzendingen gemixt. 1 pakket wordt mooi geleverd met de factuur met ref 11003054140..."
  • K. D.

    6/02/2021

    Beschadigd product

    ZALANDO CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ik bestelde bij jullie een product van Glamglow. Dit was een duo pakket. Bij aankomst heb ik gemerkt dat ik de tubes te klein vond. Ik heb dit product onmiddellijk retour gedaan. Vandaag kreeg ..."
  • A. R.

    3/02/2021

    problemen met betalingen

    ZALANDO CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ik deed ruime tijd geleden een aantal bestellingen. Die bestellingen werden samen in 1 pakket verzonden, ik had dus de betaling uitgevoerd met het bestelnummer dat op de factuur stond van beide..."
    afgesloten Niet succesvol

Bekijk alle klachten