De beste deals van vandaag
MICROSOFT SURFACE PRO 12" COPILOT+ PC SNAPDRAGON X PLUS 16GB/256GB
MICROSOFT SURFACE PRO 12" COPILOT+ PC SNAPDRAGON X PLUS 16GB/256GB
HOE WERKT HET?
-
Zoek tussen onze geteste producten een aanbod dat je interesseert
-
Afhankelijk van de prijsevolutie en de productkwaliteit, vertellen we je of het een goede deal is of niet
-
Bestel je product rechtstreeks via de website van de reseller
Wintersolden 2026: wat moet je weten?
Wanneer zijn de wintersolden?
De wintersolden in België lopen van 3 januari tot 31 januari.
Wat te doen bij valse solden?
Als je vaststelt dat de prijs die vermeld staat op het nieuwe etiket, hoger is dan de prijs eronder, vraag dan aan de verkoper om de korting op de laagste prijs toe te passen. Aarzel niet om klacht in te dienen als je denkt bedrogen te zijn. Dat kun je doen bij de Economische Inspectie. Je kunt ook de experts van onze Adviesdienst contacteren of je ervaringen met de solden delen op onze Facebookpagina.
Heb ik garantie op solden?
Ongeacht of een artikel gesoldeerd is of niet, je hebt steeds recht op de wettelijke waarborg van twee jaar. Voor meer informatie, raadpleeg Solden: geniet ik een garantie op mijn aankoop?
Kan ik artikelen gekocht in de solden terug laten nemen of omruilen?
Een verkoper mag weigeren om een gesoldeerd artikel in te wisselen of terug te nemen als de reden is dat het je gewoon niet bevalt. Lees meer op Aankopen terugbrengen: ook tijdens de solden?
Laat je niet vangen: veelgestelde vragen
Hoe bepalen jullie of een deal wel of niet de moeite waard is?
Onze prijsexperts analyseren dagelijks honderden prijzen en promoties. Ze beantwoorden daarbij volgende vragen: Hoe is de prijs van dit product geëvolueerd sinds het op de markt is, zowel binnen dezelfde winkel als in vergelijking met andere aanbieders? Wat is de prijs in de andere winkels? Is dit echt wel de beste deal van het moment? Is dit echt wel een interessante promotie, of is het gewoon een korting op de richtprijs van de fabrikant en dus eerder een fake deal?
We ontvangen twee keer per dag prijzen en promoties voor onze geteste producten in de meest betrouwbare webshops en bij een selectie van marktplaatsverkopers. De prijzen en de beschikbaarheid van de producten kunnen echter snel wijzigen.
- Het is een goede deal als...
- de kwaliteit van het product in onze tests als "goed" of "uitstekend" wordt beoordeeld EN de geadverteerde prijs maximaal 1% hoger is dan het gemiddelde van de laagste prijzen van de afgelopen twaalf maanden.
- Het is een slechte deal als...
- de kwaliteit van het product in onze tests als "goed" of "uitstekend" wordt beoordeeld MAAR de geadverteerde prijs meer dan 1% hoger is dan het gemiddelde van de laagste prijzen van de afgelopen twaalf maanden;
- de geadverteerde prijs maximaal 1% hoger is dan het gemiddelde van de laagste prijzen van de afgelopen twaalf maanden. MAAR de kwaliteit van het product in onze vergelijkende tests als "redelijk" of "slecht" wordt beoordeeld;
- de kwaliteit van het product in onze vergelijkende tests als "redelijk" of "slecht" wordt beoordeeld EN de geadverteerde prijs is meer dan 1% hoger dan het gemiddelde van de laagste prijzen van de afgelopen twaalf maanden.
Hoe bereid ik me voor als ik online wil kopen?
Vrees je voor miskopen, minderwaardige producten of valse kortingen? Volg de 10 tips van onze experts en kom niet voor verrassingen te staan tijdens je koopjesjacht.
Hoe weet ik of de kwaliteit van een product goed is?
Raadpleeg onze vergelijkers voor de producten die je interesseren. Onze experts hebben alle producten aan grondige tests onderworpen. Je vindt er ook informatie over wat de goedkoopste prijzen zijn en welke winkels ze toepassen. We updaten deze prijzen twee keer per dag.
Hoe vind ik betrouwbare webshops?
Ben je niet zeker of het onlineplatform waarop je een promotie hebt gezien wel betrouwbaar is? Onze evaluatie van meer dan 190 webshops kan je helpen. Onze juridische experts analyseerden elke webshop onder meer op productinformatie, wettelijke informatie, aankoopproces en levering, en dienst na verkoop. Waar mogelijk wordt ook de tevredenheidsscore van onze leden in rekening gebracht.
Ik heb een probleem met een verkoper. Wat nu?
Voldoet het product niet aan de verwachtingen, heb je een probleem met de levering, blijkt de korting vals of ervaar je andere moeilijkheden? Je kunt contact opnemen met onze adviesdienst en bellen naar 02 524 32 00. Een geschil met een verkoper? Stuur je klacht rechtstreeks via onze klachtenbox.
Problemen met een online handelaar in een ander Europees land? Dan kan het Europees Centrum voor de Consument helpen.