Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
G. L.
31/10/2025

Ontbrekend product

Beste, Ondertussen heb ik al meer dan een maand geleden via e-mail en via Facebook Messenger contact genomen omdat ik artikel met referentie AI000P-RGM-S19 niet heb ontvangen van mijn bestelling (010523165). Ik werd geïnformeerd dat ik hiervoor een verklaring van niet-ontvangst en een foto van de voor- en achterkant van mijn identiteitskaart moet sturen. Zoals eerder vermeld heeft u echter niet het recht om een kopie te vragen van mijn identiteitskaart. Gelieve voor de terugbetaling te zorgen. Met vriendelijke groeten, Greet Lemmens

In behandeling
B. S.
31/10/2025

Product wordt niet geleverd

Geachte mevrouw/heer, Op 22/10/2025 kocht ik Joycon Grijs op uw webshop en betaalde ik er 55€ voor. Tot op heden heb ik nog geen verzending mogen vaststellen. Het product was zeker op voorraad op de website omdat deze nog enkele dagen beschikbaar was. Nu heb ik vernomen dat deze "Niet bescikbaar" meer zijn via jullie klantendienst die zeer moeilijk te bereiken is. Nu zou ik het geen probleem vinden om deze elder te bestellen of een andere versie maar het prijsverschil is hierop wel zeer groot een andere kleur zou dan plots 90 euro kosten wat wel een groot verschil is. Graag had ik deze alsnog ontvangen of een andere kleur voor dezelfde prijs die ik reeds betaald heb. Met vriendelijke groet,

In behandeling
L. S.
30/10/2025

Levering

Geachte mevrouw/heer, Op 13/08/2025 kocht ik een vliegenraam op maat in uw winkel en betaalde ik er 106 euro voor. Volgens de website heeft dit product een levertermijn van 10 werkdagen, echter is het product op heden nog niet geleverd. Ik heb meermaals contact opgenomen met de klantendienst en Hubo Deinze zowel telefonisch als via mail als in persoon, maar men kon me niet zeggen wanneer ik de levering kan verwachten. Indien ik het bestelde goed niet meteen mag verwachten, wil ik graag onmiddellijke terugbetaling. Verder eis ik een vergoeding voor de immens lange wachttijd en slechte service. Met vriendelijke groet,

In behandeling
J. V.
30/10/2025
Vivantia

Geen levering

Betaald op 28 juni, 120€ voor een robotmaaier, maar nooit het product gezien. Vivantia US82801 Sheridan Betaling met KBC-Debetkaart via Bancontact. Graag geld terug!!!

In behandeling
S. T.
28/10/2025

Levering

Beste, Beste, In augustus 2024 bestelden wij parket bij D'Hondt Interieur. Voorschot van € 1810,11 werd betaald op 10 september 2024. Na opmeting op 24 september 2024 werd er een 2de voorschot betaald van € 2557,66. We laten hier ruime tijd overgaan en we waren al april 2025!!. Via jullie online site stelden wij op 24.04.2025 de vraag om na te kijken hoe het met de bestelling stond. We kregen een antwoord van jullie klantendienst en gingen doorgeven aan de planning die zouden terugbellen maar niets gehoord. Op 16 mei 2025 hebben we dan opnieuw een mail gestuurd naar de klantendienst met de melding dat we niemand gehoord hadden. Antwoord van op 19 mei 2025 dat de verantwoordelijke er niet was en dat deze de volgende dag contact zou opnemen. Niemand gehoord!! Op 14 juni 2025 opnieuw een mail gestuurd naar de Klantendienst met de vraag waarom we nog niets hebben gehoord maar geen reactie! Op 20 juni 2025 gebeld naar de toonzaal in Sint-Pieters-Leeuw en daar kregen wij de verantwoordelijke aan de lijn. We kregen daar excuses te horen, niet normaal!! Eigenlijk zou een medewerker waarmee we mailden niet meer werken bij jullie, de mail is tussen de mazen geglipt, nog geen tijd gehad om alles van mails te verwerken, e.d. Hij ging het uiteindelijk bekijken. (intussen gezien dat de medewerker van de klantendienst er toch nog werkt) Uitvluchten!! Op 25 juni 2025 kregen wij dan een mail van de verantwoordelijke toonzaal met antwoord van de materialen nog steeds in bestelling waren bij de leverancier. We hebben er dan weer wat tijd laten overgaan en namen op 6 oktober 2025 telefonisch contact op met de receptie van jullie hoofdzetel. Vroeg naar klantendienst maar die was niet bereikbaar. De onthaalbediende raadde aan een mail te sturen. Hebben we dan ook gedaan. Op 10 oktober 2025 nogmaals naar antwoord gevraagd maar niets. 17 oktober 2025 nogmaals een mail. Uiteindelijk op 20 oktober 2025 een antwoord met als volgt: Beste Wij willen u graag informeren over de status van uw bestelling. Door omstandigheden binnen onze organisatie, waaronder een lopende gerechtelijke reorganisatie, ondervinden wij momenteel aanzienlijke vertragingen in onze leveringsplanning. Concreet betekent dit dat de levering en plaatsing van uw parket hoogstwaarschijnlijk niet meer in 2025 zal plaatsvinden. Wij begrijpen dat dit voor u mogelijk ongemak veroorzaakt en bieden hiervoor onze oprechte verontschuldigingen aan. Wij willen u echter verzekeren dat uw bestelling behouden blijft en dat wij alles in het werk stellen om deze alsnog te leveren en te plaatsen, conform onze gebruikelijke kwaliteitsnormen. Zodra er meer duidelijkheid is over de exacte timing, brengen wij u hiervan onmiddellijk op de hoogte. Wij danken u voor uw begrip en vertrouwen in deze uitzonderlijke periode. De naam werd aangepast in ons systeem naar Joliet, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Intussen heb ik via vele kanalen al vernomen dat er veel gedupeerden zijn en stellen ons dan ook de vraag – daar er een lopende gerechtelijke reorganisatie is – waar dit naartoe gaat. Wij vragen ons dan ook af of het parket wel reeds in productie was. Intussen zijn wij wel al € 4.367,77 kwijt voor iets dat wij nog niet hebben en zouden dit niet kwijt willen zijn, of u voorziet in een terugbetaling? Ik hoop van wel!! We hopen op een snel en eerlijk antwoord. M. Joliet

In behandeling
R. D.
28/10/2025

Leveringsprobleem

2 brieven gestuurd, 3 maal gebeld... alles blijft hetzelfde... ge krijgt niemand aan de lijn. Altijd een antwoordapparaat, en ge wordt ni teruggebeld... Ik kan momenteel mijn abonnementsgeld even goed schenken aan een goed doel .

In behandeling
L. V.
25/10/2025

geen welkomstgeschenk ontvangen

Beste, In de maand juni waren er allerlei aanbiedingen voor een abonnement van Dag Allemaal waarbij je als welkomstgeschenk een airfryer van Philips cadeau kreeg. Ik heb toen ingeschreven met startdatum 2/07/2025. Na 3 weken heb ik eerste contact opgenomen met de klantendienst met de vraag waar het welkomstgeschenk bleef. Dit zou 2 weken tot 8 weken kunnen duren. Begin september na 8 weken neem ik opnieuw contact met chat van Dag Allemaal, waar ik als antwoord kreeg dat ik geen recht had op een welkomstgeschenk ( screen copy gemaakt). Dan probeer telefonische contact op te nemen maar dat bleef een uur onbeantwoord, daarna heb ik schriftelijk contact opgenomen. Antwoord : het welkomstgeschenk maakt geen onderdeel uit van uw abonnement (mail op papier). Opnieuw schriftelijke contact opgenomen : met de vraag waarom geen onderdeel van het abonnement Antwoord : Het welkomst cadeau was onderdeel van een specifieke aanbieding die destijds beschikbaar was. Wij hebben uw abonnementsgegevens nogmaals gecontroleerd en daaruit blijkt dat u een ander abonnement heeft dan de actie waardoor het welkomst cadeau hier geen onderdeel van is. Onze excuses voor eventuele verwarring omtrent deze actie. (mail als documentatie) Opnieuw telefonisch contact opgenomen. Nu wel iemand aan de lijn gehad met als antwoord “waarschijnlijk was de limiet van de airfryers bereikt. Wat wil zeggen dat er wel recht op had. Over limieten is in de aanbieding is nooit gesproken. Opnieuw schriftelijk contact opgenomen : verwijzend naar de uitleg die ik via telefoon gekregen heb. Antwoord : Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u na herhaaldelijk contact nog steeds geen airfryer heeft ontvangen. Wij begrijpen goed dat dit een frustrerende situatie is en dat de wisselende antwoorden u in onzekerheid hebben gebracht. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben uw kwestie zorgvuldig onderzocht en kunnen u bevestigen dat de airfryer alsnog naar u wordt verzonden. (mail als documentatie) Na drie weken opnieuw schriftelijk contact opgenomen met de vraag waar de airfryer bleef. Antwoord op 15 oktober : U heeft een abonnement afgesloten met als welkomstgeschenk een airfryer. Helaas is de airfryer door een technische fout niet naar u verzonden. Tot onze spijt is de actie inmiddels afgelopen, waardoor we de airfryer niet meer kunnen leveren. We begrijpen dat dit voor u erg teleurstellend kan zijn en vinden het bijzonder vervelend dat dit zo is verlopen. Mocht u door deze situatie besluiten om uw abonnement te willen annuleren, dan begrijpen wij dat volledig en zullen wij dit kosteloos voor u in orde maken. U kunt eenvoudig reageren op deze e-mail, en we zorgen ervoor dat uw verzoek zo snel mogelijk wordt verwerkt. Opnieuw schriftelijk contact opgenomen : ik laat weten dat ik niet akkoord ga en een gelijkwaardige compensatie wil. Antwoord : Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u recht heeft op een welkomstgeschenk, maar dat dit niet naar wens is afgehandeld. We begrijpen volledig dat deze situatie voor frustratie heeft gezorgd en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren. U heeft gelijk; dit is onze fout, en we nemen u hier niets van kwalijk. Helaas kunnen wij de betreffende airfryer niet meer leveren. We begrijpen dat dit teleurstellend voor u is. Als tegemoetkoming willen wij u graag aanbieden om uw abonnement op onze kosten te annuleren. Dit laatste bericht was met no-reply. Hopelijk kan u hierin bemiddelen. Ik wil mijn abonnement niet opzeggen, ik wil enkel compensatie. Voor meer info : Ludo Vets, Jan Vlemincklaan 22, 2110 Wijnegem. GSM : 0478/21.01.62

In behandeling
P. V.
25/10/2025

Geen levering

Geachte mevrouw/heer, Op 27-09-2025 kocht ik een QA3528 Q Acoustics: 3020i Boekenplank Speakers 2 Stuks - Arctic White in uw winkel en betaalde ik er €279 voor. U deelde mij op dat het product niet onmiddellijk leverbaar is, zoals aangegeven op uw webshop. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet, Pieter

In behandeling
S. L.
24/10/2025
halloween studio

geld terug krijgen

Beste Mijn zoon heeft een kostuumgekocht voor 120 euro op foto zie het er heel goed uit en de recensies zijn ook goed nu hebben we een maand bijna moeten wachten. Het is aan gekomen en het leuk of het van temu komt. Ik zou graag mijn geld terug krijgen maar krijg geen antwoord

In behandeling
E. S.
24/10/2025

Geen levering

Beste, ik vraag via deze weg de terugbetaling van mijn bestelling met nr. 16857 van een EZStream™ Mediastreamer ter waarde van €35,85. De bevestiging van mijn bestelling heb ik ontvangen op 18.10 ll. De tracking code / site zijn echter fake en werken niet. In een automatisch gegenereerde mail die volgde op een gestelde vraag over de levering meldt u dat het zeer druk is en dat ik moet geduld hebben en u verder hierover niet meer hoef lastig te vallen... Ik kan mij na een week wachten niet ontdoen van het gevoel dat ik opgelicht ben. Doet u het nodige ? Zoniet zal ik van mijn kant verdere stappen ondernemen ten einde mijn betaling terug te krijgen. Eric Swolfs

In behandeling

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform