Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Onaanvaardbaar gedrag
Zeer onvriendelijke behandeling en rasistische opmerkingen. zeer onbeleefd een grof tegen mijn moeder waardoor zij helemaal aangedaan was. beloofde levertijden niet gerespecteert. dreigen met extra kosten en niet een rekening houden met mensen! zware discriminatie en rasizme. wist niet dat dit nog kon maar blijkbaar wel.
Beschadigde Zetel
Ik heb 28/11 een zetel opgehaald in deze zaak.( Heb er nu al spijt van )Na contact opgenomen te hebben met de zaak werd het deel die beschadigd is opnieuw besteld.Nu moet ikzelf opnieuw instaan voor de huur van een verhuislift zodat de zetel naar boven kan gebracht worden.Deze past niet in de trappenhal.Ik weiger deze kost nogmaals op mij te nemen.Ik eis van deze zaak een financiële tegemoetkoming.
niet nakomen bestelbon
wij hebben een zetel en kasten besteld. voorschot betaald van 262€. totaal bestelling was 2062€. we bellen om de meubels af te halen maar dan wordt er gemeld dat de zetel beschadigd is. wij zijn naar de winkel gegaan om een nieuwe zetel te kiezen evt. maar deze was er niet. wij wouden enkel de kasten betalen en meenemen maar het voorschot wat we hadden betaald willen ze niet van de de prijs afhouden aangezien we ook de zetel daar hadden besteld. de zetel is niet in voorraad en de winkel kan ons niet zeggen wanneer deze binnen komt. wij stelden voor om enkel de kasten dan te kopen en het voorschotbedrag hiervan af te houden en de rest te betalen. de winkel weigert dit te doen en verplicht ons een andere zetel te kopen aan de prijs van onze vorige zetel. wij hebben de politie erbij gehaald en deze vonden de zaak echt op niks trekken maar kunnen geen stappen ondernemen omdat het een burgelijke zaak is.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten