Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
artikel defect en weigering retour
Geachte heer/mevrouw, Op 28/08/25 kocht ik in uw winkel 'Mooiys Dream On Me 3in1 Co-sleeper - Babybedje tot 9 kg - Meegroeibed - 2 wielen met rem - Campingbedje – Verstelbare Hoogte – Ademend Gaas – Inclusief Matras & Transporttas – Afneembare Bekleding × 1'. Op mijn aankoop als consument is de wettelijke garantie van toepassing. In bijlage vindt u een kopie van de aankoopfactuur. Op 3/09/25 hebt u mij laten weten dat het toestel in garantie genomen wordt. U stelt voor dit te regelen met een waardebon wat het totale bedrag van de cosleeper niet compenseert. Ik deel u mee dat ik hiermee niet akkoord ga. De garantiewet stelt dat de verkoper moet overgaan tot een terugbetaling als geen herstelling of vervanging mogelijk is. U mag mij ook niet verplichten mijn aankoop opnieuw bij u te doen. Ik beroep mij hiervoor op de wettelijke garantie van 2 jaar. Ik verzoek u vriendelijk om het bedrag van uw waardebon terug te betalen op mijn bankrekening. Ik reken erop dat u uw wettelijke garantieverplichtingen nakomt. Ik wacht op een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Aankoopfactuur
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten