Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Producten beperkte houdbaarheidsdatum
Geachte, Naar aanleiding van bijgevoegde bestelling die ik bij de notenshop deed eerder deze maand, wenste ik op te merken dat bij verschillende producten de houdbaarheidsdatum zeer nabij is (zie foto's in bijlage).tarwegraspoeder: 30/03/19, één theelepel per dag dus ik rekende erop dat deze nog een eindje kon meegaandadels medjoul: 20/03/19, gedroogd fruit bewaart dacht ik relatief lang dus hoe oud waren deze al bij ontvangst?gepofte quinoa: 04/02/19, slecht 1 maand bruikbaar?!Bedankt en groeten,Jeroen De Bodt
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten