Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
weigeren terugbetalen niet geleverd artikel
op 27/7 schoenen besteld, nooit aangekregen. ik heb dit aangegeven en de nodige documenten ingevuld sindsdien houd about you mij aan het lijntje, ik heb dit betaald via klarna, ondertussen stapelen de interesten zich op . ze zeiden dat ze ten laatste 29/8 terugkoppeling zouden krijgen van de vervoerder maar niets gehoord, ik moet zelf mails sturen anders laten ze niets horen, ik eis mijn geld terug. mvg
Betalingsprobleem
Geachte mevrouw/heer, Op 22/06/2025 heb ik in uw online winkel kledij gekocht, waarbij ik het bedrag van € 206,59 € heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 27/06/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Op 08/07/2025 heb ik de retourbevestiging ontvangen en dat de terugbetaling wordt verwerkt. Tot op heden, na 40 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van € 174,79. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Sanne Lenaerts Bijlagen: • Oorspronkelijk factuur • Correctiefactuur • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs
Item werd betaald maar nooit verzonden.
Beste Wij vinden het echt jammer dat we u via deze weg moeten contacteren. Op 19/05/25 plaatste mijn dochter voor mij een online bestelling.(outdoorbroek 'Toblach 2) Alhoewel de betaling plaatsvond is het artikel in het winkelmandje blijven zitten zodanig dat het nooit geleverd werd. Mijn dochter bracht jullie hiervan onmiddelijk op de hoogte. Hierna volgde een lijdensweg van mailverkeer en telefoons met beloftes van terugbetaling die niet worden nagekomen. Ondertussen zijn we 22/07/25 en worden wij al veel te lang aan het lijntje gehouden. Wij staan er dan ook op dat wij nog deze week de terugbetaling mogen ontvangen. Een gepaste compensatie is ook meer dan welkom. Hopelijk heeft "about you" dan terug een tevreden klant. Beleefde groeten, Diane i.o.v. Jolien Verswijvel
DHL levert niet
Geachte mevrouw/heer, Op 16 mei kocht ik een 2 Boggi Milano Shirts in uw online winkel Bestelnummer aybn-558-327158779 en betaalde ik met Paypal 154€ inclusief verzendkosten. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering met DHL zou gebeuren ik heb een track en trace code gekregen De goederen werden echter nog steeds niet geleverd Bij aanklikken track en trace nr krijg ik steeds deze melding Status offen Wir erwarten Ihre Sendungsdaten in Kürze. Deze vertraging heb ik telefonisch gemeld op 2 juni en gevraagd wannneer ik nu eindelijk ga krijgen maar men kon mij niet antwoorden en gingen terugbellen maar is nog niet gebeurd Heb ook nog niets van mail gezien dat de levering gaat gebeuren Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
Bestelling nooit ontvangen
Goede avond, Op 26 februari '25 deed ik een bestelling op het online platform 'About You' ter waarde van 627,27 €. De levering was voorzien voor: 3/3/25 - 7/3/25. Tot op heden, heb ik nog steeds niets ontvangen. Er is ondertussen wel wat mailverkeer geweest. Een eerste maal kreeg ik antwoord dat ze hun logistieke partner zouden contacteren maar dat het tot wel 4(!?) weken kan duren vooraleer ik reactie kàn krijgen. Daarop heb ik hen geantwoord dat ik dit onmogelijk kan accepteren. We zijn ondertussen een maand verder en ik heb nog steeds geen nieuws en mijn geld is nog steeds niet terugbetaald (niettegenstaande ik hiervoor reeds meerdere malen verzoek heb ingediend). Geen reactie meer, tot 21/03 dat mijn situatie doorgegeven is aan de financiële dienst. Nadien niets meer gehoord. Het kan toch niet dat men mij zomaar negeert en mijn geld niet terugbetaald wordt? Op zijn minst verwacht ik dit asap + een flinke compensatie . In afwachting van jullie reactie. Alvast bedankt! Mvg,
Onterechte factuur
Geachte mevrouw/heer, Op 27 januari 2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 350,7 Dat moet echter een vergissing zijn: ik heb geen bestelling geplaatst, noch ontvangen. Jullie hebben via mail reeds laten weten dat er een terugbetaling zal gebeuren. Echter heb ik geen betaling gedaan dus moet er ook geen terugbetaling gebeuren. Er moet van jullie uit een creditnota opgemaakt worden betreffende deze foutieve facturatie. Echter krijg ik de boodschap dat ik de factuur moet betalen en dat ik daarna een terugbetaling krijg van dat zelfde bedrag. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. Met vriendelijke groet, CV
Weigering terugbetaling
Na meerdere mails naar About You en het invullen van een verklaring van verlies wordt er nog steeds geweigerd om mijn geld terug te betalen. Ik stuurde namelijk alle kledij keurig terug zoals het hoort en heb hier ook alle bewijzen van. Het bedrijf antwoordt dat het gewicht in de dozen niet overeen komen en dat ze de producten niet hebben ontvangen. Ik accepteer dit niet en zou graag mijn centen terugzien.
Terugbetaling
Geachte mevrouw/heer, Op 01/11/2024, hebben wij 6 stukken kledij aangekocht. Op 09/11/2024 hebben wij er 3 teruggestuurd. Nu,( 2 maanden verder) hebben wij nog steeds geen terugbetaling ontvangen ondanks talloze telefonische gesprekken, ingevulde verklaringen enz. Ondertussen is door diverse operatoren (want dan heb je dan ) bevestigt dat de terugbetaling is goedgekeurd op 24/12. Maar nog steeds niets op onze rekening. ....en als je vraagt of ze een bewijs van betaling kunnen doorsturen dan gaat het niet...of wanneer kunnen wij de betaling verwachten ...zij kunnen dit niet mededelen. Het hoeft niet gezegd dat er elke keer een berg excuses worden aangeboden...maar het lijkt meer een standaard procedure. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen het einde van de week de terugbetaling door About You Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Problemen met terugbetaling
Beste,Ik stuurde kledij retour waarvoor ik geen terugbetaling kreeg (About You). Datum bestelling mei 2023. Het bedrijf stelde alles in werking om het bedrag te retourneren, maar is daar tot op heden niet in geslaagd. Er wordt nu ook niet meer gereageerd op mijn emails.
Problemen met terugbetalingen van mijn retouren
Ik heb 3 verschillende bestellinge teruggeretourneerd about you. Bij al deze bestellingen heb ik weken moeten wachten op mijn geld. Na 10 tallen telefoons , mails , zweet en tranen hebben ze me een mailtjes gestuurd dat al mijn 3 retouren afgelopen maandag uitbetaald moeten zijn. Want dit is gebeurt vanuit de financiële dienst. 1 terugbetaling heb ik ontvangen van 1 retour. Maar van de andere 2 retouren helaas niet terwijl het me beloofd werd dat het deze keer wel in orde zou komen. Weer een teleurstelling. Ik begrijp niet waarom de klant superveel moeite moet doen en tijd en energie moet insteken op terugbetalingen. Ik heb alles doorgegeven via mail, mijn bankgegevens , waaruit ze me beloofden om het de terugbetalingen manueel te doen, telkens word er me gezegt dat ik 48uren moet wachten, hoeveel 48uren moet ik nog wachten? Ik wil niet meer wachten. Ik wil mijn andere 2 terugbetalingen ontvangen. Ik wil niet meer bellen aangezien er telkens dezelfde gezegt word. Geen zin meer in ! Ik probeer het via hier en wens graag de nodige hulp. Ik moet nog een totaalbedrag van 177,70 ontvangen van de 2 retouren
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten