Slecht

40 punten Info

Meest recente klachten

A. H.
10/09/2025

weigeren terugbetalen niet geleverd artikel

op 27/7 schoenen besteld, nooit aangekregen. ik heb dit aangegeven en de nodige documenten ingevuld sindsdien houd about you mij aan het lijntje, ik heb dit betaald via klarna, ondertussen stapelen de interesten zich op . ze zeiden dat ze ten laatste 29/8 terugkoppeling zouden krijgen van de vervoerder maar niets gehoord, ik moet zelf mails sturen anders laten ze niets horen, ik eis mijn geld terug. mvg

In behandeling
S. L.
18/08/2025

Betalingsprobleem

Geachte mevrouw/heer, Op 22/06/2025 heb ik in uw online winkel kledij gekocht, waarbij ik het bedrag van € 206,59 € heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 27/06/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Op 08/07/2025 heb ik de retourbevestiging ontvangen en dat de terugbetaling wordt verwerkt. Tot op heden, na 40 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van € 174,79. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Sanne Lenaerts Bijlagen: • Oorspronkelijk factuur • Correctiefactuur • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs

Afgesloten
B. V.
22/07/2025

Item werd betaald maar nooit verzonden.

Beste Wij vinden het echt jammer dat we u via deze weg moeten contacteren. Op 19/05/25 plaatste mijn dochter voor mij een online bestelling.(outdoorbroek 'Toblach 2) Alhoewel de betaling plaatsvond is het artikel in het winkelmandje blijven zitten zodanig dat het nooit geleverd werd. Mijn dochter bracht jullie hiervan onmiddelijk op de hoogte. Hierna volgde een lijdensweg van mailverkeer en telefoons met beloftes van terugbetaling die niet worden nagekomen. Ondertussen zijn we 22/07/25 en worden wij al veel te lang aan het lijntje gehouden. Wij staan er dan ook op dat wij nog deze week de terugbetaling mogen ontvangen. Een gepaste compensatie is ook meer dan welkom. Hopelijk heeft "about you" dan terug een tevreden klant. Beleefde groeten, Diane i.o.v. Jolien Verswijvel

Afgesloten
H. D.
6/06/2025

DHL levert niet

Geachte mevrouw/heer, Op 16 mei kocht ik een 2 Boggi Milano Shirts in uw online winkel Bestelnummer aybn-558-327158779 en betaalde ik met Paypal 154€ inclusief verzendkosten. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering met DHL zou gebeuren ik heb een track en trace code gekregen De goederen werden echter nog steeds niet geleverd Bij aanklikken track en trace nr krijg ik steeds deze melding Status offen Wir erwarten Ihre Sendungsdaten in Kürze. Deze vertraging heb ik telefonisch gemeld op 2 juni en gevraagd wannneer ik nu eindelijk ga krijgen maar men kon mij niet antwoorden en gingen terugbellen maar is nog niet gebeurd Heb ook nog niets van mail gezien dat de levering gaat gebeuren Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Afgesloten
T. L.
25/03/2025

Bestelling nooit ontvangen

Goede avond, Op 26 februari '25 deed ik een bestelling op het online platform 'About You' ter waarde van 627,27 €. De levering was voorzien voor: 3/3/25 - 7/3/25. Tot op heden, heb ik nog steeds niets ontvangen. Er is ondertussen wel wat mailverkeer geweest. Een eerste maal kreeg ik antwoord dat ze hun logistieke partner zouden contacteren maar dat het tot wel 4(!?) weken kan duren vooraleer ik reactie kàn krijgen. Daarop heb ik hen geantwoord dat ik dit onmogelijk kan accepteren. We zijn ondertussen een maand verder en ik heb nog steeds geen nieuws en mijn geld is nog steeds niet terugbetaald (niettegenstaande ik hiervoor reeds meerdere malen verzoek heb ingediend). Geen reactie meer, tot 21/03 dat mijn situatie doorgegeven is aan de financiële dienst. Nadien niets meer gehoord. Het kan toch niet dat men mij zomaar negeert en mijn geld niet terugbetaald wordt? Op zijn minst verwacht ik dit asap + een flinke compensatie . In afwachting van jullie reactie. Alvast bedankt! Mvg,

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 9 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform