Goede avond,
Op 26 februari '25 deed ik een bestelling op het online platform 'About You' ter waarde van 627,27 €.
De levering was voorzien voor: 3/3/25 - 7/3/25.
Tot op heden, heb ik nog steeds niets ontvangen.
Er is ondertussen wel wat mailverkeer geweest.
Een eerste maal kreeg ik antwoord dat ze hun logistieke partner zouden contacteren maar dat het tot wel 4(!?) weken kan duren vooraleer ik reactie kàn krijgen.
Daarop heb ik hen geantwoord dat ik dit onmogelijk kan accepteren.
We zijn ondertussen een maand verder en ik heb nog steeds geen nieuws en mijn geld is nog steeds niet terugbetaald (niettegenstaande ik hiervoor reeds meerdere malen verzoek heb ingediend).
Geen reactie meer, tot 21/03 dat mijn situatie doorgegeven is aan de financiële dienst.
Nadien niets meer gehoord.
Het kan toch niet dat men mij zomaar negeert en mijn geld niet terugbetaald wordt?
Op zijn minst verwacht ik dit asap + een flinke compensatie .
In afwachting van jullie reactie.
Alvast bedankt!
Mvg,