Terug

Deel van retour niet terugbetaald

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: About You.be

19/12/2025

Beste, Bestelling aybn-558-350476537 bestaat uit twee artikelen van elk 79,99 EUR die beiden werden geretourneerd en bezorgd bij About you, maar tot op heden is slechts 1 artikel terugbetaald geweest op 11 november voor een bedrag van 79,99 EUR. Het totale bedrag van deze bestelling is 159,98 EUR. Er zijn twee correctiefacturen opgemaakt die lijken te tonen dat enkel het artikel in Lichtblauw Duifblauw werd terugbetaald en niet het artikel in Violetblauw Lavendel. Ik heb op 17 november, 26 november en 1 december telefonisch contact gehad met de klantendienst ivm de nog niet ontvangen terugbetaling via Paypal voor een bedrag van 79,99 EUR voor bestelling 350476537. Op 17 november heb ik hiervoor een verklaring van verlies ingevuld en vervolgens werd mij gemeld dat de terugbetaling binnen 6 werkdagen zichtbaar zou moeten zijn. Ik heb deze twee e-mails als bijlagen aangehecht aan dit bericht. Op 26 november werd mij verteld dat de overschrijving voor een bedrag van 79,99 EUR op 12 november werd gedaan. Die overschrijving verschijnt niet in de kredietkaart transacties in mijn Argenta app en ook niet in de transacties van mijn Paypal account. Dit heb ik ook gemeld aan de klantendienst, die een bewijs van betaling aan de boekhouding zou vragen. Op 1 december werd mij verteld dat About you met Paypal aan het bekijken is waarnaar het bedrag van 79,99 EUR werd overgeschreven. Op 8 december heb ik nog altijd de terugbetaling niet ontvangen noch op mijn kredietkaart noch op mijn Paypal account. Ik hecht aan dit bericht twee overzichten van mijn recente Paypal transacties waaruit blijkt dat ik het bedrag van 79,99 EUR nog niet heb ontvangen. Op 8 december heb ik een e-mail gestuurd naar de klantendienst om de situatie nog eens in detail uit te leggen met de nodige bijlagen. Op 12 december heb ik volgend antwoord ontvangen: "Ik heb de terugbetaling voor het tweede artikel (79,99 EUR) opnieuw nagekeken en heb het verzoek voor de terugbetaling opnieuw ingediend. Je zou het bedrag binnen 6 werkdagen terug moeten zien op je rekening of PayPal-account. " Ik heb deze twee e-mails als bijlagen aangehecht aan dit bericht. We zijn nu 19 december en ik heb de terugbetaling nog altijd niet ontvangen. Ik verzoek u onverwijld en uiterlijk 23 december 2025, de terugbetaling in orde te maken. Met vriendelijke groet, D.M.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform