Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
V. C.
Vandaag

Dienstverlening

Verzoek tot opvolging – facturen en betalingen Telenet 2024 Geachte, Ik wens mijn probleem met Telenet via jullie te laten opvolgen, aangezien ik er zelf niet meer aan uit geraak. Concreet gaat het om het volgende: Ik heb dringend een overzicht nodig van alle facturen en betalingen bij Telenet voor het jaar 2024, in functie van mijn jaarafsluiting. Volgens mijn boekhouding stemmen de geregistreerde betalingen niet overeen met de facturen die ik van Telenet heb ontvangen. De betalingen werden destijds uitgevoerd op basis van de e-mails die ik toen kreeg. Dit probleem is ontstaan na mijn verhuis, waardoor er heel wat onduidelijkheid in de administratie van Telenet is binnengeslopen. Ondanks herhaaldelijk contact met Telenet werd er tot op heden geen oplossing aangereikt. Ik vraag dan ook dat Test Aankoop dit dossier zou opnemen en Telenet ertoe zou aanzetten om mij een volledig en correct overzicht van facturen en betalingen voor 2024 te bezorgen. Alvast bedankt voor jullie ondersteuning. Met vriendelijke groet, BuZz & Consult BV Vincent CLAESKENS BE 0683 929 677 Conterdijk 21 8670 WULPEN Belgium vincent.claeskens@telenet.be

In behandeling
H. V.
Vandaag

Abonnement

Beste, Ik gebruik al 3 maand mijn abonnement niet meer maar omdat ik vast zit aan een jaar contract wou ik een goedkoper tarief nemen omdat ik het onozel vind om 35 euro te betalen als ik niet ga. Wat ik niet wist is dat vanaf ik het goedkoper abonnement koos begint het jaar weer opnieuw dus zit ik weer vast aan een jaar. Ook heb ik hun hierover gecontacteerd en willen ze dit niet wijzigen. Mvg, Hanne

In behandeling
M. V.
Vandaag
cvmaker

CVmaker abonnement scam

Beste, Om een cv te maken heb ik gebruik gemaakt van CVmaker.be . Op het einde kwam ik op een betaal pagina van 1.99 euro. Met dat ik nu alles al had ingevuld dacht ik van gewoon betalen voor dat geld kan ik niet opnieuw beginnen. 4 maand later merk ik een betaling op mijn kredietkaart op voor CVmaker. Blijkt dat het om een automatische verlening gaat zonder dat ik daar meer info over had gekregen. Ik wist dus niet dat ik daar een abonnement had lopen. Na contact met de firma zeggen ze dat je er enkel een abonnement kan krijgen. Erna heb ik geen info meer gehad van de firma. het toegevoegde document toont de pagina waar je op komt voor de betaling. waar je als je er goed op let rechts onder kan zien dat er een automatische verlenging is van het abonnement. Dit is bewust gedaan om te zorgen dat mensen die niet goed opletten toch het abonnement hebben en zo hebben ze enkele maanden extra geld zolang het niet opvalt. Zeker ook omdat er op geen enkel moment een communicatie is om te bevestigen dat je abonnement automatisch werd verlengt.

In behandeling
E. S.
1/10/2025
Si Shops

Terugbetalingsprobleem

Beste, Ik vraag hulp bij de terugbetaling van een aankoop bij een Nederlandse webshop, SI Shops. Ik kocht een warmtepomp+accessoires (29/07/2025, 958€) bestemd voor een opzetzwembad, het geld ging van onze rekening, maar we kregen geen bevestigingsmail. Nadien gemaild met de firma waarbij ze zeiden dat de warmtepompen uitverkocht waren (08/08/2025) en dat men ons het geld ging terugstorten. Dit lijkt maar niet te lukken. De firma zegt dat de opdracht tot terugbetaling op 08/08/2025 is doorgegeven maar dat het daar dan fout loopt. Ze betaalden 37 euro (de prijs van de accessoires) terug op 20/08. De rest van het bedrag niet. We stuurden al verschillende mails waarin ze aangeven dat er iets mis loopt met de betaling, maar effectief terug betalen doen ze niet. Hopelijk kunnen jullie ons hierbij helpen? Alvast bedankt! mvg, Elke Sanders

In behandeling
K. C.
1/10/2025

Storten geld na fout van PostNL niet terug.

Beste, Ik heb 10 Juli een bestelling geplaatstet mijn loyaliteit punten. Deze bestelling is echter nooit toegekomen en is retour naar jullie gestuurd door PostNL het adres is 100% juist, en na een gesprek met PostNL geven ze toe dat er bij hun iets fout is gelopen. Echter wil on that ass mijn 10€ niet terugstorten ondanks dit de fout is van PostNL. Ik heb alles zwart op wit maar on That ass reageerde niet op mijn mails.

In behandeling
H. V.
30/09/2025
Atlas Hotel

Terugbetaling boeking

Beste, Ik heb vandaag 2 hotelkamers geboekt bij Atlas Hotel voor de nacht van 4 op 5 oktober. Ik merk onmiddelijk dat ik mij van weekend vergist heb. Ik bel 5 minuten na de boeking naar het hotel en daar meld men mij dat ik "non-refundable" kamers geboekt heb. Op de website staat dit niet expliciet vermeld, maar worden de kamers "tarif promotionel" genoemd. Er staat wel een "i" naast en als je daar op klikt dan wordt er vermeld dat ze non-refundable zijn. Ik vind dit zeer misleidend want ik beschouw dit niet als expliciet vermeld dat het non-refundable is tijdens het boeken. Als ik bij andere hotels zie (vb hotel dansaert) dan wordt het wel expliciet vermeld in de titel van de kamer. Ook in de reservatie bevestiging per mail staat niet dat het non-refundable kamers zijn. Ik was in eerste instantie bereid om gewoon van weekend te verplaatsen (naar het correcte weekend, 1 week later) maar dit heeft men geweigerd.

In behandeling
I. W.
30/09/2025
Boutque&LouLien

kleed besteld die ik niet heb gevraagd

Hallo we zijn al 2 weken verder en er is nog niets gebeurd van deze boutique Ik heb half september een mail gestuurd Ze stelle niks voor ben het beu ! 4447 Klachtnummer 13423902 Soort probleem Bestelling Beschrijving Beste, Ik heb sinds augustus online een kleedje besteld bij deze winkel model Georgia/MAXI/jurk blauw /Lvoor een bedrag van 49.99 euro en ze hebben mij een totaal ander kleedje opgestuurd die ik niet wenste. Heb ettelijke keren gemaild dat ze verkeerd waren en voorgesteld om dit terug te sturen en mij het juiste model op te sturen, geen antwoord. Als het niet in voorraad was dan wenste ik mijn geld terug ook geen aanrader blijkbaar, blijkbaar 10% kunnen ze storten, ik vind dit onverantwoord de mensen laten betalen zonder iets te moeten voor doen. Dati s chantage. Ben zeer teleurgesteld dat ze hun klanten niet correct bedienen en ben ik mijn 50 euro kwijt. Maakt mij boos. Ik heb de mails bijgehouden die ik heb verstuurd en antwoord heb gekregen. Ik hoop dat u iets kan aandoen dat ik mijn centen terug krijg.

In behandeling
L. R.
30/09/2025

na maanden nog steeds geen terugbetaling

Beste, Na tientallen E-mails heen en terug te sturen ben ik het beu. Voor maandenlang vraag ik de terugbetaling van mijn bestelling waar ik een totaal van €1.468,70 had betaald, maar desondanks krijg ik enkel maar lege beloftes en pure leugens. Dit betreft bestelling #339149 waar ik toen een ASUS ROG STRIX 4080 Super had gekocht, maar door persoonlijke redenen die had moeten annuleren. 6 maanden later en ik heb nog steeds geen cent gezien. Eerst was het de fout van de in het transactie-systeem, dan was er vertragen met de betalingsverwerker, en nu zou het de fout zijn van de zogezegde baas die betalingen achterhield. Alleszinds heb ik nog steeds niets ontvangen. Hopelijk krijg ik ooit mijn geld nog terug, maar ik raad alleszinds NIET aan om bij TV Outlet iets te kopen.

In behandeling
C. K.
30/09/2025
UPS

Terug betaling van invoer tax

Nummer 13421698 Heb verschillende klachten zie nummer boven Ze hebben onterecht mijn pakket naar geweigerde goederen verzonden Chauffeur heeft gelogen en gezegd dat ik weigerde om c o d te betalen en pakket weigerde ! Heb invoertax betaald zie bewijs die ik in andere klachten ook al heb doorgestuurd

In behandeling
O. R.
29/09/2025

Wonderbox weigert terugbetaling

Eind augustus bestelde ik een cadeaubox bij Wonderbox. Die moest afgeleverd worden bij een bevriend koppel. De box werd via DPD verstuurd, maar kon niet afgeleverd worden. Op 15/9 stuurde DPD de box terug naar Wonderbox. Wij kregen hierover geen bevestiging van Wonderbox. Ondertussen probeerden wij al meermaals Wonderbox te bereiken, maar zij antwoorden niet op de vragen die wij instuurden via hun contactformulier. Er staat ook een telefoonnummer vermeld op de website (in heel kleine lettertjes), maar op dat nummer kun je niemand aan de lijn krijgen, er wordt steeds terug verwezen naar de website. Door deze heel slechte ervaring zijn wij niet meer geneigd om in de toekomst nog aankopen te doen via Wonderbox. Sabine I., Oostende 990100118548277

In behandeling

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform