Terug

na maanden nog steeds geen terugbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

L. R.

Naar: TV Outlet

30/09/2025

Beste, Na tientallen E-mails heen en terug te sturen ben ik het beu. Voor maandenlang vraag ik de terugbetaling van mijn bestelling waar ik een totaal van €1.468,70 had betaald, maar desondanks krijg ik enkel maar lege beloftes en pure leugens. Dit betreft bestelling #339149 waar ik toen een ASUS ROG STRIX 4080 Super had gekocht, maar door persoonlijke redenen die had moeten annuleren. 6 maanden later en ik heb nog steeds geen cent gezien. Eerst was het de fout van de in het transactie-systeem, dan was er vertragen met de betalingsverwerker, en nu zou het de fout zijn van de zogezegde baas die betalingen achterhield. Alleszinds heb ik nog steeds niets ontvangen. Hopelijk krijg ik ooit mijn geld nog terug, maar ik raad alleszinds NIET aan om bij TV Outlet iets te kopen.

Berichten (1)

TV Outlet

Naar: L. R.

02/10/2025

Beste RONSIJN, Wat vervelend om te horen. Als u een email stuurt naar service@tvoutlet.eudan lossen wij het graag voor u op. Met vriendelijke groet, TV Outlet Service Team www.TVoutlet.tv Een TV voor iedere portemonnee! ---- op Di, 30 Sep 2025 13:30:38 +0200 Klachtenklachten@test-aankoop.be schreef ---- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform