Onaanvaardbaar

19 punten Info

Dit bedrijf heeft een slechte score


Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Meest recente klachten

K. K.
2/09/2025

Jaar contract

Goedendag Ik had een flex optie en maandelijks opzegbare normale basic fit abo. Vervolgens wilde mijn neefje mee doen. Dus ik verhoogde het naar een ultimate. Er is nooit mij aangegeven dat ik dan een jaar contract aan ga zonder flex optie !!! Dit is oplichterij. Ik wil dat dit per direct terug gedraaid wordt. Ik neem anders juridische stappen. Mvg Karaman

In behandeling
H. N.
18/08/2025

Afzeggen abonnement

Geachte, Ik dien hierbij een klacht in tegen Basic-Fit betreffende mijn opzegging. Op 20/05/2025 heb ik mijn abonnement correct opgezegd, binnen de voorziene opzegtermijn. Toch blijft Basic-Fit bedragen afschrijven. Ik heb reeds contact opgenomen op e-mail , maar zonder resultaat. Dit veroorzaakt financiële schade. Ik verzoek Testaankoop om tussen te komen, zodat mijn opzegging wordt bevestigd.

In behandeling
H. N.
14/08/2025

Opzeggen abonnement

Geachte, Ik dien hierbij een klacht in tegen Basic-Fit betreffende mijn opzegging. Op 20/05/2025 heb ik mijn abonnement correct opgezegd, binnen de voorziene opzegtermijn. Toch blijft Basic-Fit bedragen afschrijven. Ik heb reeds contact opgenomen op e-mail , maar zonder resultaat. Dit veroorzaakt financiële schade. Ik verzoek Testaankoop om tussen te komen, zodat mijn opzegging wordt bevestigd.

Afgesloten
K. V.
11/08/2025

Restitutie / ongelijke policy voor klanten

Beste, ik vraag een restitutie of krediet voor de door u ten onrechte aangerekende kost voor Live groepslessen. Deze kost werd door u geschrapt per maart 2021 maar tot op heden aan mij doorgerekend. Recent werd deze optie door de clubverantwoordelijke uit mijn abonnement verwijderd. Hiervoor hanteren jullie dan ook nog eens een opzeg van een maand (voor iets dat jullie zelf gewijzigd hebben). Uw antwoord dat deze optie niet geldt voor 'oude' leden: "leden die vóór 10/10/2023 een lidmaatschap hebben afgesloten, betalen echter nog steeds de Live GX optie voor de prijs van 5,42 EUR per 4 weken" is onaanvaardbaar.

In behandeling
T. G.
7/08/2025

Terugbetalingsprobleem

Beste, Ik heb mijn jaarabonnement bij Basic Fit vroegtijdig opgezegd. Daar ik reeds voor een volledig jaar had betaald, heb ik nog recht op een terugbetaling. Ik wacht sinds 25/04/2025 op een terugbetaling van €243,14 . Ik heb hiervoor via mail een herinnering gestuurd op 24juni en op 12 juli. Telkenmale krijg ik het antwoord dat er een fout is geslopen in de uitbetaling en dat dit uiterst 14 dagen na dat bericht in orde gaat zijn. Ik wacht nog steeds op de terugbetaling.

Opgelost

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 8 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform