Meest recente klachten

K. C.
1/10/2025

Storten geld na fout van PostNL niet terug.

Beste, Ik heb 10 Juli een bestelling geplaatstet mijn loyaliteit punten. Deze bestelling is echter nooit toegekomen en is retour naar jullie gestuurd door PostNL het adres is 100% juist, en na een gesprek met PostNL geven ze toe dat er bij hun iets fout is gelopen. Echter wil on that ass mijn 10€ niet terugstorten ondanks dit de fout is van PostNL. Ik heb alles zwart op wit maar on That ass reageerde niet op mijn mails.

Afgesloten
K. C.
24/09/2025

Storten geld niet terug na fout van PostNL!

Al jaren klant en nooit problemen gehad en onderbroeken altijd correct ontvangen. Nu met spenderen van mijn loyaliteit krediet had ik een trui besteld maar deze is nooit aangekomen. Volgend de PostNL track en trace is deze nog steeds onderweg. Ze hebben mij nooit mijn 10€ verzending geretourneerd of een nieuwe trui opgestuurd. Ik vindt het schandalig dat deze mensen zo handelen met vertrouwde klanten. Ik hoop nog steeds op een correcte oplossing van hun, maar mijn hoop is zoek. Ik unsubscribe en ga op elke site een slechte review neerschrijven.

Afgesloten
S. R.
25/11/2024

Stopzetten abonnement onmogelijk! Wegens geblokkeerd

Beste Ik probeer mijn domicilie stop te zetten met dit bedrijf maar ik ben op elk mogelijk contact geblokkeerd. Wat kan ik doen? Mvg Sara Rens

Afgesloten
D. F.
6/12/2023

Scam

Watch out it's a pitfallWatch out it's a pitfall! Once you claim free trial, there is almost no way to get rid of them, they keep you bank details, you can't remove it, they really threaten with sanctions for no payment and there is not real customer service to get things sorted out. I logged in to cancel my subscribtion which was from the beginning set on pause, instead don't know how I was forced re-subscribed and how have to pay. This is extremely doubtful business model.

Afgesloten
A. R.
26/11/2023

ON THAT ASS

Beste,Ik betaal sinds augustus ongevraagd 9,99 euro aan dit bedrijf. Ik begrijp in eerste instantie al niet hoe dit kan want ik heb hier nooit iets bij besteld bij mijn weten. Dus ik heb geen idee hoe dit tot stand is gekomen. Ik zie dat er op 19 juli 2023 0,02 cent van mijn rekening is gegaan naar dit bedrijf, hier heb ik geen weet van. Door verbouwingen en werkzaamheden is het me nu pas opgevallen dat er een ONGEVRAAGDE maandelijkse domiciliëring loopt. Ik heb me al met alle mogelijke paswoorden proberen inloggen op hun website om het abonnement te stoppen, Maar geen enkel paswoord blijkt te werken. Wat me heel sterk lijkt want ik gebruik maar enkele variaties. Als ik kies om een nieuw wachtwoord aan te vragen sturen ze mij geen bevestigingsmail. Op deze manier raak ik nooit in mijn zogenaamde account om dit abonnement op te zeggen. Een korte zoektocht leert mij dat meerdere mensen problemen hebben met dit malafide Nederlands bedrijf. Ik heb sinds gisteren mijn domi. stopgezet bij de bank.Maar nu zou ik graag via hier een bevestiging hebben dat mijn volledige account wordt gestopt bij ON THAT ASS. Alvast bedanktMet vriendelijke groeten

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform