Terug

Wonderbox weigert terugbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

O. R.

Naar: WONDERBOX

29/09/2025

Eind augustus bestelde ik een cadeaubox bij Wonderbox. Die moest afgeleverd worden bij een bevriend koppel. De box werd via DPD verstuurd, maar kon niet afgeleverd worden. Op 15/9 stuurde DPD de box terug naar Wonderbox. Wij kregen hierover geen bevestiging van Wonderbox. Ondertussen probeerden wij al meermaals Wonderbox te bereiken, maar zij antwoorden niet op de vragen die wij instuurden via hun contactformulier. Er staat ook een telefoonnummer vermeld op de website (in heel kleine lettertjes), maar op dat nummer kun je niemand aan de lijn krijgen, er wordt steeds terug verwezen naar de website. Door deze heel slechte ervaring zijn wij niet meer geneigd om in de toekomst nog aankopen te doen via Wonderbox. Sabine I., Oostende 990100118548277


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform