Terug

Dienstverlening

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

V. C.

Naar: Telenet

02/10/2025

Verzoek tot opvolging – facturen en betalingen Telenet 2024 Geachte, Ik wens mijn probleem met Telenet via jullie te laten opvolgen, aangezien ik er zelf niet meer aan uit geraak. Concreet gaat het om het volgende: Ik heb dringend een overzicht nodig van alle facturen en betalingen bij Telenet voor het jaar 2024, in functie van mijn jaarafsluiting. Volgens mijn boekhouding stemmen de geregistreerde betalingen niet overeen met de facturen die ik van Telenet heb ontvangen. De betalingen werden destijds uitgevoerd op basis van de e-mails die ik toen kreeg. Dit probleem is ontstaan na mijn verhuis, waardoor er heel wat onduidelijkheid in de administratie van Telenet is binnengeslopen. Ondanks herhaaldelijk contact met Telenet werd er tot op heden geen oplossing aangereikt. Ik vraag dan ook dat Test Aankoop dit dossier zou opnemen en Telenet ertoe zou aanzetten om mij een volledig en correct overzicht van facturen en betalingen voor 2024 te bezorgen. Alvast bedankt voor jullie ondersteuning. Met vriendelijke groet, BuZz & Consult BV Vincent CLAESKENS BE 0683 929 677 Conterdijk 21 8670 WULPEN Belgium vincent.claeskens@telenet.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform