Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 179
- Aantal klachten *
- 41
- Afgesloten klachten*
- 85%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Terugbetaling niet verzonden pakket
Beste, Mijn echtgenote wou een pakket naar de kleinkinderen in de US (Houston, Texas) versturen via UPS. Het pakket bevatte snoepjes en een Kevin De Bruyne (Napels) T-shirt. Er is een verzend code aangemaakt en €68,89 betaald, het pakket hebben we zelf afgeleverd in een ophaalpunt in Assenede. Direct na afgifte zag mijn echtgenote dat het pakket zou terug gestuurd worden naar ons adres omdat het "iets" bevatte wat niet in de US mocht ingevoerd worden? Wij weten nog altijd niet wat. Aangezien het pakket nog niet opgehaald was in Assenede zijn we het daags nadien zelf gaan terug halen. Wij willen de verzendkost van €68,89 terug, ,UPS weigert dit! Zie mail verkeer in bijlage. Graag roepen we jullie hulp in. Mvg, Curd Gauwe
Pakket geblokkeerd
Beste, Ik bestelde in augustus een pakket vanuit Turkije. Het pakket werd eind augustus verzonden en zit sedert 04/10/2025 in het depot van UPs te Lummen vast. Er werden bijkomende inlichtingen opgevraagd bij de leverancier en bij mij. Deze inlichtingen werden bezorgd. Verder beweegt het pakketje niet meer en krijg ik geen extra informatie van UPS. Kunnen jullie laten weten wanneer het pakket vrijgegeven of geleverd wordt? Als dit niet mogelijk is, kunnen jullie dan laten weten wat het probleem is en hoe het kan opgelost worden? Groeten, Jolling Cedric
Terug betaling van invoer tax
Nummer 13421698 Heb verschillende klachten zie nummer boven Ze hebben onterecht mijn pakket naar geweigerde goederen verzonden Chauffeur heeft gelogen en gezegd dat ik weigerde om c o d te betalen en pakket weigerde ! Heb invoertax betaald zie bewijs die ik in andere klachten ook al heb doorgestuurd
Betalings probleem
Dit fraudeleus bedrijf heeft eerst gelogen over weigering van mijn eigen pakket , weigering van een betaling voor tax invoer Wat ik wel heb betaald , en hebben mij pakket naar geweigerde goederen gestuurd, waar het vast zit en mijn geld Willen ze niet terug storten. Iedere week komt het zogezegd in orde . Maar nooit gebeurd er iets ! Zou heel graag mijn centjes terugkrijgen.
Terugbetaling
Ik had een maand geleden iets gekocht op een site vanuit Amerika , ik had het item nodig voor een speciale gelegenheid. De verkoper had netjes en heel snel àlles afgehandeld en verstuurd met tracking nummer . Mijn pakket was aangekomen midden augustus in België . En toen na 2 weken zat mijn pakket vast , toen ik keek op de website om te kijken wat er aan de hand was , was mijn verbazing heel groot , toen ik zogezegd mijn pakket geweigerd had en ook weigerde de cod taks te betalen ! De 18 de augustus zogezegd, ik was op mijn werk die dag , mijn man was thuis en die heeft geen chauffeur gezien van ups! Ik heb ook niets van bericht gekregen over die c o d tax van 91 euro , op de site zag ik dat ik dat moest betalen wat ik uiteraard meteen gedaan heb . Toen ik keek op de site werd mijn pakket naar Duitsland gestuurd bij geweigerde goederen … ik had dat item nodig op een bepaalde datum die verstreken was … en het was niet bepaald goedkoop.. ondertussen had ik al 20 e-mails gestuurd naar alle afdelingen van ups . Omdat ik het pakket niet meer wou , heeft die site mij gelukkig terug betaald , maar ik heb aan ups die 91 euro betaald en niemand kan me helpen om dit geld terug te krijgen. Ben echt radeloos!! Heb al 3 keer gebeld en tig mails verzonden en ben het nu echt beu !!! Dat pakket zit nog altijd vast in Duitsland En ik wil mijn geld terug
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten