Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 33
- Aantal klachten *
- 22
- Afgesloten klachten*
- 63%
- Antwoordratio*
- 1 dag
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Terugbetaling
Beste,ik vraag al een tijdje mijn geld terug van een niet geleverde bestelling van 25 mei 371028 799euro .Zij houden mij al een tijdje aant lijntje.
wel betaald nix geleverd. oplichters
het is 3 maanden geleden dat ik mijn tv heb betaald en nog steeds staat er in mijn account dat ik moet betalen met jullie oplicht gedrag. wees een vent geef mijn geld of tv. laten jullie al klanten betalen en dan zeggen dat ze niet hebben betaald. ik heb zelf ok een upgraden gevraagd om te kijke of jullie daar wel op reageren en dat hebben jullie gedaan. jullie beantwoorden nix behalve als ik zeg bij betalen. op mijn acount van jullie staat dat ik alles nogmaals moet betalen en in de andere email hoef ik alleen 150 euro bij te betalen en zou ik de tv krijgen. Zo vies en ik zeg bezorg mijn tv dan pas betaal ik jou 150 euro. hebben jullie geen hart? dit is tv van mn zoontje die hij met zn spaargeld heeft betaald. alles is.zwart op wit. bezorg mijn tv aub en als je meer geld wil betaal ik je na bezorging. ik heb alles zwart op wit en alle email. ik ga hier tot op bot aanpakken met advocaat e juristen incasso en alles tot ik me tv heb of geld. al gaat dit mij 10000 euro kosten ik ga erachter aan. jullie zijn betaald door 3ideal, waarom lever je dan niet. ik laat het hier niet bij zitten dat is een belofte.
Terugbetaling
Mijnheer, Bestelling 413204 Ik wacht nog steeds nog op mijn geld. Terugbetaling aangevraargd op 13/10 negens een annulering wegens een sterfgeval. Bestelling gedaan op 3/10 voor een bedrag van 664,05 euro. Reeds verschillende mails daarover verstuurd. We zijn vandaag 14/11. Dus al meer dan een maand geleden?? De terugbetaling ging gebeuren binnen de 10 werkdagen?? Dit is nog altijd niet gebeurd?? Hoe komt dit. Wanneer kan nu eindelijk de terugstorting gebeuren Mijn bankrekening is BE57979381213035 van Argenta bank in Belgie. Graag een antwoord. Mvg, Sonck Jozef Meiboomlaan 86 9470 Denderleeuw Belgie Gsm:0032471541617 Ik heb deze e-mail op vrijdag 14/11 op gestuurd. Vandaag krijg ik het volgende antwoord.Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat de annulering van uw bestelling niet goed is doorgekomen bij onze administratie. Mijn excuses hier voor! Wilt u alsnog annuleren? Eventueel kan de bestelling alsnog worden verzonden. Met vriendelijke groet, Martijn Jansen TV Outlet Service Specialist www.TVoutlet.tv Een TV voor iedere portemonnee! Dit is mijn antwoord daarop Mijnheer, Wilt deze bestelling annuleren, Ik wacht al 1 maand op mijn terugbetaling. Ik had dit gedaan wegens een sterfgeval. Graag een antwoord. Mvg, Sonck Jozef Meiboomlaan 86 Denderleeuw Gsm:0471541617 Ik heb deze terugbetaling reeds op 13/10 aangevraagd en nadien ook verschillende e-mails verstuurd om mijn betaling aan te vragen. Telkens moet ik altijd 2 werkdagen wachten op een antwoord. Dit bedrijf is er voorgewend met verschillende klachten voor terugbetalingen. Ze zeggen altijd dat de terugbetaling binnen de 10 werkdagen gebeurd, maar er gebeurd niets. Graag u tussenkomst.
Thi Thanh Thuy Nguyen
Geachte Ik heb 2 maanden geleden een laptop besteld maar ik heb nog geen tracking code gekregen van het pakje en er werd heen en weer gecommuniceerd maar geen tracking gedeeld. Ik wil ofwel graag mijn geld terug of mijn laptop hebben. Ik heb het over bestelling # 407339. mvg
Niet-geleverde bestelling en uitblijvende terugbetaling
Beste, Op 1 oktober 2025 bestelden wij via www.tvoutlet.tv een beamer (Epson EH-TW6150) voor een bedrag van €747,65, betaald via overschrijving. Het product werd echter nooit geleverd, ondanks meerdere e-mails en beloften van TV Outlet dat de levering onderweg was. Wij hebben gedurende de maand oktober meermaals gemaild met verschillende medewerkers van TV Outlet, telkens via service@tvoutlet.eu en support@tvoutlet.zohodesk.eu. De communicatie verliep doorgaans vriendelijk en beleefd, maar telkens kwamen er nieuwe uitvluchten en uitgestelde beloften. Na onze formele ingebrekestelling erkende TV Outlet zelf dat de vooropgestelde levertermijn niet meer haalbaar was. Zij boden ons toen uitdrukkelijk de keuze om de bestelling alsnog te laten leveren of te kiezen voor terugbetaling van het volledige bedrag. Wij kozen voor terugbetaling, waarna TV Outlet formeel bevestigde dat de bestelling geannuleerd werd. In hun bericht van 28 oktober 2025 bevestigde TV Outlet dat de terugbetaling correct was verwerkt en dat het bedrag uiterlijk op 30 oktober vóór 17:00 uur op onze rekening zou staan. Tot op heden (31 oktober 2025) is het bedrag nog niet ontvangen. Wij merken bovendien dat er meerdere gelijkaardige klachten circuleren over TV Outlet, met hetzelfde patroon van niet-levering en niet-nagekomen terugbetalingen. Wij vragen via deze weg de onmiddellijke terugbetaling van €747,65, zoals door TV Outlet zelf bevestigd. Wij hopen dat Test Aankoop kan helpen om dit dossier snel en correct af te ronden. Met vriendelijke groet
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
