Goed

72 punten Info

Meest recente klachten

H. A.
16/10/2025

Annuleren en terugbetaling

Eind augustus tv besteld. 3 weken later mail ontvangen dat bestelling is vertraagd ivm leverancier problemen. Week geleden weer een mail ontvangen dat de bestelling is vertraagd. Ordr nr. 95882. Deze week een mail geschreven dat ik mijn bestelling wil annuleren en zsm mijn geld terug wil. Daarop een mail ontvangen dat ze een tv kunnen aanbieden voor een bepaalde prijs die direct leverbaar is. Hierop gereageerd dat ik dit niet wil, en dat ik mijn bestelling wil annuleren en mijn geld terug wil. Hierop geen reactie ontvangen. Ik lees namelijk heel veel slechte reacties dat reacties verwijderd worden, dat mensen hun geld niet terug krijgen etc. Ik wil mijn bestelling annuleren en zsm mijn geld terug ontvangen.

In behandeling
M. D.
16/10/2025

Geen terugbetaling en misleidende leveringsinformatie – TV Outlet

Ik heb een iPhone besteld bij TV Outlet. Op het moment van aankoop stond er op hun website dat de eerste leveringen eind september zouden plaatsvinden. Kort na mijn bestelling werd die levertermijn plots aangepast naar oktober, zonder dat ik hierover persoonlijk werd geïnformeerd. Omdat de leverbelofte niet werd nagekomen, heb ik mijn bestelling op [datum annulering] geannuleerd. Tot op heden heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen, ondanks meerdere e-mails naar hun klantenservice. Ik heb tot nu toe geen enkele reactie meer ontvangen op mijn laatste berichten.

In behandeling
M. S.
8/10/2025

Geen terugbetaling ontvangen

8 weken na bestelling geen toestel ontvangen. 6 weken na annulering van de order ook het geld nog steeds niet terug op de rekening. Via mail worden er telkens excuses opgemaakt zoals collega die op vakantie is en dergelijke. Bedrijf is onbetrouwbaar en wordt gerapporteerd aan de nodige instanties.

Opgelost
L. R.
30/09/2025

na maanden nog steeds geen terugbetaling

Beste, Na tientallen E-mails heen en terug te sturen ben ik het beu. Voor maandenlang vraag ik de terugbetaling van mijn bestelling waar ik een totaal van €1.468,70 had betaald, maar desondanks krijg ik enkel maar lege beloftes en pure leugens. Dit betreft bestelling #339149 waar ik toen een ASUS ROG STRIX 4080 Super had gekocht, maar door persoonlijke redenen die had moeten annuleren. 6 maanden later en ik heb nog steeds geen cent gezien. Eerst was het de fout van de in het transactie-systeem, dan was er vertragen met de betalingsverwerker, en nu zou het de fout zijn van de zogezegde baas die betalingen achterhield. Alleszinds heb ik nog steeds niets ontvangen. Hopelijk krijg ik ooit mijn geld nog terug, maar ik raad alleszinds NIET aan om bij TV Outlet iets te kopen.

In behandeling
P. R.
26/09/2025

Geen terugbetaling na annulatie product

Beste, Op 25 Juli 2025 heb ik bij tvoutlet een bestelling geplaatst voor een playstation5 ter waarde van 749, 75 euro in 3 maal te betalen. De eerste 2 betalingen zijn reeds gebeurd. Op 06 Augustus heb ik deze bestelling geannuleerd omdat ik deze niet meer nodig had. Na meer dan 20 emails verzonden te hebben naar Tvoutlet en steeds weer de belofte krijgen dat het gaat betaald worden ben ik het nu zat. Ik heb reeds zelf een ingebrekestellings brief gestuurd op 19/09/2025. Tot op heden is er nog steeds geen terugbetaling gebeurd. Het is onmogelijk om alle emails hier te downloaden. Indien jullie alles willen , graag een seintje. Vriendelijke groeten, Patrick

Opgelost

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform