Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 37
- Aantal klachten *
- 30
- Afgesloten klachten*
- 73%
- Antwoordratio*
- 1 dag
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Geen levering en geen terugbetaling
Beste, Ik had begin september een tv besteld en betaald, maar na 2 maanden was hij nog steeds niet geleverd. Het gaat om Bestelling #403981. Na eindeloze correspondentie die tot niets heeft geleid heb ik gevraagd om het aankoopbedrag terug te storten. Dat is door jullie toegezegd in emails op 10 en 13 november. Er is echter nog niets teruggestort. Ik vraag jullie dat per direct te doen. Paul de Clerck
Loze beloftes TV-outlet
Beste, Op 3 augustus kocht ik bij jullie een LG OLED EVO Smart TV Na 4 (VIER) loze beloftes van levering van mijn aankoop vroeg ik mijn geld terug. De terugbetaling blijft uit. Ongelooflijk dat TV-outlet deze TV nog steeds aanbiedt als de firma deze niet kan of wil leveren.
Online shop betaalt niet terug na annulering
Ik bestelde en betaalde op 14 juli een Samsung Oled TV bij TV OUTLET. Tot op heden heb ik nog geen tv of refund gehad. Onaanvaardbaar.
Annulatie bestelling na niet levering en geen terugbetaling na 3 maand
Bestelling geplaatst in augustus. Levertijd 10 werkdagen. Na 10 dagen niets geleverd, bij mailing meld men dat het wat langer zal duren omdat er problemen zijn met de leverancier. Daarna waren er weer andere problemen. Dan stellen ze andere producten voor aan een meerprijs maar vanaf dan had ik al de indruk dat het scammers zijn. Dus ik eis een annulatie van mijn bestelling in september. Ondertussen zijn we eind november en nog niets. Telkens de belofte dat het goed komt tot ongeveer 2 weken geleden, sindsdien hoor ik niets meer van hen.
Terugbetaling
Beste,ik vraag al een tijdje mijn geld terug van een niet geleverde bestelling van 25 mei 371028 799euro .Zij houden mij al een tijdje aant lijntje.
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
