Terug

kleed besteld die ik niet heb gevraagd

In behandeling Openbaar

Boutque&LouLien

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

I. W.

Naar: Boutque&LouLien

30/09/2025

Hallo we zijn al 2 weken verder en er is nog niets gebeurd van deze boutique Ik heb half september een mail gestuurd Ze stelle niks voor ben het beu ! 4447 Klachtnummer 13423902 Soort probleem Bestelling Beschrijving Beste, Ik heb sinds augustus online een kleedje besteld bij deze winkel model Georgia/MAXI/jurk blauw /Lvoor een bedrag van 49.99 euro en ze hebben mij een totaal ander kleedje opgestuurd die ik niet wenste. Heb ettelijke keren gemaild dat ze verkeerd waren en voorgesteld om dit terug te sturen en mij het juiste model op te sturen, geen antwoord. Als het niet in voorraad was dan wenste ik mijn geld terug ook geen aanrader blijkbaar, blijkbaar 10% kunnen ze storten, ik vind dit onverantwoord de mensen laten betalen zonder iets te moeten voor doen. Dati s chantage. Ben zeer teleurgesteld dat ze hun klanten niet correct bedienen en ben ik mijn 50 euro kwijt. Maakt mij boos. Ik heb de mails bijgehouden die ik heb verstuurd en antwoord heb gekregen. Ik hoop dat u iets kan aandoen dat ik mijn centen terug krijg.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform