Terug

Terugbetaling boeking

In behandeling Openbaar

Atlas Hotel

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

H. V.

Naar: Atlas Hotel

30/09/2025

Beste, Ik heb vandaag 2 hotelkamers geboekt bij Atlas Hotel voor de nacht van 4 op 5 oktober. Ik merk onmiddelijk dat ik mij van weekend vergist heb. Ik bel 5 minuten na de boeking naar het hotel en daar meld men mij dat ik "non-refundable" kamers geboekt heb. Op de website staat dit niet expliciet vermeld, maar worden de kamers "tarif promotionel" genoemd. Er staat wel een "i" naast en als je daar op klikt dan wordt er vermeld dat ze non-refundable zijn. Ik vind dit zeer misleidend want ik beschouw dit niet als expliciet vermeld dat het non-refundable is tijdens het boeken. Als ik bij andere hotels zie (vb hotel dansaert) dan wordt het wel expliciet vermeld in de titel van de kamer. Ook in de reservatie bevestiging per mail staat niet dat het non-refundable kamers zijn. Ik was in eerste instantie bereid om gewoon van weekend te verplaatsen (naar het correcte weekend, 1 week later) maar dit heeft men geweigerd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform