Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 49
- Aantal klachten *
- 11
- Afgesloten klachten*
- 90%
- Antwoordratio*
- 12 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Wonderbox weigert terugbetaling
Eind augustus bestelde ik een cadeaubox bij Wonderbox. Die moest afgeleverd worden bij een bevriend koppel. De box werd via DPD verstuurd, maar kon niet afgeleverd worden. Op 15/9 stuurde DPD de box terug naar Wonderbox. Wij kregen hierover geen bevestiging van Wonderbox. Ondertussen probeerden wij al meermaals Wonderbox te bereiken, maar zij antwoorden niet op de vragen die wij instuurden via hun contactformulier. Er staat ook een telefoonnummer vermeld op de website (in heel kleine lettertjes), maar op dat nummer kun je niemand aan de lijn krijgen, er wordt steeds terug verwezen naar de website. Door deze heel slechte ervaring zijn wij niet meer geneigd om in de toekomst nog aankopen te doen via Wonderbox. Sabine I., Oostende 990100118548277
hotels niet meer beschikbaar
Ik heb de Wonderbox 'weekendje voor 2' maar deze is in bijna geen enkel hotel bruikbaar. De hotels die in de brochure staan van Wonderbox werken al lang niet meer samen met hun en bij 1 enkel hotel kreeg ik de melding dat ze in het weekend geen bonnen aanvaarden. Ik heb ondertussen al meerdere malen contact opgenomen met Wonderbox, heb hen ook de mogelijkheid gegeven om een hotel in bepaalde regio voor mij te zoeken maar kreeg hier geen enkele reactie op.
Bon kan niet gereactiveerd worden
Beste Mijn dochter heeft twee wonderbox bonnen cadeau gekregen toen ze 17 jaar was. Zij heeft beide bonnen toen geactiveerd, maar ze weet niet meer met welk e-mail adres. Wonderbox helpt ons niet vooruit waardoor beide bonnen nu waardeloos zijn. Wij wensen deze bonnen opnieuw te activeren.
Te veel betaald
Ik heb een Wonderbox ‘Luxueuze Wellness’ gekocht ter waarde van €99,90. Toen ik aankwam aan de wellness (2 personen toegang tot Saunatopia + badgerief), zien we dat het daar maar €34 per persoon zou kosten, dus €68 in totaal. Dat maakt het €31,90 duurder om via Wonderbox te gaan dan zonder.
Wonderbox niet ontvangen (e-mail)
Beste, op 16 juni 2024, bestelde ik via serge.boneure@gmail.com een online ontbijtbon van 30€. De betaling verliep via Revolut (betaalbewijs voorhanden). Echter ontving ik op mijn e-mailadres tot op heden nog geen enkele mail, noch de bestelling (activatiecode en dergelijke). Ik schreef al 2 mails naar de klantendienst, zonder gevolg, ik schreef een Trustpilot review waar Wonderbox (soms) op reageert, maar ook hier geen reactie. Op 18 juni 2024, belde ik de klantendienst op het nummer 089213661, maar daar kreeg ik alleen een voicemailbericht te horen. Ik wil nu via Test-Aankoop bekomen dat u reageert, mijn bestelling terugbetaald of me de mail met de bestelling levert. Op basis van mijn ervaring en het feit dat Wonderbox - dood lijkt - raad ik iedereen aan, voorlopig geen aankopen meer te plaatsen.
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 12 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten