Goed

66 punten Info

Meest recente klachten

P. V.
25/11/2025

Tot 5 maal toe een klacht ingediend (onbruikbare voucher) bij Wonderbox, telkens zonder gevolg

Dinsdag 25/11/2025: registratie klacht nummer 5 via contactformulier op portaal van Wonderbox: Beste, dit is reeds de vijfde klacht dat ik meld bij Wonderbox, die allemaal zonder gevolg zijn gebleven. De eerste keer via hun portaal, maar blijkbaar werd deze klacht niet geregistreerd. De tweede maal een viertal weken geleden , via telefonische melding. Hieraan werd geen enkel gevolg gegeven. Een derde maal, via telefonische melding op vrijdag 14/11/2025. Via een van uw medewerkers kreeg ik de garantie dat ik feedback zou krijgen op mijn klacht ten laatste op vrijdag 14/11/2025. Op 17/11/2025 heb ik opnieuw een klacht ingediend via jullie portaal. Ik kreeg een bevestigingsmail dat ik ten laatste na 72h een antwoord mocht verwachten. Dit is weeral niet gebeurd en ik wacht nog steeds op resultaat van mijn 4 vorige klachten. Hoe is het mogelijk dat een organisatie zoals Wonderbox op zulk een degoutante manier omgaat met hun klanten. Ik verwacht op zijn minst dat klachten worden gehoord en beantwoord. Ik wil graag beroep doen op de garantieclausule die u vermeldt bij de verkoop van uw producten of is dat ook een lege doos zoals uw klachtenprocedure? Alvast hartelijk dank voor uw antwoord. Groeten, Paul Van Hoof

Opgelost
J. D.
29/10/2025

Weigering om een bon te verlengen

Beste, Deze week vond ik een Wonderbox bon met nummer: 001730325760 'Weekendje met twee' in mijn kast. Deze was ik totaal uit het oog verloren. Deze bon bleek goed te zijn tot 30 juni 2025. De waarde daarvan is nu zo'n 119,00 euro. Ik stuurde daarop een mail naar de klantendienst van Wonderbox, tot op heden zonder reactie. Gisteren dan maar zelf contact met ze opgenomen met de vraag of deze bon nog kon verlengd worden gezien hij nog niet zo lang vervallen is. Tevens heb ik de vraag gesteld waarom er geen automatisch mailtje kan gestuurd worden met de melding dat de bon te vervallen komt. De persoon van de klantendienst excuseerde zich met de melding dat hij daar niks meer kon aan doen en dat er mogelijks wel een mailtje zou gestuurd kunnen zijn maar dat deze heel dikwijls in de spamberichten terecht komen. Hij kon niks voor mij doen. Ik vraag mij dan ook af hoe het zit met deze verkochte bonnen die niet gebruikt worden wegens 'vergeten'? Die verdwijnen dan allemaal in de zakken van de Wonderbox!!!! Gemakkelijk geld verdiend op die manier! Eerlijker, lijkt mij, indien een bon komt te vervallen dat er een mogelijkheid wordt geboden om de waarde daarvan teruggestort te krijgen of althans een deel daarvan. Ik was al geen fan van zulke bonnen (niet om te geven noch om te krijgen), ik ben dat nu al helemaal niet meer!!! Graag zie ik uw reactie hierop tegemoet. Met beleefde groeten, Josiane De Clercq

Opgelost
P. D.
20/10/2025

Verlenging - geweigerd.

Beste, ik vraag terugbetaling of compensatie Wonderbox. Door een vergetelheid is de datum voor het opnemen of verlenging van " 2 geschenkbonnen voor mijn 75° verjaardag" t.w.v. 249.80€ verstreken. Ik heb Wonderbox gevraagd om dit alsnog te verlengen. Ik kreeg volgende negatief antwoord. Ik kreeg ook, geen e-mail een tijdje voor de vervaldatum mij hiervan te verwittigen. Waar is Mijn geld - "Mijn geschenk" nu naar toe? Dit hoort mij toch toe! of is dit het verdienmodel van Wonderbox. Ik verwacht minstens op een of andere manier een compensatie. Tekst van hun antwoord: "We contacteren u in verband met uw aanvraag tot een uitzonderlijke verlenging van uw geschenkbon. Het spijt ons, dat u uw geschenkbon niet tijdig hebt kunnen gebruiken. Omdat uw geschenkbon op 31-10-2024 verlopen is, kan deze niet meer verlengd worden. We verontschuldigen ons hiervoor." Ref zie bijlage.

Afgesloten
J. M.
24/07/2025

hotels niet meer beschikbaar

Ik heb de Wonderbox 'weekendje voor 2' maar deze is in bijna geen enkel hotel bruikbaar. De hotels die in de brochure staan van Wonderbox werken al lang niet meer samen met hun en bij 1 enkel hotel kreeg ik de melding dat ze in het weekend geen bonnen aanvaarden. Ik heb ondertussen al meerdere malen contact opgenomen met Wonderbox, heb hen ook de mogelijkheid gegeven om een hotel in bepaalde regio voor mij te zoeken maar kreeg hier geen enkele reactie op.

Opgelost
M. D.
2/07/2025

Bon kan niet gereactiveerd worden

Beste Mijn dochter heeft twee wonderbox bonnen cadeau gekregen toen ze 17 jaar was. Zij heeft beide bonnen toen geactiveerd, maar ze weet niet meer met welk e-mail adres. Wonderbox helpt ons niet vooruit waardoor beide bonnen nu waardeloos zijn. Wij wensen deze bonnen opnieuw te activeren.

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 9 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform