Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Problemen vaph sociale dienst Tessenderlo
Beste Begin januari ben ik langsgeweest bij de sociale dienst in het kantoor van Tessenderlo samen met mijn begeleider in verband met een aanvraag bij het vaph van de noodsituatie om de documenten door te sturen naar het vaph, medio december 2025 krijg ik een brief van het vaph dat jullie dit nog steeds niet in orde hebben na een jaar , wanneer gaan jullie dit is oplossen ?
STUPID team dr Marashi dentist
C'est horrible. Des employés incompétents. J'ai eu un rendez-vous chez le Dr Marashi, dentiste. L'administratrice m'a assuré qu'elle avait transmis les documents à la compagnie d'assurance. Mais celle-ci n'a rien reçu. Je suis retournée chez le docteur et on m'a donné un document pour que je me présente en personne à la compagnie d'assurance. Là-bas, on m'a dit que le document n'était pas correct. Et on m'a renvoyée le refaire. J'ai perdu deux jours de travail à faire des allers-retours et à faire la queue, mais mon remboursement n'a TOUJOURS PAS été effectué, car l'administratrice du docteur Marashi n'a toujours pas fourni le document nécessaire ! APRÈS TROIS FOIS ! Ils sont trop stupides, lol. Si vous tenez à votre temps et à votre argent, restez à l'écart. Ici, c'est la stupidité humaine et le manque de professionnalisme qui règnent.
factuur voor onuitgevoerde werken
Geachte mevrouw/heer, Op 6/11/2025, melde ik een nest aziatische hoornaars via het E-loket van de brandweer, met de vraag voor verdelging De dienstverlener heeft zich weldegelijk op mijn adres aangemeld, de instantie weigerde echter de dienst te verlenen cfr. het verdelgen van een actief nest Vespa velutina. Er werd mij medegedeeld dat deze dienst niet meer werd verleend, omdat dit cit. "nutteloos was. " De dienstverlener gaf wel het telefoonnummer van "Wespen in Nesten", een private dienstverlener die de dienst weldegelijk uitvoerde en hiervoor 65 euro aanrekende. Op de website van Brandweerzone oost staat duidelijk vermeld dat er een betalingsplicht is, ook wanneer er geen verdelging kon plaatsvinden. Nu de verdelging kon zeer zeker plaatsvinden, enkel weigerde dienstverlener om dit te doen, Het nest was nog heel actief, en dicht bij bewoning, zowel van mens als dier, de reden tot het verzaken van de dienst blijft dus onduidelijk. Nu ontving ik dus wel een factuur van Brandweerzone oost, welke ik betwist. Ik nam telefonisch contact met hen op, maar na een bijzonder onvriendelijk telefoongesprek met de administratie in kwestie blijft brandweerzone Oost volhouden dat ik een betalingsplicht heb en dat ik een deurwaarder mag verwachten. Hierna heb ik mijn betwisting ook via mail aan hen overgemaakt. Wanneer een dienst word aangeboden maar door de dienstverlener zelf als nutteloos wordt bestempeld en de dienstverlener verzaakt hierdoor het uitvoeren van de dienst, vervalt diengevolge ook enige overeenkomst en/of betalingsplicht tussen de twee partijen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 20 december mij een kredietnota van desbetreffende factuur 202502844 op te maken Met vriendelijke groeten, Anke De Sutter Bijlage: - Kopie factuur - aanmelding E loket
Ander product
Geachte mevrouw/heer, Op 30 november 2025, heb ik 3 Micro Infusion Anti Age van Leaf-Cosmetics besteld met dus een totaal van 4 infusiesystemen en 12 serums. Je kan deze bestelling vinden onder het referentienummer #187734. Ik stel echter vast dat ik een set krijg van een ander merk, met andere ingrediënten. Ik voel me opgelicht en ik kan mijn huid voor de feestdagen niet meer deftig verzorgen. Dit heeft met andere woorden geleid tot financiële schade, mentaal ongemak en kostbaar tijdverlies. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 17 december me uitleg te verschaffen wat er mis is gegaan en hoe u dit financieel kan compenseren. Met vriendelijke groeten,
Niet christelijk
Beste, Mijn echtgenote is overleden op 14 september j.l.,ik heb MC daarover ingelicht er werden daarna geen afscrijvingen via domiciliêring gedaan. Omdat omdat de gezamelijke rekening geblokkeerd werd door de bank die begin oktober weer opgeheven werd bleek er een afschrijving van 14.64 € ten name van mij geweigerd te zijn, ik heb daar verder nooit iets meer over vernomen totdat ik tot mijn grote verbazing en verontwaardiging een aangetekend schrijven getiteld :laatste herinnering, kreeg. met het dreigement dat ik als lid geroyeerd zou worden als ik dat bedrag niet voor 1 december betaald zou hebben. Ik heb hen toen een bericht gestuurd dat ze dit bedrag zoals jaren het geval was per domiciliêring konden afschrijven ; dit is niet gebeurd en ik heb nooit meer iets van hen vernomen en ik neem dus aanneem dat ik als lid uitgeschreven ben.Ik eis dat MC dit terugdraaid dit alles is voortgekomen uit nalatigheid van MC !
niet bereikbare centrale 1733, huisartsen wachtpost
Geachte mevrouw/heer, Op 6-6-2025, probeerde ik 1733 te bellen. Wegens een dringende, wel (nog niet) levensbedreigende situatie van mijn moeder. (Als jet wil weten: de klem, die ondanks medicatie van de dokter verergerde). Helaas was er melding van problemen, en doorschakelen. En steeds dezelfde herhaling van problemen, en blijven wachten... Dit heeft geleid tot het afsluiten van de telefoon na dik 15 minuten. Want na x tijd (12 min? +-) veranderde de boodschap in een irritante 'blijf aan de lijn", telkens direct opnieuw.. Dan maar beslist om zonder doktersadvies naar spoed te rijden met mijn moeder.. En we mogen blij zijn of het ging slecht aflopen! Wondroos* ! 1733 is, ok, niet voor levensbedreigend, 112 wel. Maar 112 vonden we toen nog een stap te ver! Waarom betalen we dan "de ziekenfondsen" ?? *** Waarom bestaat dat nummer dan (als er geen of nauwelijks bezetting is? Schandalig gewoon.. En blijkbaar is deze situatie al niet nieuw?? En geraakt het maar niet opgelost?? Maar miljarden voor oorlog is geen probleem ... Zie ook toegevoegde foto's. Die met zwarte achtergrond is van mij. Die andere is van Facebook, omdat ik daar mij ook afvroeg of ik de enige was, en kort erna deze reactie van die persoon, die ook bijna 20 min. in wacht stond.. Met vriendelijke groeten, Lahousse Dave . * Behandeling en Urgentie Wondroos is een aandoening die met spoed behandeld moet worden met antibiotica om te voorkomen dat de infectie zich verder verspreidt in het lichaam. De behandeling bestaat meestal uit een antibioticakuur in tabletvorm, maar bij ernstige gevallen of als de patiënt erg ziek is, is vaak opname in het ziekenhuis nodig voor antibiotica via een infuus. Belangrijk: Als u vermoedt dat u wondroos heeft, dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met uw huisarts, de huisartsenwachtdienst (1733), of de spoeddienst als u zich erg ziek voelt. *** de kosten verbonden aan de werking van de huisartsenwachtdienst en het centrale nummer 1733 worden gedeeltelijk gedekt door de sociale zekerheid, wat betekent dat de ziekenfondsen hierin bijdragen. -------- Wat zegt chatgpt------- Ja, de situatie van lange wachttijden bij het nummer 1733 is in het verleden al vaker voorgevallen en is een terugkerend probleem in de organisatie van de Belgische wachtdiensten. Dit is geen nieuw fenomeen; het is een bekend knelpunt waarover regelmatig bericht wordt in de media. Piekperiodes: Tijdens griepepidemieën, feestdagen (Kerstmis, Nieuwjaar) en in de weekenden lopen de wachttijden structureel op door een plotselinge toename van oproepen. Structurele Problemen: Er zijn ook structurele uitdagingen, zoals een tekort aan operatoren in de centrales en soms een onvoldoende aantal deelnemende artsen in de wachtposten in bepaalde regio's. Politiek Aandachtspunt: De slechte bereikbaarheid is al meermaals aangekaart bij de FOD Volksgezondheid en in het parlement. Er wordt continu gezocht naar oplossingen om de coördinatie te verbeteren en de capaciteit te verhogen. Uw ervaring van gisteren met een wachttijd van 15,5 minuten is dus jammer genoeg een situatie die al vaker is voorgekomen bij andere bellers in vergelijkbare drukke periodes.
Verkeerde bestelling gekregen van medi market en ze omzeilen de bestelling
Beste Ik heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst bij medi market. De bestelling is dan toegekomen en bleek verkeerd te zijn. Toen ik hun benaderde hebben ze de bestelling op hun website aangepast bij mijn account!! Maar ze weten niet dat ik al screens had gemaakt van de juiste bestelling. Nu willen ze me de juiste bestelling niet terug sturen en mijn geld terug geven. Zie bijlage. Zoals jullie kunnen zien zijn het 2 verschillende tandpasta.
Retournerings probleem
Beste, Ik heb onlangs bij een webshop 7 parfums aangeschaft. 5 hiervan waren totaal niet naar ons verwachting dus deze heb ik geretourneerd. Bij aankomst van mijn retour kreeg ik de melding dat enkel (bijna 2) 1 fles volledig werd terug betaald. Ik heb hun daarom gemaild met de vraag waarom het bedrag zo laag was en de webshop gaf aan dat de verpakkingen beschadigd waren en hun daarom geen terug betaling kunnen doen. Ik heb dan gevraagd ok, aangezien ik toch voor die flessen heb betaald kan ik die dan terug krijgen? Hierop gaf de webshop aan deze al bij aankomst te hebben vernietigd ivm hygiene en veiligheid. Op hun website staat nochtans duidelijk vermeld dat de koper eventueel op eigen kosten niet geaccepteerd producten weer terug kan laten verzenden, maar deze optie is mij niet geboden en zonder enig uitleg of vraag hebben ze mijn parfums meteen vernietigd. Ik heb hun aangegeven want hun retour procedure online aangeeft, maar hun zeggen dit klopt helaas niet wat er staat op de website en we gaan uw klacht afsluiten. Ik was in totaal 93, 50 kwijt voor 7 parfums...dit zijn normaal dupes van merk parfums. Nu ben ik voor 2 flesjes die normaal 13.00 en 11.00 kosten 70 euro kwijt.
erbarmelijke service
Geachte, Een geplande levering op 27/11 heeft niet plaatsgevonden. Melding werd hierover gemaakt aan uw diensten Inmiddels zijn we 5 dagen verder en geen enkele communicatie is ontvangen omtrent leverdatum! Betreft Faktuur VK/2025/08116
Cashback probleem Flexadyn
Hierbij dien ik een formele klacht in tegen Vetoquinol betreffende hun cashbackactie voor het product Flexadin. De actie beloofde 15 euro cashback bij aankoop van het product. Pas na aankoop bleek dat: 1. De cashback alleen mogelijk was bij aankoop via bepaalde dierenartsen; 2. Een consult bij de dierenarts verplicht was, met bijkomende kosten; 3. Het totaalbedrag dat men moest betalen aanzienlijk hoger lag dan de prijs bij reguliere apotheken; 4. De communicatie van de actie misleidend en onvolledig was, waardoor ik niet geïnformeerd een aankoop kon doen; 5. Herhaaldelijk contact opnemen met Vetoquinol (via marketing@vetoquinol.com) geen enkele reactie opleverde. Deze praktijken zijn misleidend, veroorzaken financiële schade voor consumenten en lijken in strijd met de principes van correcte en transparante marketing en consumentenbescherming. Ik verzoek Test‑Aankoop om deze klacht op te nemen, te onderzoeken en waar mogelijk bemiddeling of juridische stappen aan te bevelen zodat: Consumenten correct geïnformeerd worden over voorwaarden van promoties; Mijn recht op de beloofde 15 euro cashback alsnog wordt erkend en uitgekeerd; Dergelijke misleidende acties in de toekomst worden voorkomen. Bijgevoegd vindt u: Kopie van aankoop. Met vriendelijke groet, Chantal
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
