Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
STUPID team dr Marashi dentist
C'est horrible. Des employés incompétents. J'ai eu un rendez-vous chez le Dr Marashi, dentiste. L'administratrice m'a assuré qu'elle avait transmis les documents à la compagnie d'assurance. Mais celle-ci n'a rien reçu. Je suis retournée chez le docteur et on m'a donné un document pour que je me présente en personne à la compagnie d'assurance. Là-bas, on m'a dit que le document n'était pas correct. Et on m'a renvoyée le refaire. J'ai perdu deux jours de travail à faire des allers-retours et à faire la queue, mais mon remboursement n'a TOUJOURS PAS été effectué, car l'administratrice du docteur Marashi n'a toujours pas fourni le document nécessaire ! APRÈS TROIS FOIS ! Ils sont trop stupides, lol. Si vous tenez à votre temps et à votre argent, restez à l'écart. Ici, c'est la stupidité humaine et le manque de professionnalisme qui règnent.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
