Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Easykit: vroeg of laat word je in de steek gelaten
Ik heb niet de gewoonte van (slechte) reviews te schrijven maar bij deze zie ik het als mijn plicht. Het laatste jaar ben ik 3 keer teleurgesteld geworden in de service/klantgerichtheid van Easykit.1. Mijn ventilatiesysteem van een tiental jaar oud maakt een brommend geluid. Ik vraag Easykit om een technieker te sturen maar ze melden mij dat ze geen ondersteuning meer kunnen bieden en dat ik beter een ander toestel (van enkele duizenden euro’s) aanschaf. Ik ga zelf aan de slag en na het reinigen van de twee ventilatoren werkt het toestel terug feilloos. Bedankt Easykit.2. Nadat de terugslagklep en de 3-wegklep van het door Easykit ontwikkelde Rainmatic regenwaterrecuperatiesysteem de geest geven en ik deze vervang, begint de dichting tussen de regenwaterpomp en de rainmatic voorraadbak te lekken. Ik vraag aan Rainmatic om een nieuwe dichting, en krijg als antwoord dat ze die dichtingen niet apart kunnen aanbieden en ik elders naar een vergelijkbare dichting kan proberen zoeken. Ik vraag om een artikelnummer/specificaties en krijg als antwoord bij Easykit Melle dat hun studiebureau gewoonlijk niet op vragen antwoordt of dat deze antwoorden maanden op zich laten wachten. Ik spuit dan maar, bij gebreke aan deftige oplossing, de boel dicht met Tec7. Bedankt Easykit.3. Mijn warmtepomp laat het dit jaar bij de opstart afweten. Een technieker van Easykit komt langs en zegt me, na contact met Daikin, dat dit een bekend probleem is (lek in reservoir door roest) dat volledig onder garantie verholpen wordt. Ik hoef niets te betalen. De daaropvolgende week komt er alsnog een factuur. De warmtepomp is niet hersteld en ze hebben geen zicht op de herstelling omdat ze wachten op Daikin. Ze kunnen wel een factuur sturen ondanks eerdere mondelinge bevestiging (ook rechtsgeldig) dat ze dit niet zouden doen. We zijn ondertussen 2 maanden verder. Het is koud in huis, de kerstperiode komt eraan, maar geen zicht op warmte. Easykit geeft zo goed als letterlijk toe dat je beter rechtstreeks de producent contacteert in plaats van op hen te rekenen. Een compromis voor de factuur en/of het eventueel bijvullen van het systeem om toch weer enkele dagen/weken warmte te hebben wordt categoriek geweigerd. Bedankt Easykit.Vroeg of laat is een herstelling aan huishoudelijke toestellen nodig. Op Easykit hoef je daarvoor echter niet te rekenen. Een verwittigd man/vrouw is er twee waard.
Foutieve werking na installatie
Beste,Wij zijn vorig jaar naar een easy kit filiaal in Maldegem gegaan. Daar hebben we vermeld dat we verbouwen (geen nieuwbouw) en graag onze radiatoren willen vervangen. Na een hele reeks samenzitten, heel duidelijke foto's te nemen en meer dan dubbel te confirmeren zijn wij met jullie in zee gegaan. We hebben destijds toen ook gekozen om een expert in te schakelen die de radiatoren kwam installeren. De dag van aankomst bleek al snel dat de technieker niet overweg kon met de oude koperen systemen en heeft dan enkel de alupex leidingen aangesloten aan de chauffages waar dat mogelijk was. Daarna heeft het maanden geduurd met tal van emails en telefoons alvorens er een constructieve oplossing werd aangeboden. Ook daar kregen wel al een eerste keer te horen dat dit projecten niet voor Easy Kit weggelegd zijn. Hadden ze dit op voorhand aangegeven was er geen enkel probleem geweest. Nadien is er dan uiteindelijk een tweede technieker langsgekomen met meer ervaring die voor ons de kopersysyemen heeft aangesloten. Het was toen al een weg die heel wat voeten in de aarde nodig had en dit was niet aangenaam voor ons als zowel jullie. Wij hebben toen zelf ook de extra benodigde materialen 100% uit onze eigen zak betaald zonder tegenmorren. Dat terzijde was de installatie wel gebeurd, en deden wij verder met onze verbouwing. Momenteel ervaren we hier onze eerste winter samen met twee kindjes, waaronder één van 8 weekjes oud. En wij beginnen rariteiten op te merken met sommige van onze radiatoren. Ik heb dit dan maar samen met een loodgieter bekeken omdat wij hier zelf leek in zijn (zie verwijzing dat we ook bij jullie voor een technieker hadden gekozen voor diezelfde reden). Nu blijkt het volgende:1. Twee van de vier aangesloten alupex chauffages zijn de toe en afvoer omgewisseld. Dit is maar zo simpel als rood en blauw correct aan te sluiten en toch is er daar de mist in gegaan. Gevolg is dat twee chauffages veel trager en maar half warm worden. Online spreekt men van een rendementsverlies van 40% op ons type chauffages.Ons stoken is hierdoor ook een stuk hoger. Hoe kan dit opgelost worden? En wanneer kunnen jullie langs komen? 2. Boven zijn er twee circuits waar er op elk circuit 2 chauffages zijn aangesloten. Dit is een één pijpsysteem en daar bestaan er specifieke koppelingen voor (waarbij als er 1 chauffage afgesloten is, de andere wel nog warmte krijgt). Maar hier heeft easy kit dan gekozen voor een standaard mengkraan, waarbij altijd alle chauffages op 5 moeten staan of anders is er niet voldoende debiet om de tweede chauffage in de rij voldoende op te warmen. Bijkomend is de mengkraan dan nog op de afvoer aangesloten en niet de toevoer. Hiervan zitten er foto's in bijlage. Gevolg daar is dat we ook onnodig stoken in kamers die leeg staan en dat de toe en afvoer ook omgedraaid zitten. Met andere woorden ook weer chauffages die maar half en gedeeltelijk opwarmen. En wij opnieuw maar stoken. Wij willen graag zo snel mogelijk een respons omdat we putje winter anderen met twee jonge kinderen en een chauffage systeem die niet naar behoren werkt. Zoals vermeld hebben wij speciaal gekozen voor vakmensen van easy kit om ons te ondersteunen maar ook daar is de expertise helemaal fout gelopen..Wij zitten met de handen in het haar omdat wij mooi alles op tijd betaald hebben, en nu achteraf met de miserie zitten en vrezen om nog eens dik te betalen voor een professionele loodgieter om alles op te lossen.Als we dit op voorhand geweten hadden, hadden we direct naar een professionele loodgieter gegaan en had easy kit eerlijk moeten toegeven dat de installatie hun petje te boven ging. Dan was er tot op vandaag waarschijnlijk geen enkel probleem geweest.
Weigeren betaalde goederen te leveren
Geachte,Op 30/11/2022 deden wij onze bestelling bij Easykit in het filiaal te Roeselare, gelegen Kleine Weg 233.Toen bestelden wij onze leidingen voor het sanitair alsook de leidingen van de elektriciteit daar wij normaliter eind december/ begin januari gingen starten met het plaatsen van deze leidingen in onze nieuwbouwwoning.Op 27/12 Zouden deze goederen geleverd worden.Wij houden de hele dag vrij zodoende de levering kan uitgevoerd worden, doch zien wij niemand.Vervolgens contact opgenomen met het filiaal.Daar deelden ze na enkele telefoontjes mee dat er een fout is gebeurd en dat de levering dient verplaatst te worden (de eerste problemen bij de levering).Vervolgens werd er een nieuwe datum afgesproken op 28/02 wanneer ze de goederen kunnen leveren.Op 28/02 komen ze eindelijk de goederen leveren.Wij plaatsen deze goederen onmiddellijk binnen in de woning.De goederen die wij niet onmiddellijk konden gebruiken hebben wij onmiddellijk weggeborgen in ons voertuig en vervolgens in een afgesloten ruimte geplaatst waar wij wonen.Eind juni leggen wij de laatste kabels van de elektriciteit en stellen we vast dat de 3G6 xvv kabel voor het fornuis niet werd geleverd.Wij namen contact op met het filiaal te Roeselare waar ze ons telefonisch leuk meedeelden dit is jullie fout, je kan bij ons een nieuwe aankopen, de levering is te lang geleden uitgevoerd en ze zouden dit niet meer bij hun firma kunnen controleren. (tweede probleem bij de levering)Omdat de chapist reeds vastlag hebben wij een nieuwe kabel moeten kopen om deze nog vlug te kunnen leggen.Afgelopen weekend starten wij met het plaatsen van onze stopcontacten en lichtpunten in onze woning.Hierbij stelden wij vast dat de schakelaars van onze slimme sturing (niko home control) niet werden meegeleverd.De rest werd wel geleverd. (probleem 3 bij de levering)Wij namen contact op met easykit te Roeselare. Vanzelfsprekend is het terug onze fout dat de goederen niet werden geleverd en is de service dik onder 0.Het is wel toevallig dat bij deze levering van bij het begin reeds alles is foutgeloven. Daarnaast is het nog toevalliger dat alle dure goederen juist niet werden geleverd en alle andere goederen wel.Ik weet niet of dit de praktijk is van easykit om meer winst te halen?
Verkeerde en vertraagde leveringen
BesteIn de lente van 2022 hebben wij besloten om met Easykit Beerse onze nieuwbouw te voorzien van technieken. Doorheen de lente en zomer ben ik met mijn partner meerdere malen langsgekomen om dit project in details te bespreken. Deze details hielden in, volledige uitwerken van het sanitair, ventillatie, verwarming en elektriciteit, met hun deadlines. Tijdens deze sessies was er een duidelijke communicatie dat sommige producten vertraging konden oplopen en tijdig bestellen de voorkeur had, dit hebben we dan ook in rekening genomen van onze werkzaamheden en planning.Doorheen de oplevering van de technieken bleek al snel duidelijk dat niet alles liep en nog steeds niet loopt zoals gepland/gecommuniceerd werd. Volgende problemen en klachten heb ik ondervonden:1. Techniek Ventillatie: Het initiele opgemaakte plan en componenten lijst komt niet meer overeen met de realiteit. Tijdens de installatie bleek al snel dat ik 100 meter leidingen te kort kwam.2 Techniek Ventillatie: Er zijn materialen (Galva Buizen) voorzien die tijdens de zomer van 2022 uit het project zijn gehaald. Deze galva buizen, zijn pas opgeleverd wanneer de afwerking van de woning 90% rond is.3. Techniek Ventillatie: De galva buizen zijn zonder te communiceren geleverd op het adres van ons appartement. Deze staan nu reeds 6 weken in de weg, helaas hebben wij niet de middelen om deze terug te bregen aangzien het 8 stuks zijn van 2 meter lang die niet passen in een gewone wagen.4. Techniek Sanitair: Ondanks een tijdige bestelling langs onze zijde (Begin Januari) en de mondelinge feedback van de Easykit medewerker dat de warmtepompboiler in het algemeen geen vertragingen heeft hebben we tot heden nog steeds geen warmtepompboiler mogen ontvangen. Aangezien er tot eind april een actie is van deze leverancier ten waarde van 250Euro, zullen wij dit dus mislopen.5. Algemeen: - Easykit heeft zeker werkpunten omtrent het intern communiceren tussen de filialen en het magazijn/leveringen. - Easykit maakt het de klant bijna onmogelijk om de leveringen degelijk op te volgen met de reeds betaalde facturen.- Easykit verwacht dat de facturen van de goederen tijdig op voorhand gebeurd, zonder enige garantie te geven van levering! (Sommige materialen hebben wij 3 maanden op voorhand betaald zonder deze levering te krijgen noch degelijke communicatie over de verwachte leverings datum).Voor punt 2,3,4 heb ik getracht om via telefonisch contact en email verkeer om onze situatie te verduidelijken en impact langs onze zijde uit te leggen. Helaas krijgen wij steeds hetzelfde excuus en uitleg te horen. Nu en dan verwijten ze ons dat wij de facturen maar moesten nalezen alvoor we deze betaalde, zo hadden we de mogelijkheid om bepaalde artikelen te schrappen. (Dit laatste is net de reden waarom we met Easykit samenwerken om ons hierin te begeleiden).(2,3) De galva buizen, deze staan op ons appartement, zonder dat wij hiervoor gevraagd hebben. We krijgen klachten van de buren omdat deze buizen in de weg staan. Easykit zegt dat wij deze moeten terugleveren in hun filiaal. Hiervoor moeten wij een aanhangwagen huren wat ons opnieuw geld en tijd kost.(4) Omdat we de warmtepompboiler niet in ons bezit hebben kunnen we de tegemoetkoming van 250 Euro niet aanvragen. Omtrent het eerste punt, is deze offerte van ventillatie met alle extra materialen is duurder uitgekomen dan bij een professionele leverancier. (Kwaliteit is nog te betwisten maar dit heeft alvast zeker impact op het EPB). Dit is doorheen de installatie en in het begin van de samenwerking reeds besproken geweest en heeft Easykit met een compensatie gewerkt.Graag hadden we voor het misverstand van de Galva Buizen een oplossing gezien van Easykit en tevens had ik graag een oplossing gezien voor de misgelopen tegemoetkoming van de warmtepompboiler.(twv250 Euro).Mvg
levering gebeurd niet
Beste,op 22/4 bestelde ik bij Easykit een totaalpakket vloerverwarming met een warmtepomp . de vloerverwarming werd te laat geleverd (enkele dagen ) maar dat is niet het grootste probleem .De warmtepomp bestaat uit 2 delen , binnen - en buitenunit .in Juni was er een buitenunit beschikbaar en geen binnenunit , Ik meldde toen dat ze mochten leveren als alles compleet was . in eind Juli is er een binnenunit geleverd ZONDER buitenunit . talloze mails en telefoons later kan men nog steeds de bestelde apparatuur niet leveren .de algemene voorwaarden geven aan dat ik na 8 weken (na de originele leverdatum van 28/5/2022) de bestelling kan annuleren. Alleen dan staat hier een halve installatie waar ik niets mee ben .uw inzicht aub , wat doe ik best , een soort ingebrekestelling sturen ? mvg, Gerrit
Vervanging airco binnenunit onder garantie
Beste Ik kocht juni 2020 airco’s via het bedrijf Easykit van Bulex. Deze werden in augustus 2020 in dienst gesteld door Easykit. Al snel maakte de binnenunits geluid. Na het nodige heen en weer getelefoneer en bezoek van techniekers van Bulex en met tussenkomst van Testaankoop werden 2 van de 3 binnenunits vervangen. 2 jaar later maakt binnenunit 3 geluid en koelen de binnenunits onvoldoende. Ook valt binnenunit 3 uit. Juni 2022 contacteerde ik easykit, deze stuurde een technieker ter plaatste en deze stelde vast dat er te weinig gas op de installatie zat. Dit zou begin juli 2022 door easykit opgelost worden. Op 19/7 nog steeds geen gehoor van easykit. Weer het nodige heen en weer getelefoneer en op 21/7 kwam een technieker opnieuw ter plaatste. Ook werd opnieuw bij Bulex een interventie aangevraagd. Op 10/8 kwam de technieker van Bulex langs die constateerde dat ik een nieuwe binnenuit onder garantie kreeg voor binnenuit 3 en dat de 2 binnenunits die vervangen werden foutief waren. Er zijn toen nl. 2 binnenunits van 3,5kw geplaatst ipv 2,5kw. Dit is echter te zwaar voor de buitenunit waardoor de toestellen minder koelen en uitvallen. Op 16/8 en 24/8 contact opgenomen met easykit om te vragen wanneer ik nu mijn nieuwe binnenunit mag gaan ophalen. Administratie werd afgehandeld en ik zou snel een bericht krijgen. Nu zijn we 9/9 en nog steeds geen bericht van easykit, noch nieuwe binnenunit. Helemaal niet te spreken over de dienst na verkoop. Gehele zomer geen deftige airco kunnen gebruiken .
Betaling maar geen levering
Beste,Ik bestelde een warmtepomp bij easykit op 14/04/2022 met bevestiging op 21/04/2022. Op deze dag diende ik een voorschot te betalen van 900EUR.Op 25/04/2022 kreeg ik een bevestiging van levering op datum 10/05/2022. Op 25/04/2022 kreeg ik 7 werkdagen de tijd om het rest bedrag te betalen of de levering ging niet door.Dit heb ik met moeite kunnen inorde krijgen daar het moeilijk was het geld te bemachtigen op zo kort tempo. Ik heb daarvan een bewijs gestuurd naar easykit dat dit op tijd in orde was. Ik kreeg een bevestiging dat deze inorde was.Sindsdien heb ik geen factuur gekregen van het totaal betaalde bedrag en ook geen levering. Na herhaaldelijk bellen krijgen we eerst te horen dat het week na week zal geleverd worden tot er op een moment ze ons vertellen dat er geen grondstoffen zijn voor dit product. ( Dus wel iets verkopen en afrekenen wat ze niet hebben).Ik had deze ketel aangekocht omdat de huidige teveel verbruikt en te pas of onpas uitvalt met koud douchen en geen verwarming tot gevolg. Nu krijg ik geen nieuws meer en wachten we dus nog steeds op onze warmtepomp. Ook had ik gevraagd alles ineens te leveren , ik kreeg wel al een grote palet met onderdelen maar de binnen en buiten unit nog steeds niet. Waardoor mijn motor nu al sinds april buitenstaat wegen plaats tekort in de garage . Ik heb zonnepanelen met een terugdraaiende teller en had dus al de hele periode geen dure gas te hoeven verbruiken om mijn nieuwe warmtepomp te voorzien van energie.Graag hadden we hulp gehad van jullie voor deze zaak, want met een gezin met peuter is dit zeker niet aangenaam met een koude dure winter voor de deur.
Verwarming te lang in onherstelde staat
Op 16/11/2021 breng ik jullie op de hoogte dat mijn hoofdverwarming van de woonkamer een foutcode geeft en niet meer werkt. Ik ging in het kort gecontacteerd worden voor een herstelling:17/11: geen reactie18/11: geen reactie19/11: geen reactie20/11: geen reactie21/11: zondag22/11: geen reactie23/11: IK zal zelf als klant dan nog maar eens horen zeker? Reactie easykit: heel vreemd mijnheer dat u nog niet gecontacteerd bent geweest, ik neem nog eens contact op en u zal waarschijnlijk in de loop van vandaag opgebeld worden.24/11: als klant nog steeds geen telefoon ontvangen om ingepland te worden. Dus ik bel jullie als klant nog maar eens op om te horen wat het actieplan is.Reactie easykit: We begrijpen dat dit vervelend is, u moet het anders zelf maar proberen regelen met Bulex die in opdracht van easykit werken.Klant belt naar Bulex: die vallen halft uit de lucht en kunnen me niet verder helpen want deze airco is in garantie via Easykit en dient dus ook langs jullie aangevraagd te worden en niet apart als particulier.Klant belt terug naar easykit: Ok mijnheer, Easykit gaat doen wat het kan om het te regelen.25/11: geen reactie26/11: geen reactie27/11: geen reactie28/11: zondag29/11: DAN ZAL IK ZELF als klant NOG maar eens bellen zeker? Op dit ogenblik wijs ik Easykit er nog eens op dat ze verantwoordelijkheden hebben naar mij als klant toe en dat ik twijfel om verdere stappen te ondernemen.Reactie easykit: Beste Klant, u hebt nog maar net laten weten dat hij niet meer werkt (achteraf heeft easykit toegegeven dat ze inderdaad verkeerd gekeken hadden en dat dit al veel langer geleden gemeld is) maar ik bel nu zelf persoonlijk naar bulex voor een inplanning voor U.29/11: EINDELIJK word ik opgebeld: op 2/12 komen ze langs voor herstelling.30/11: wachten1/12: wachten2/12: Bulex-techniekers komen langs en stelt vast dat de fout ligt bij een koppeling dat lekt en dient hersteld te worden door techniekers van Easykit zelf. Bulex-techniekers stellen jullie telefonisch op de hoogte hiervan en laten ook weten dat er vocht naar binnen gezogen kan worden via dit lek, wat de binnenzijde van de Airco kan aantasten. Dit zou zeker een impact hebbben op de maximale leeftijd van de buitenunit.Afspraak was dat Easykit dit intern ging bekijken en mij iets ging laten weten hoe ze dit gingen herstellen op 3/12 (want was einde werkdag op dit ogenblik)3/12: geen reactie4/12: geen reactie5/12: zondag6/12: Ik zal dan zelf bellen zeker? Ik confronteer jullie met het feit dat ik nog steeds geen oplossing heb. Reactie easykit: op 28/12 kunnen we techniekers vrijmaken om die koppeling te vervangen.Als klant heb ik jullie er dan nogmaals op gewezen dat dit slechts een korte termijn oplossing is want heel de binnenzijde kan aangetast zijn doot vocht door dit lek. Persoon van de klantendienst ging dit bekijken met het team en mij iets laten weten....7/12: geen reactie8/12: geen reactie9/12: geen reactie en klant is het beu.Lang verhaal kort door de bocht:Omdat ik er zelf zo hard heb achtergezeten kunnen jullie mij in 6 weken, een halve oplossing aanbieden. Het is net boven het vriespunt en wij moeten maar alternatieve duurdere verwarmingsopties gebruiken om ons te behelpen. Omdat er geen enkele opvolging is binnen jullie organisatie en te weinig techniekers om ons tijdig te helpen zouden wij maar meer moeten betalen? Dit heeft ons ondertussen al gemakkelijk meer dan 100€ in alternatieve verwarming gekost en zal nog ruim verdubbelen in de komende weken. Hiermee zijn we noch akkoord, noch gediend,...
Warmtepomp met te weinig vermogen
Wij zijn een gezinnetje met recent een klein meisje bij van 6 weken. We hebben ons huis zelf gebouwd gedurende 4 jaar, daar ik in een architectenbureau werk en mijn man een ruwbouwaannemer is. Het Probleem: We kunnen geen 2 douches achter elkaar nemen want ons warm water is dan op. En het duurt een tijdje om terug warm water te hebben (lees ong.2uur). We hebben een warmtepomp die voor warm water en vloerverwarming dient. Geplaatst met een zelfbouwfirma Selfmatic in Kontich. Heden genaamd Easy kit.Na bij verschillende firma's prijs te hebben aangevraagd met onze plannen kwamen we daar het goedkoopste uit.We kregen onze pakketten mee en een uitleg met papieren waarop foto's in zwart wit waren gedrukt. Ik gaf de opmerking dat we het verschil niet konden zien tussen warm en koud water. Wat wordt geplaatst met rode en blauwe buizen. Ze konden geen kleurenfoto's meegeven vertelde ze mij. We hebben alles toch goed kunnen aansluiten (dit zal echter niet simpel voor particulieren die niets afweten van de bouw/technieken).Selfmatic zelf sloot de warmtepomp aan. Hierbij ging het fout want er was een lek. Maar opgelost door selfmatic. Maar de problemen bleven dus komen.Het werd niet warm genoeg binnen, maar dit werd ook opgelost door selfmatic.En dan het warm water... We merkten op dat als iemand een douche of een bad nam dat het water bij de volgende plots koud werd.Dit werd meermaals bekeken door techniekers van selfmatic. Ze hebben stukjes vervangen etc. maar tevergeefs.Zij beslisten van een technieker van Daikin zelf te laten komen. (merk van warmtepomp)Deze vond niets en vroeg ons hoeveel onze douchekoppen verbruikte en inderdaad onze douchekop verbruikt 16liter/min. (douchekop van hansgrohe)Onze boiler is 300L en de warmtepomp 4KW. Dus inderdaad 300L is er op 18min door. En bij een warmtepomp van 4KW duurt het langer om water op te warmen dan bij 6KW of 8KW.We hebben dan ook een factuur gekregen van +/- 250€ van die laatste technieker van Daikin. Terwijl dit iets was dat de andere techniekers ons ook konden vertellen. Na enkele mails en telefoontjes hebben ze de factuur gecrediteerd.Toch blijft het mij dwarsliggen. De oplossingen zijn vrij duur. Twee douches zouden we toch achtereen moeten kunnen nemen en/of ons dochtertje een badje geven. Ook stressvol als we ergens naartoe gaan, vlug vlug een douche nemen zodat de andere ook nog even haar/hem kan wassen.Er werd ook eens door een vriend dat bij daikin heeft gewerkt verteld dat onze warmtepomp ondergedimentioneerd is. Dit speelt ook wat in mijn hoofd.Biedt selfmatic warmtepompen met kleiner vermogen aan om goedkoper te zijn?Baseren ze zich niet op de plannen van de woning en de toekomstige samenstellling van het gezin ? Bij ons 3 douches en 1 bad op de plannen en 5 slaapkamers.Kunnen de klanten er wel aan uit met zo'n zwart/wit plannen?Waarom merkten hun techniekers het niet op dat onze boiler gewoon leeg is en water terug opgewarmd moet worden?En is hun naam veranderd door de 'slechte' naam van selfmatic? Ik hoorde namelijk veel negatieve reacties na mijn ervaring.Of is een warmtepomp wel milieuvriendelijk maar niet gebruiksvriendelijk?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten