Geachte,Op 30/11/2022 deden wij onze bestelling bij Easykit in het filiaal te Roeselare, gelegen Kleine Weg 233.Toen bestelden wij onze leidingen voor het sanitair alsook de leidingen van de elektriciteit daar wij normaliter eind december/ begin januari gingen starten met het plaatsen van deze leidingen in onze nieuwbouwwoning.Op 27/12 Zouden deze goederen geleverd worden.Wij houden de hele dag vrij zodoende de levering kan uitgevoerd worden, doch zien wij niemand.Vervolgens contact opgenomen met het filiaal.Daar deelden ze na enkele telefoontjes mee dat er een fout is gebeurd en dat de levering dient verplaatst te worden (de eerste problemen bij de levering).Vervolgens werd er een nieuwe datum afgesproken op 28/02 wanneer ze de goederen kunnen leveren.Op 28/02 komen ze eindelijk de goederen leveren.Wij plaatsen deze goederen onmiddellijk binnen in de woning.De goederen die wij niet onmiddellijk konden gebruiken hebben wij onmiddellijk weggeborgen in ons voertuig en vervolgens in een afgesloten ruimte geplaatst waar wij wonen.Eind juni leggen wij de laatste kabels van de elektriciteit en stellen we vast dat de 3G6 xvv kabel voor het fornuis niet werd geleverd.Wij namen contact op met het filiaal te Roeselare waar ze ons telefonisch leuk meedeelden dit is jullie fout, je kan bij ons een nieuwe aankopen, de levering is te lang geleden uitgevoerd en ze zouden dit niet meer bij hun firma kunnen controleren. (tweede probleem bij de levering)Omdat de chapist reeds vastlag hebben wij een nieuwe kabel moeten kopen om deze nog vlug te kunnen leggen.Afgelopen weekend starten wij met het plaatsen van onze stopcontacten en lichtpunten in onze woning.Hierbij stelden wij vast dat de schakelaars van onze slimme sturing (niko home control) niet werden meegeleverd.De rest werd wel geleverd. (probleem 3 bij de levering)Wij namen contact op met easykit te Roeselare. Vanzelfsprekend is het terug onze fout dat de goederen niet werden geleverd en is de service dik onder 0.Het is wel toevallig dat bij deze levering van bij het begin reeds alles is foutgeloven. Daarnaast is het nog toevalliger dat alle dure goederen juist niet werden geleverd en alle andere goederen wel.Ik weet niet of dit de praktijk is van easykit om meer winst te halen?