Beste Ik kocht juni 2020 airco’s via het bedrijf Easykit van Bulex. Deze werden in augustus 2020 in dienst gesteld door Easykit. Al snel maakte de binnenunits geluid. Na het nodige heen en weer getelefoneer en bezoek van techniekers van Bulex en met tussenkomst van Testaankoop werden 2 van de 3 binnenunits vervangen. 2 jaar later maakt binnenunit 3 geluid en koelen de binnenunits onvoldoende. Ook valt binnenunit 3 uit. Juni 2022 contacteerde ik easykit, deze stuurde een technieker ter plaatste en deze stelde vast dat er te weinig gas op de installatie zat. Dit zou begin juli 2022 door easykit opgelost worden. Op 19/7 nog steeds geen gehoor van easykit. Weer het nodige heen en weer getelefoneer en op 21/7 kwam een technieker opnieuw ter plaatste. Ook werd opnieuw bij Bulex een interventie aangevraagd. Op 10/8 kwam de technieker van Bulex langs die constateerde dat ik een nieuwe binnenuit onder garantie kreeg voor binnenuit 3 en dat de 2 binnenunits die vervangen werden foutief waren. Er zijn toen nl. 2 binnenunits van 3,5kw geplaatst ipv 2,5kw. Dit is echter te zwaar voor de buitenunit waardoor de toestellen minder koelen en uitvallen. Op 16/8 en 24/8 contact opgenomen met easykit om te vragen wanneer ik nu mijn nieuwe binnenunit mag gaan ophalen. Administratie werd afgehandeld en ik zou snel een bericht krijgen. Nu zijn we 9/9 en nog steeds geen bericht van easykit, noch nieuwe binnenunit. Helemaal niet te spreken over de dienst na verkoop. Gehele zomer geen deftige airco kunnen gebruiken .