Terug

levering gebeurd niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Easykit

15/09/2022

Beste,op 22/4 bestelde ik bij Easykit een totaalpakket vloerverwarming met een warmtepomp . de vloerverwarming werd te laat geleverd (enkele dagen ) maar dat is niet het grootste probleem .De warmtepomp bestaat uit 2 delen , binnen - en buitenunit .in Juni was er een buitenunit beschikbaar en geen binnenunit , Ik meldde toen dat ze mochten leveren als alles compleet was . in eind Juli is er een binnenunit geleverd ZONDER buitenunit . talloze mails en telefoons later kan men nog steeds de bestelde apparatuur niet leveren .de algemene voorwaarden geven aan dat ik na 8 weken (na de originele leverdatum van 28/5/2022) de bestelling kan annuleren. Alleen dan staat hier een halve installatie waar ik niets mee ben .uw inzicht aub , wat doe ik best , een soort ingebrekestelling sturen ? mvg, Gerrit

Berichten (1)

Easykit

Naar: G. D.

15/09/2022

Beste Gerrit,Zoals we je al verschillende keren gemeld hebben is het voor ons momenteel onmogelijk om een concrete leveringsdatum voor de ontbrekende warmtepomp mee te geven.We herkennen het probleem dat dit voor onze klanten niet leuk is.Door de enorme grote vraag hebben al de leveranciers problemen met de productie van warmtepompen.De materialen die wel beschikbaar zijn, zijn reeds geleverd zoals gevraagd.We geven je nogmaals de garantie dat je ontbrekende onderdeel zeker geleverd zal worden.Bedankt voor je begrip voor deze uitzonderlijke situatie.Met vriendelijke groetenEasykit Beerse


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform