Beste,Wij bevestigen goede ontvangst van de klacht met referentie CPTBE01415081-45.Op 24/06/2021 werd de betreffende installatie opgestart. Op 16/11/2021 kregen we telefonisch melding dat er een probleem was met het toestel in kwestie.De foutcode was H7 (compressor synchronisatiefout).Daar wij eveneens geconfronteerd worden met collega's in quarantaine, scholen die sluiten, . besloten we om rechtstreeks beroep te doen op de fabrikant, met name Bulex.16/11/2021 werd dan ook onmiddellijk opdracht gegeven aan Bulex om onze klant te contacteren en de storing te lichten.Op 23/11/2021 werden we opnieuw gecontacteerd door de klant daar hij nog geen bericht had ontvangen van Bulex. Hierop hebben we gevraagd aan Bulex om dit met spoed op te nemen.Op 24/11/2021 werden we gecontacteerd daar er door Bulex nog steeds geen contact was geweest met de klant, en hebben we inderdaad het telefoonnummer bezorgd zodoende klant alvast zelf ook even kon polsen. Ik lees dat Bulex 'uit de lucht' viel, echter hadden we wel degelijk een aanvraag gedaan bij Bulex op 16/11 en een herinnering gestuurd op 23/11 om dit probleem op te nemen.Op 26/11/2021 laat onze klant ons weten nog steeds geen afspraak bekomen te hebben. Hierop hebben we dan telefonisch contact opgenomen met Bulex, en heeft Bulex ons gea¯nformeerd een afspraak vast gelegd te hebben voor 2/12/2021, waarbij ze antwoordden op onze aanvraag van 16/11/2021.Vervolgens kregen we op 2/12/2021 van onze klant een mail met het interventierapport, evenals een foto van het door Bulex vast gestelde probleem.Laat me alvast even onderstrepen dat dit probleem geen afwijking veroorzaakt op de garantie van het toestel.Wel dienen we dit probleem uiteraard te verhelpen, wat ons bij het volgende deel van de klacht brengt.Het klopt dat we op 28/12/2021 een afspraak tot herstelling hebben. We hebben eveneens genoteerd dat indien het mogelijk is, we de interventie vervroegen, echter is dit een interventie welke behoorlijk wat tijd vraagt:Het resterend koelgas van de installatie dient op een apart vat getrokken te wordenHet lek dient verholpen te worden, de andere aansluitingen worden preventief gecontroleerd en indien nodig vervangenDe installatie dient gedurende een hele tijd op hoge druk gebracht te worden (lekdichtheid)De installatie moet vervolgens gedurende een tijd gevacumeerd worden cfr fabrikantseisenDe installatie moet gevuld worden met koelgasDit is een interventie welke snel een uur of 4 à 5 in beslag kan nemen.We stellen daarom ook voor om, na de herstelling, te kijken naar een gepast commercieel voorstel.Met vriendelijke groeten,Lennerd BramsEasykit ServiceEasykit Service is telefonisch bereikbaar: ma tot vr tussen 8u30 - 12u30 en 13u30 - 17uOf via de websitewww.easykit.beT 016 44 11 22 Wingepark 27C, 3110 Rotselaarwww.easykit.be Facebook Youtube