Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Arrogante opdringerige verkoper
Op zaterdag 14/6 zijn wij naar de Keukenbouwer geweest in Zandhoven. Daar werden wij ontvangen door Yan. Ondanks hij niet van dit filiaal was maar van Roeselare, ging hij ons verder helpen. Na onze smaak en keuze door te geven, ging hij een offerte opmaken. Wanneer hij terug kwam met de offerte ging hij, niet op onze vraag, contact nemen met zijn baas om te horen voor een extra korting. Ineens kon er €3000 extra van de offerte (zie foto)… daarnaast konden wij later de keuken alsnog aanpassen naar onze noden en wensen voor deze prijs of minder. Wanneer wij hem duidelijk maakten dat wij nog in afwachting zijn van een goedkeuring omtrent de bouwvergunning vertelde hij ons dat dit in de voorwaarden van de verbreking stond. Wij vroegen alsnog dit op te nemen doch heeft hij dit niet opgenomen. Vandaag heb ik telefonisch contact opgenomen met Yan en het gesprek opgenomen. Ook hier was er in het begin van alles mogelijk. Hij vertelde ons dat er nog niet was besteld en nog niets op papier stond. Wanneer ik vroeg naar de mogelijkheid om de keuken te annuleren gelet er minimale inspanningen werden verricht was dit absoluut niet mogelijk… Op de Google reviews zijn er duidelijk nog mensen die hetzelfde lot hebben ondergaan.
Onafgewerkte keuken
Geachte, Er zijn vele gebreken die maar niet opgelost worden. 1) verkeerde frigokast= opgelost 2) verkeerde opmeting werkblad… in afwachting 3) verkeerde plaatsing eigen vaatwasser , waardoor defect en beroepen zich op verkoopsovereenkomst, maar bij plaatsen keuken heeft technieker zelfs de vraag niet gesteld te plaatsen of niet. 4) grijze ventilatierooster onder frigo in witte keuken 5) de eene kast heeft links een zijpaneel, rechts niet, in toonzaal ofwel niet ofwel beide kanten. 6) ontbrekend aluminium beschermplaat onder gootsteen. 7) niet goed afgewerkte vochtwerende plint waardoor er vocht tussenkan.
Betaingsprobeem
Geachte mevrouw/heer, Op [datum], [beschrijf kort welk product of dienst je op die datum hebt gekocht met eventuele referentie. ] Ik stel echter vast dat [Uitleg van het ondervonden probleem, de reden van uw klacht]. Dit heeft geleid tot [uitleg over de ongemakken/schade] Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen [beschrijf de actie/reactie die u van het bedrijf verwacht en tegen wanneer]. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Slechte dienst na verkoop
Beste Keukenbouwer, mijn klacht werd reeds meermaals via mail uitgelegd, zo dus zijn de details jullie wel bekend. Het betreft een zeer slechte dienst na verkoop na gebrekkige installatie en aanhoudende problemen die zonder gevolg worden gelaten. De keuken werd vorig jaar besteld als zijnde bedoeld om in ons nieuwe aangekocht appartement de oude te vervangen. Voorheen hadden wij ook bij de Keukenbouwer besteld en waren wij wel tevreden! De keuken werd ondanks de vele en grote "bumps allong the road" eindelijk ter installatie gebracht begin mei. De installatie was voorzien om 2 dagen te duren, finaal na één dag was alles klaar. Anekdote, blijkbaar is het zo dat voor de installatie ook nog de keuken geleverd wordt, daar hadden wij niet op gerekend. Wij hadden parkeerverbod aangevraagd voor die 2 dagen, wat dus overbodig was, want de levering stond gepland de dag, dus vrijdag, ervoor. Al onze gemaakte kosten in de vuilbak wegens gebrekkige communicatie. Dan de problemen waarover het gaat: - De gaten voor de stopcontacten waren veel te groot, zelfs met de correcte afdekplaatjes zie je nog net de openingen van de gemaakte gaten. Ook zaten alle stekkers los en zijn deze moeilijk vast te schroeven. - De dampkap, doordat er een centrale afzuiging is vanuit het appartement moet de dampkap een aangepaste klep hebben. Dit was zo gemeld bij het plaatsbezoek én in de winkel. Bij levering werd al opgemerkt door de leverancier dat dit verkeerd was. De installatie werd verdergezet, vandaag hebben wij het probleem dat er voortdurende afzuiging hoorbaar is, stof wordt aangezogen en verlies van energie! - de dampkap zelf; bij het openschuiven valt de filter er uit, schade aan kookvuur op termijn niet te overzien. Zeker omdat het over een verhuur appartement gaat is het belangrijk dat alles goed vast zit. - De keukenbladen zijn oneffen op elkaar aangesloten, kleine opening tussen de twee, risico op vocht en vuilophoping maar ook schade op termijn. Deze problemen werden aangekaart en telefonisch werd ondersteuning gegeven. Zelf hebben wij nog de stekkers goed kunnen installeren maar de rest, zeker gezien wij voor meer dan 14.000 euro hebben betaald, willen wij door de Keukenbouwer laten herstellen, garantie en service moet er zijn! Er werd meermaals een afspraak gemaakt maar niet nageleefd. De laatste afspraak, tijdens onze vakantie werd zelfs niet afgebeld. De hele dag vrijhouden om dan finaal te horen dat hij door andere werken binnen de filialen niet aanwezig kan zijn en hij "ergens na het verlof" contact zal opnemen. We spreken dus over een wachttijd die ver voorbij de 4 maand na installatie zal gaan alvorens simpele problemen zijn opgelost. En dan nog spreken wij over het eerste bezoek om "eens te komen kijken" nog geen herstelling dus. Beste keukenbouwer, wij zijn als terugkerende klant zeer misnoegd en teleurgesteld, wij willen alleen maar dat de keuken die wij goed hebben betaald wordt voorzien en verwachten dat onze problemen niet als banaal worden beschouwd. Op dit moment verhuren wij het appartement en kunnen wij niet instaan voor o.a. mogelijke schade. Wij verwachten het volgende en zeer dringend: - een installatie van de juiste klep op de aansluiting van de dampkap. - Een nieuwe dampkap waarvan de filter niet los zit. - Ofwel de vervanging van de werkbladen, ofwel de nodige herstelling met levenslange garantie! Tot slot een tegemoetkoming die wij willen opeisen en wel voor de ongemakken die wij hebben geleden, de werken die wij achteraf zelf nog hebben moeten uitvoeren, eventueel zelfs de parkeerkosten. Maar bovenal een tegemoetkoming die terecht is doordat de kookplaat die initieel als inductie was voorzien, dus veel duurder was, niet werd geïnstalleerd. Deze is finaal vitrokeramisch geworden en veel goedkoper. Dat verschil werd nooit terugbetaald. In totaal lijkt mij een compensatie van 500.00 euro zeker geen overbodige eis. Op een keuken die finaal 14.533,42 euro heeft gekost! Wij willen dringend jullie aandacht vragen voor onze problematiek en verwachten dat voor het einde van de maand augustus al onze problemen van de baan zijn. Ik heb al vele mails verstuurd, vandaag is de maat vol.
Verkeerde keukenblad
Gericht naar laure vandewalle, Dag laure ik denk dat je verkeerd bent hoor! Bestelbon van pure white poli is van vrienden van ons omdat we dit meedeelden aan phillipe die uiteraard niet echt weet waarover hij bezig was. Wij hebben getekend volgens alle papieren bij ons voor Miami White er staat niks van poli bij dus vanwaar dan dit gekozen? Hieronder vind je ons papier met alle details! Maar geen sprake van een bestelbon! Maar van poli was er totaal geen sprake en hebben er ook niet voor getekend dat heeft meneer phillipe van paemel zelf beslist! Mvg Thomas
Ondoorzichtige verkoop
Beste, Situatieschets:Op zaterdag 28/02/2024 zijn wij langs de showroom gereden in Ternat. Ik had daar een keuken gezien, dat qua opmaak ideaal was voor mijn appartement. Geen enorm grote keuken, dus ik had gezegd tegen de verkoper het budget is 11000€ maximum. Geen probleem zei die, maar ik moest vandaag wel beslissen of ze zouden die prijs niet kunnen respecteren, meteen ook 500€ voorschot moeten betalen. Bij het ontvangen van de bestelbon sprak ik uitdrukkelijk over de kleur, ik zei dat de kleur niet was wat ik wou. Volgens de verkoper en later de verantwoordelijke was kleur geen reden tot prijsverhoging. Op 11/03 krijg ik een 3D-schets van de lelijkste keuken dat ik ooit heb gezien, ik zeg tegen de verantwoordelijke dat de keuken echt niet volgens mijn verwachtingen was. Toch wel enkele opmerkingen, want dit ligt niet in lijn met onze verwachtingen:- de kasten aan de kant van het raam, lopen niet gelijk- kleur was volledig zwart besproken- geen volledige rij aan bovenkasten? Was nochtans gevraagd.- wat doen jullie in de hoek, ik zie daar geen visual van? - tafel vind ik niet goed, mag u verwijderen.Op 14/03 krijg ik een nieuwe 3D-schets, dat in lijn lag met mijn verwachtingen. Zoals ook besproken met de verkoper, behalve een dampkap was nog fout en een apothekerkast dat ik had gevraagd was ineens verdwenen. Nochtans had ik uitdrukkelijk meegegeven dat een dampkap geen optie was in dit appartement. De nieuwprijs kwam nu plots op 13.500€! Een opleg van 1700€ voor het wijzigen van de kleur en nog enkele aanpassingen waardoor de prijs nu bijna 2000€ duurder was! Ik communiceer meteen dat ik niet akkoord ben met het verhogen van de prijs, want mijn wensen waren wel duidelijk gecommuniceerd bij het maken van de bestelbon. De verantwoordelijke blijft aanhouden en zelfs per mijn verzoek om de samenwerking te beëindigen blijft ze mij negeren. Mail 18/03.Excuseer, maar gaat u nu werkelijk beweren dat die 1ste foto de keuken is dat ik heb gekozen. Dit is de lelijkste keuken die ik ooit voor ogen heb gekregen, allesbehalve waard wat u mij wil aanrekenen. Ze ligt zelfs niet in lijn met het model uit jullie toonzaal, waarop wij ons gebaseerd hebben. Zelfs nu is de 2de opstelling NIET wat ik gevraagd heb, een dampkap was nooit een mogelijkheid en toch hebben jullie mij liggen gehad met nummertjes op te schrijven zonder ze toe te lichten. Ik heb met uw verkoper gesproken over een toestel zoals dat wat ik thuis heb staan van Bauknecht met ingebouwde dampkap. Maar ik kan mij nu al gaan verwachten dat jullie nog eens de prijs zullen opkrikken als ik die ga vragen. Ik voel mij werkelijk bedrogen door jullie en zou liever de samenwerking stopzetten, doen we dat op een mooie manier of ga ik verder via mijn raadsman? Om een samenwerking op deze manier te starten, lijkt mij alles behalve een dankbare onderneming. Herinneringsmail verzonden op 25/03, pas op 26/03 heb ik reactie gekregen en vragen ze mij om hun een oplossing te bieden. Waarop ik heb gereageerd:Voor mij is een passende oplossing vrij makkelijk te vinden.U spreekt over een transparante verkoop, maar helaas is dit voor mij niet het geval. Er is mij niet gecommuniceerd dat de kleur een impact had op de prijs, wat mij gezegd was dat kleuren geen impact hebben op de prijs en ze kunnen telkens gewijzigd worden. Toestellen zijn met mij niet overlopen, jullie hebben serienummers opgeschreven en that's it. Zelfs bij de opmeting heeft u mij niet gezegd dat er extra aanpassingen moeten gebeuren door een scheve muur, maar jullie rekenen wel meteen een meerprijs. Een dampkap werd niet voorzien en niet gevraagd door mij. Deze keuken komt nu op een prijs die voor mij niet in het budget zat, vooral omdat de keuken zo klein is en u 13K vraagt zelfs zonder BTW..U vraagt aan mij een passende oplossing, maar zou die niet eerder van u moeten komen? Mijn voorstel was om de samenwerking met weinig gedoe stop te zetten, door het verlies van vertrouwen. Als u mijn vertrouwen wil winnen, wil ik de keuken die ik voor ogen had krijgen aan de prijs vooropgesteld en niet achteraf met verdoken extra's komen aanlopen.Dit is werkelijk een kleine keuken, 5 kasten breed dus +-5m aan kasten. Daarvoor rekenen zijn bijna 17000€ incl BTW. Mijn doel met deze klacht te formuleren is gewoon om mijn voorschot terug te krijgen + de samenwerking te stoppen. Het vertrouwen in de Keukenbouwer is voor mij compleet verdwenen en om zo een samenwerking te starten, geeft mij simpelweg geen goed gevoel.
installatie van keuken duurt al bijna 3 maanden
Beste,onze keuken werd besteld bij de keukenbouwer, de installatie begon op 28/9/2023. er zijn verschillende problemen opgetreden sindsdien. Ten eerste is ons nooit gezegd dat we tijdelijk niet konden koken. We hadden een kookvuur met dampkap in, dit werd niet in het tijdelijke werkblad geïnstalleerd wegens complexiteit. zo hebben we 4 weken gezeten, ik heb die weken steeds eten moeten afhalen of moeten eten bij familie. de communicatie met de keukenbouwer was allesbehalve - veel beloftes tussendoor via telefoon, niets via mail. Deze beloftes werden dan ook zelden waargemaakt. Ook onze keukentafel, ander werkblad en goede schuiven konden niet geïnstalleerd worden. De kast in een aangrenzende ruimte is bijna 10cm moeten zakken omdat er verkeerd werd opgemeten, de keukenbouwer rept hier met geen woord over. Er was mondeling een stoomoven beloofd in de toonzaal, ik heb de documenten niet lijn per lijn nagekeken, ik heb uiteindelijk niet getekend voor een stoomoven, ook al was ik wel onder die indruk, omdat we het steeds over een stoomoven hadden. Verkoper zegt nu dat hij zich dit niet herinnert, firma doet hier niets aan. Mijn kookvuur heeft ook een defect, de verkoper is langsgeweest om dit vast te stellen, hij zou een interventie van Novy in orde brengen, maar Novy contacteert mij steeds, we komen er niet uit om die mensen hier te krijgen. Volgens Noyv ligt het aan de pannen en potten (die ik nieuw kocht, speciaal voor inductievuur), dit zou niet onder garantie vallen indien er iemand voor dit defect zou langskomen, de keukenbouwer trekt zijn handen hier van af, ik moet het zelf maar regelen.ik weet nog steeds niet wanneer ik mijn definitieve schuiven zal ontvangen, hier komt geen communicatie rond. Ik weet niet wat er met Novy zal gebeuren, wie zal de kost betalen indien zij opmaken dat dit niet onder garantie valt? ondertussen staat mijn keuken hier 3 maanden, maar ik kan nog steeds niet alles optimaal gebruiken omdat de Keukenbouwer zijn klanten die nog niet betaalt hebben prioriteit geeft.wij hebben het volledige bedrag reeds moeten betalen, anders werd er niet begonnen aan de installatie, nu we deze problemen voorhebben, zien we dat we hier nooit mee akkoord hadden mogen gaan. Ik voel dat wanneer er nog openstaande facturen zouden zijn, dit eerder behandeld zou worden.persoonlijk vind ik dat we recht hebben op een schadevergoeding wegens vele afhaalmaaltijden omdat we niet konden koken, een stoomoven waarvoor ik dacht betaald te hebben en de duur van de installatie, ondertussen hebben we ook reeds 5 (halve) dagen verlof moeten opgeven voor deze werken.alvast bedankt om dit te bekijken.
Herstelling werkblad
Beste, Zie mail van Stan Saesens is mijn vraag op ons keukenblad afgekeurd waarbij wij de schade na 2 maand reeds hadden meegedeeld. Hebben hierdoor na 2 jaar antwoord gekregen. Zelf hebben jullie ook niet de moeite gedaan om te komen kijken. Een keuken van 20000€ en keukenblad-zwart door jullie aanbevolen en het blad was al na kleine 2 maand beschadigd. De technieker die kwam plaatsen had dit ook reeds vermeld met foto's.Mvg Ellen
Problemen met een geleverd toestel en de niet-plaatsing van kasten.
Gelieve hieronder mijn mail aan de keukenbouwer te lezen : GoedemorgenTOTAAL NIET AKKOORD. In bijlage de mails die effectief bevestigen dat de fouten bij jullie gemaakt zijn. Ik heb raad gevraagd aan een advocatenkantoor en ze bevestigen mij dat ik zeker recht heb op een deftige commerciele compensatie (zelfds volledige terugbetaling) EN terugbetaling van de push-to-open kasten die niet geleverd en geplaatst werden.Kookplaat : de keuken werd geplaatst in juni. Onmiddellijk na de plaatsing heb ik jullie gecontacteerd om te zeggen dat deze niet kon aangesloten worden doordat het een 3-fase was. De eerste reactie die ik van jullie kreeg was dat de fout niet bij jullie lag, dat ik zelf een oplossing moest vinden en een nieuwe kookplaat moest aankopen bij iemand anders of bij jullie zonder korting (zie mail Alex Verplancke onderaan). Weken erna (ondertussen moesten we toch een oplossing vinden om te koken, neen? ) heb ik via Alex Verplancke (zie mail in bijlage) een reactie gekregen dat het niet normaal is dat er bij de verkoop / bestelling, niet werd vermeld dat de kookplaat een 3-fase was (terwijl de 2-fase bestaat aan dezelfde prijs!!!), dat er daarvoor ook en speciale elektrische aansluiting voor nodig was en dat het verkoopteam hier zeker aandacht moet aan besteden bij de verkoop. Zelfs bij uw bezoek voor de opmeting heeft u er totaal geen aandacht aan besteed. Ik stel voor dat u de kookplaat terugneemt (die nog steeds mooi ingepakt staat in mijn garage) terugneemt tegen de prijs die u me (na weken schrijven) voorgesteld heeft om een nieuwe aan te kopen (ttz 800€). Push-to-open kasten : is dit een joke? Jullie doen mij kasten bestellen en betalen die totaal dezelfde zijn dat wat jullie geleverd hebben Geen speciale scharnieren, panelen of push to open systeem, ttz volledig hetzelfde kasten dan die geleverd en geplaatst in juni!!! Zelfs de plaatser verstond het niet en is vertrokken met de kasten na 5 minuten!!!! Net zoals de koopplaat, heb ik de bestelling inderdaad bevestigd maar hoe kan ik weten dat jullie hetzelfde gaan leveren? Geen enkele afbeelding of foto werd opgestuurd, gewoon een prijsfofferte zonder meer detail!!! Ik wil voor die 'niet-geleverde/geplaatste kasten een volledige terugbetaling en ben er zeker van dat ik volledig in mijn recht ben om dit te eisen.Bedankt voor de snelle reactie
Onbruikbare/onafgewerkte keuken 4 maand na plaatsingsdatum van De Keukenbouwer Lokeren
Beste de Keukenbouwer te Lokeren,Onze samenwerking loopt allesbehalve vlot. Wij kunnen, 4 maanden na de afgesproken plaatsingsdatum, nog steeds niet koken in onze keuken.Hieronder een tijdlijn:-za 10 okt 2020: Opmeting ter plaatse-za 24 okt 2020: Afspraak met mevrouw Mileen De Rocker om onze bestelling te finaliseren-di 27 okt 2020: We ontvangen een e-mail van mevrouw Mileen De Rocker omdat de keuken niet geplaatst kan worden zoals afgesproken. De schuiven onder de kookplaat zouden slechts 50cm diep kunnen zijn. Bij gebrek aan andere keuze gaan we hiermee akkoord.-do 29 okt 2020: E-mail naar Mileen De Rocker in verband met de locatie van de uitlaat van dampkap. Deze e-mail werd nooit beantwoord.Ook rond deze periode: We worden gebeld om mee te delen dat de leverdatum verschoven zal moeten worden naar de eerste week van februari. Bij gebrek aan keuze, gaan we hiermee akkoord.-di 15 dec 2020: We ontvangen de eindfactuur, te betalen voor 18 januari. Deze is volledig betaald.-ma 01 feb 2021: Levering van het grootste gedeelte van keuken. We werden niet op voorhand in kennis gesteld dat niet alles op tijd geleverd kon worden.-do 04 feb 2021: Plaatsing van de kastenwand tegen de muur (van het geleverde gedeelte)-vr 05 feb 2021: Plaatsing van het kookeiland (van het geleverde gedeelte m.u.v. dampkap)Problemen op 05 feb 2021 :Ontbrekend: greeplijsten, microgolf, oven, keukenkraan, lade, damkap niet geinstalleerd/aangeslotenWij zijn over de opvolging van deze gebreken nooit spontaan gecontacteerd geweest door de Keukenbouwer zelf. Overzicht van onze pogingen tot contact via mail/telefoon klantendienst-06 apr 2021: Filiaal lokeren gebeld. Antwoordapparaat-08 apr 2021: Filiaal lokeren gebeld. Ik belde tijdens de middagpauze, ik zou teruggebeld worden, dit gebeurde niet-09 apr 2021: Filiaal lokeren gebeld. Ik zou teruggebeld worden., dit gebeurde niet-15 apr 2021: Planningsdienst rechtstreeks gebeld. Er zou iets misgelopen zijn bij Elektrolux met betrekking tot de lade, ik zou teruggebeld worden.-19 apr 2021: Versturing e-mail met ingebrekestelling (waarop geen antwoord kwam). Dezelfde dag stuur ik dezelfde brief per aangetekende zending. Deze brief werd door nooit opgehaald bij Bpost – ondanks herinnering per e-mail (ook geen antwoord). -19 apr 2021: We worden opgebeld om een datum af te spreken voor verdere gedeeltelijke plaatsing-29 apr 2021: Verdere plaatsing van keuken. Dit ging om de keukenkraan, de oven/micro + lade en gedeeltelijk installeren damkap. Er bleven nog steeds verschillende problemen. De Keukenbouwer zal een Miele expert vragen om te komen.-29 apr 2021: Versturing e-mail met de huidige gebreken van de keuken. Dit sturen we naar mevrouw Mileen De Rocker en de heer Sam Coysman. Hierop, wederom, geen antwoord.-30 apr 2021: Versturing van dezelfde e-mail naar filiaal Lokeren. Opnieuw geen antwoord.-03 mei 2021: We bellen planningsdienst. Er is nog geen verslag van de plaatser. Een collega zal me terugbellen, dit gebeurde niet-05 mei en 06 mei : Boze telefoon naar de klantendienst. Ze vermelden dat de greeplijsten/lades nog in bestelling staan, ze druk zetten op de miele expert om de damkap te installeren en ze zetten de juiste keukenkraan in bestelling. Ze vermelden dat dit nog maar 2 weken zal duren!- 18 mei : Miele (vindt geen problemen en) sluit de damkap aan, maar stukken voor afvoer ontbreken (door de Keukenbouwer te installeren). We bellen met de klantendienst en worden gerustgesteld dat alles binnen de 2 weken zeker in orde zou zijn.- 26/05 bellen we opnieuw naar de klantendienst want we hebben nog niets gehoord om een datum af te spreken. We vragen een update. De uitleg komt op hetzelfde neer: dat de stukken in bestelling staan en dat het zeker nog een 2-3 weken zal duren. HUIDIG PROBLEMEN :1.Wij zijn verhuist op 9 mei 2021 en kunnen onze kookplaat/damkap niet gebruiken (afvoer komt uit in de kast eronder). Wij zijn genoodzaakt om enkel de oven/micro te gebruiken. Daarmee kunnen we niet volwaardig koken. 2.Onze keuken blijft onafgewerkt. De greeplijsten, de juiste keukenkraan, sommige lades en (zoals gezegd) de dampkap(afvoer) niet zijn geinstalleerd. 3. Er is tijdens de bestelling nooit gecommuniceerd dat de lades onder de kookplaat niet even diep konden zijn. Dit werd pas achteraf gecommuniceerd (50cm). De monteur van de Keukenbouwer vermelde op 29/4/2021 dat deze ook niet pasten en vermelde op zijn verslag de noodzaak tot nóg ondiepere lades (30cm of nog minder?). Wij hebben in vergelijking voor deze lades naar onze mening te veel betaald. Bij de nabestelling hebben we immers een erg hoog bedrag betaald voor 1 extra binnenlade. Nu blijkt dat we 2 andere lades bijna volledig verliezen.GEWENSTE OPLOSSING :1. Wij zouden graag zo snel mogelijk een concrete datum ontvangen voor de volledige afwerking. Hieronder verstaan wij het plaatsen van de greeplijsten, het plaatsen van de juiste keukenkraan, het plaatsen van de lades en het plaatsen van de afvoer van de damkap. 2. Wij zouden graag van de Keukenbouwer een financiële compensatie ontvangen: voor de hinder die wij tot op heden ondervinden doordat we niet kunnen koken Voor de kleinere lades Voor het reeds maandenlang aanslepen Voor het gebrek aan communicatie over de opvolging hiervan En voor de vele loze beloftes. Wij dachten hierbij minimum aan een bedrag van 2000 euro (totaal betaalde bedrag is 24523.84 euro). 3. Miele vroeg aan ons om de betaling van hun interventie te regelen met De Keukenbouwer. We krijgen echter geen bevestigend antwoord van De Keukenbouwer dat zij deze kosten op zich zouden nemen. (via telefoon of e-mail). Het is echter De Keukenbouwer die Miele heeft gevraagd om langs te komen. We zouden graag hebben dat De Keukenbouwer hierin verantwoordelijkheid neemt.Wij hopen op uw spoedig antwoord en oplossing.Jan
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten