Terug

Betaling volledige factuur voor plaatsing keuken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

A. T.

Naar: de Keukenbouwer

13/11/2025

Beste, Bij deze wil ik toch nog eens vragen of het niet mogelijk is om de factuur niet volledig te betalen voor ze geplaatst is. Ik kan toch moeilijk iets betalen wat nog niet geplaatst is, want als er dan iets mis is, heb ik geen been meer om op te staan. Ik ben eventueel wel bereid om nog een deel van de factuur te betalen, zodat het 50/50 is. Ik ben steeds correct geweest met mijn andere betalingen, dus hoop ik dat er van uwent wege ook een tegemoetkoming is. Met vriendelijke groeten Temmerman Ann

Berichten (2)

de Keukenbouwer

Naar: A. T.

17/11/2025

Geachte, We hebben deze mail goed ontvangen, echter kunnen wij niet ingaan om andere betalingsvoorwaarden te voorzien. Zoals vermeld in onze algemene voorwaarden dient het volledige bedrag 10 dagen voor levering van de keuken betaald te worden. Er werden 2 verschillende bestelbonnen ondertekend, hierdoor werd er akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden. We kunnen hier geen uitzondering in maken, we begrijpen wel dat we veel vragen van de klant. Graag benadrukken wij graag dat ons team zich dagelijks inzet om ervoor te zorgen dat alles correct en volgens plan verloopt. Het plaatsen van een keuken is een complex proces waarbij soms onverwachte situaties kunnen optreden, maar wij doen er alles aan om deze snel en efficiënt op te lossen. U kunt erop vertrouwen dat wij uw project met de grootste zorg behandelen, na de plaatsing zal de monteur een verslag opmaken. Indien er iets opnieuw zou moeten besteld worden zullen wij ons hierop baseren. De dossieropvolger is bereikbaar voor bijkomende vragen en de finale opvolging van de keuken tot algehele klanten tevredenheid. U kan laten weten dat wij niet akkoord kunnen gaan met een aanpassing van de betaalvoorwaarden. De betaling van 14.985 euro dient 10 dagen voor de levering op onze rekening te staan. Hopende u hier voldoende mee geïnformeerd te hebben, Met vriendelijke groeten, Sofie Willems Commercieel assistent manager.

de Keukenbouwer

Naar: A. T.

17/11/2025

Beste, Het spijt me te vernemen dat u niet akkoord kan gaan. Doch ondertekende u de betalingsvoorwaarden op de bestelbon en eveneens de betalingsvoorwaarden. We zullen niet uitleveren zonder volledige betaling, dit is voor iedereen hetzelfde en we kunnen niet daar van afwijken. Indien u niet wil betalen zullen we de levering en plaatsing moeten verplaatsen, u begrijpt dat dit wij dit willen vermijden. U zal binnenkort een correcte pro forma factuur van mijn collega’s boekhouding. Het bedrag dat nog dient volstort te worden is 14.485 euro. Hebben we deze betaling niet ontvangen uiterlijk 05/01/2026 zullen we alles uitstellen tot nader order. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, Met vriendelijke groeten, Sofie Willems Commercieel assistent manager.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform