Meest recente klachten

A. T.
13/11/2025

Betaling volledige factuur voor plaatsing keuken

Beste, Bij deze wil ik toch nog eens vragen of het niet mogelijk is om de factuur niet volledig te betalen voor ze geplaatst is. Ik kan toch moeilijk iets betalen wat nog niet geplaatst is, want als er dan iets mis is, heb ik geen been meer om op te staan. Ik ben eventueel wel bereid om nog een deel van de factuur te betalen, zodat het 50/50 is. Ik ben steeds correct geweest met mijn andere betalingen, dus hoop ik dat er van uwent wege ook een tegemoetkoming is. Met vriendelijke groeten Temmerman Ann

Opgelost
C. C.
22/10/2025

Kwaliteitsprobleem

Geachte mevrouw/heer, Op 18/08/2017 plaatsten jullie mijn droomkeuken Ik stelde al vrij vroeg vast dat 1 van de meubels een vergeling plaatsvond op de vooraanzichten.I Ik bmhebbtoen contact opgenomen met de telefoon en vrij kort daarna kreeg ik een mail dat ik Mijn keuken niet met de juiste producten poetste. Ik kreeg een hele reeks van producten waar ik best met poetste.Dus ik deed dat ook. Nu begint echter op die plaatsen alles af te brokkelen. Ik heb terug gemaild en nu beweren ze datk met slechte producten die keuken heb behandelt. Terwijl dit enkel op dit ene meubel is en ik gans de keuken met hetzelfde product reinig. Ik plaatste in 1995 mijn 1ste keuken en was in 2017 niet eens beschadigt toonde enkel gebruikssporen! Nu betaalde ik een grote som en koos mijn droomkeuken zonder te kijken naar de prijs. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind oktober een reeds allang gevraagd bezoek te brengen om de schade vast te stellen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Opgelost
P. V.
19/06/2025

Arrogante opdringerige verkoper

Op zaterdag 14/6 zijn wij naar de Keukenbouwer geweest in Zandhoven. Daar werden wij ontvangen door Yan. Ondanks hij niet van dit filiaal was maar van Roeselare, ging hij ons verder helpen. Na onze smaak en keuze door te geven, ging hij een offerte opmaken. Wanneer hij terug kwam met de offerte ging hij, niet op onze vraag, contact nemen met zijn baas om te horen voor een extra korting. Ineens kon er €3000 extra van de offerte (zie foto)… daarnaast konden wij later de keuken alsnog aanpassen naar onze noden en wensen voor deze prijs of minder. Wanneer wij hem duidelijk maakten dat wij nog in afwachting zijn van een goedkeuring omtrent de bouwvergunning vertelde hij ons dat dit in de voorwaarden van de verbreking stond. Wij vroegen alsnog dit op te nemen doch heeft hij dit niet opgenomen. Vandaag heb ik telefonisch contact opgenomen met Yan en het gesprek opgenomen. Ook hier was er in het begin van alles mogelijk. Hij vertelde ons dat er nog niet was besteld en nog niets op papier stond. Wanneer ik vroeg naar de mogelijkheid om de keuken te annuleren gelet er minimale inspanningen werden verricht was dit absoluut niet mogelijk… Op de Google reviews zijn er duidelijk nog mensen die hetzelfde lot hebben ondergaan.

Opgelost
A. D.
12/11/2024

Onafgewerkte keuken

Geachte, Er zijn vele gebreken die maar niet opgelost worden. 1) verkeerde frigokast= opgelost 2) verkeerde opmeting werkblad… in afwachting 3) verkeerde plaatsing eigen vaatwasser , waardoor defect en beroepen zich op verkoopsovereenkomst, maar bij plaatsen keuken heeft technieker zelfs de vraag niet gesteld te plaatsen of niet. 4) grijze ventilatierooster onder frigo in witte keuken 5) de eene kast heeft links een zijpaneel, rechts niet, in toonzaal ofwel niet ofwel beide kanten. 6) ontbrekend aluminium beschermplaat onder gootsteen. 7) niet goed afgewerkte vochtwerende plint waardoor er vocht tussenkan.

Afgesloten
J. L.
8/10/2024

Betaingsprobeem

Geachte mevrouw/heer, Op [datum], [beschrijf kort welk product of dienst je op die datum hebt gekocht met eventuele referentie. ] Ik stel echter vast dat [Uitleg van het ondervonden probleem, de reden van uw klacht]. Dit heeft geleid tot [uitleg over de ongemakken/schade] Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen [beschrijf de actie/reactie die u van het bedrijf verwacht en tegen wanneer]. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform