Terug

Kwaliteitsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: de Keukenbouwer

22/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 18/08/2017 plaatsten jullie mijn droomkeuken Ik stelde al vrij vroeg vast dat 1 van de meubels een vergeling plaatsvond op de vooraanzichten.I Ik bmhebbtoen contact opgenomen met de telefoon en vrij kort daarna kreeg ik een mail dat ik Mijn keuken niet met de juiste producten poetste. Ik kreeg een hele reeks van producten waar ik best met poetste.Dus ik deed dat ook. Nu begint echter op die plaatsen alles af te brokkelen. Ik heb terug gemaild en nu beweren ze datk met slechte producten die keuken heb behandelt. Terwijl dit enkel op dit ene meubel is en ik gans de keuken met hetzelfde product reinig. Ik plaatste in 1995 mijn 1ste keuken en was in 2017 niet eens beschadigt toonde enkel gebruikssporen! Nu betaalde ik een grote som en koos mijn droomkeuken zonder te kijken naar de prijs. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind oktober een reeds allang gevraagd bezoek te brengen om de schade vast te stellen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (2)

de Keukenbouwer

Naar: C. C.

23/10/2025

Geachte, Hieronder onze reactie terug te vinden. Mvg Sofie Van: Sofie WILLEMS [DE KEUKENBOUWER] Verzonden: donderdag 23 oktober 2025 16:56 Aan: 'klachten@notify.test-aankoop.be' klachten@notify.test-aankoop.be CC: 'christiane.christiaens@hotmail.com' christiane.christiaens@hotmail.com Onderwerp: Kwaliteitsprobleem Geachte, We hebben deze klacht goed ontvangen doch betwisten wij iedere aansprakelijkheid. De keuken werd geplaatst in 2017, de eerste klacht over een verkleuring van de deuren mochten wij ontvangen in 2024, dus ruim 7 jaar na plaatsing. Er werd doorgegeven door mijn collega van de dienst na verkoop dat een bezoek ter plaatse geen verschil zal maken aangezien de deuren met verschillende en verkeerde producten werden gereinigd. De foto’s die we mochten ontvangen staven dit standpunt. Indien gewenst kan een offerte opgemaakt worden voor de vervanging van de deuren, dit werd eveneens meegegeven door mijn collega, maar wij zullen niet ter plaatse gaan. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, Met vriendelijke groeten,​​​​ ​ ​ Sofie Willems Commercieel assistent manager. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 22 oktober 2025 10:01 Aan: INFO DE KEUKENBOUWER info@dekeukenbouwer.be Onderwerp: Kwaliteitsprobleem OPGELET:Deze e-mail is afkomstig van buiten de organisatie. Klik niet op links en open geen bijlagen tenzij u de afzender herkent en weet dat de inhoud veilig is. ATTENTION:Cet e-mail provient de l'extérieur de l'organisation. Ne cliquez pas sur les liens et n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne reconnaissez pas l'expéditeur et ne savez pas si le contenu est sûr. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

C. C.

Naar: de Keukenbouwer

24/10/2025

Beste Waarom is de rest van mijn keuken dan nog intact? En is dit enkel dat meubel? Gr Christiane


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform