Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
E. V.
28/11/2025

info auto ontbreekt

Aan Toyota België info@toyota.be Edegem 29/11/2025 Geachte Heer / Mevrouw, Betreft: Model CHR, chassisnr. NMTK33BX20R070896 Het onderwerp van onderstaande klacht vindt u in bijlage 1; de brief aan Toyota van 22/11/’25. In bijlage 2 vindt u het antwoord van Toyota hierop van 24/11/’25. Ondergetekende heeft dan op 28/11 de herstelling laten uitvoeren en daarvoor 303,76 euro betaald. Daar kan hij moeilijk tevreden mee zijn, daar Toyota toegeeft dat het ventiel aan elke band zeer kwetsbaar is en dat zowel in de handleiding als bij de aankoop van de wagen een specifieke waar-schuwing ontbreekt/ontbrak. Totaal onwetend hiervan heeft ondergetekende dan zelf de banden proberen op te pompen (wat hij al vijftig jaar doet) met de gekende schade en het oproepen van de pechverhelping tot gevolg. Bij de nieuwe modellen wordt tijdens de productie van de wagen een ander type ventiel geplaatst dat minder stijf is. Bovendien biedt de Toyota-garage te Kontich een oppompbeurt aan voor 9,5 euro, wat er op duidt dat ondergetekende niet de enige klant is die dit euvel voorheeft. Zowel de fabrikant als de garage zijn op de hoogte maar de klant is onwetend gehouden. Klantvriendelijk en commercieel aanvaardbaar is dit niet. En met garantie houdt dit geen enkel verband. Ondergetekende is bereid als blijk van goodwill een klein deel (+-30 €) van de garagekosten te dragen maar de rest van de factuur is naar zijn mening ten laste van Toyota omwille van de nalatigheden hierboven vernoemd en minstens als commerciële geste tegenover een klant, vooral omdat Toyota volgens haar schrijven het continu verbeteren van de klantenervaring van het grootste belang vindt. Hopend op een gunstig antwoord, verblijft ondergetekende, met de meeste hoogachting. Eric Van Loo August Coolslaan, 17, 2650 Edegem Tel.: 03 458 31 07 ericvl@village.uunet.be

In behandeling
J. V.
5/11/2025

Garantie/Factuur

Chassisnummer : JTEBR3FJ20K186172 type Landcruiser. Twee problematieken. 1/De wagen is aangekocht in januari 2021 bij Toyota Vandorpe( nu De Prins Oudenaarde). Na een aanrijding in okt 2021 is de bumper vervangen. Parkeersensoren werkten niet meer bij verlaten garage. Om geen permanent alarm op het dashbord te hebben zijn ze afgekoppeld. In november 2023 werd opnieuw aan de bumper gewerkt. Sensoren zijn nog altijd niet hersteld. In januari 2024 kwam de wagen binnen voor breuk en herstelling in garantie. Opnieuw heb ik aangedrongen op herstelling sensoren. Twee maand stond de wagen in de garage. Vervanging van stukken zou doorgevoerd zijn maar de sensoren werkten nog altijd niet. Dan komt volgende probleem. 2/ In januari 2025 was er een alarm aan de add-blue-sensoren. De wagen moest ter keuring aangeboden worden in maart. Men had geen tijd om ernaar te kijken en zou me contacteren wanneer. Begin maart moest de wagen naar de keuring maar dat kon niet door alarm op het dashbord. Omdat de wagen niet meer op de weg kon en niet hersteld was heeft men de wagen in de garage genomen om te herstellen. Een vervangwagen is ter beschikking gesteld. Deze was niet geschikt voor het werk dat ik doe. Dit heeft vier maand geduurd. Op mijn dringende vraag waarom dat alles zolang duurt was het antwoord dat alles op afspraak gebeurt en dat mensen die denken prioriteit te hebben maar moeten wachten. Men heeft uiteindelijk probleem 2/ opgelost gekregen door een nieuwe kabelboom te monteren (omdat de vorige blijkbaar rot was), en dit onder de garantie van Toyota. Probleem 1/ (parkeersensoren)was aldus nog steeds niet opgelost. Men heeft een technieker uit een andere garage uit de groep gehaald. Deze heeft vastgesteld dat er een slecht contact was bij montage sensoren(bumper). Er is een nieuwe boordcomputer geïnstalleerd om alles op te lossen en dit opnieuw onder garantie Toyota. Toen mocht ik de wagen ophalen omdat alles terug naar behoren functioneerde. Echter pas na het betalen van de factuur(ca. 7000 euro).(bijlage). Die heb ik betwist na betaling omdat ik de auto terug wilde. de betalingstermijn op de factuur bedraagt ook 14 dagen. Op mijn vraag waarvoor dat allemaal was daar er garantie Toyota 5 tot 10 jaar was, kwam het antwoord dat ze lang moesten zoeken. Probleem 2/(parkeersensoren) gaf terug alarm ongeveer een kwartier nadat ik de garage verlaten had. Na discussie met de garage wordt gesteld dat er reeds werken in garantie uitgevoerd zijn en dat de wagen terug een week naar de garage moet om een kabel te vervangen die , volgens de garage, ook rot zou zijn. Dit opnieuw voor een week.( en dit zonder te wagen te zien) Deze keer zou ik maar de helft van de werkuren moeten betalen. Nu vind ik, dat als de wagen in laatste anderhalf jaar gedurende 6 maand in de garage gestaan heeft en men in de loop der jaren reeds minstens vier keer de bumper eraf gehaald heeft, het straf dat deze er nogmaals af moet om dit te herstellen. Dus blijft de vraag of deze sensoren slecht gemonteerd zijn of dat er slechte kabels gemonteerd zijn daar deze na nog geen jaar oud reeds kapot waren. Bij nalezen van de 10-jarig garantie staat vermeld dat elektrische kabels daartoe ook behoren. De diagnose tijd daarentegen niet, maar om bijna 6000 euro aan diagnose te besteden is er nogal over. De garage stelt dat ze reeds duizenden euro's intern genomen heeft en dat het eigenlijk volstaat maar over de schade die ik heb wordt niet gesproken. Het vertrouwen in de competentie van garage De Prins Oudenaarde is geschokt daar ik daar reeds bijna 30 jaar klant was en reeds een zestal landcruisers gekocht heb.

In behandeling
N. D.
3/11/2025

Garantie- en kwaliteitskwesties met mijn Toyota

Beste, Ik contacteer jullie terug via deze weg ivm de gekende problemen van de Toyota Proace motor/ olieverbruik. Ik heb de wagen aangekocht in Oktober 2024 en tot de dag van vandaag ben ik al 11 keer naar Cia Toyota Aalst en vandaag 1 maal naar Toyota Herzele geweest en moet 2 maal getakeld worden. Nu geeft de wagen ook weer een motorprobleem, 2 weken geleden was er weer een motorlampje gaan branden. In april 2025 moest er een motor onderdeel vervangen worden en zo kan ik er nog veel opsommen. Toyota Ciac Aalst wil mijn wagen niet overnemen, heeft geen prioriteit om mijn wagen te maken, zoekt niet mee naar een oplossing en krijg geen vervangwagen om het probleem op te lossen omdat deze niet altijd mogelijk is onder garantie waarschijnlijk omdat die beschikbaar moet blijven voor testritten... Niets aan te verdienen of ? De wagens blijven verkopen maar het kop in zand steken als er problemen zijn. Nu stuur ik jullie om een oplossing te zoeken hoe dit verder kan? Ik zou heel graag een regeling vinden. Met Vriendelijke Groeten Anissa D'Hoker Toyota proace CITY VERSO YARERHNP2GJ927866

Afgesloten
S. T.
14/10/2025

Foutieve factuur, nalatigheid en gebrek aan communicatie

Geachte, Naar aanleiding van uw schrijven betreffende dossier B22096 (klantnr. 3821 – FlowersbyJo) wens ik hierbij formeel te laten weten dat ik de volledige vordering betwist. De betwiste factuur betreft een onderhoud dat ik nooit heb gevraagd of goedgekeurd. Mijn wagen werd binnengebracht bij Hedin Automotive voor een specifiek probleem met het AdBlue-systeem en voor een nazicht keuring. Niet voor een algemene onderhoudsbeurt. Kort na de interventie dook het exacte probleem opnieuw op, wat ertoe leidde dat mijn voertuig drie keer bij Hedin moest worden binnengebracht. Pas tijdens de derde tussenkomst, waarbij mijn wagen uiteindelijk meer dan negen maanden bij hen heeft gestaan, werd het probleem definitief opgelost. Maar die lange stilstand, gecombineerd met het volledige gebrek aan communicatie, heeft tot ernstige professionele en persoonlijke gevolgen geleid. Tijdens die stilstand werd bovendien een probleem met de ophanging vastgesteld. Hoewel dit werd hersteld binnen garantie, kreeg ik achteraf letterlijk te horen dat dit "een plezier" was dat men mij had gedaan — iets wat ik ongepast en misleidend vind, zeker gezien de context. In tussentijd kreeg ik van Hedin een vervangvoertuig, waarvoor ik dankbaar was, maar ook dat werd onverwacht en zonder voorafgaand overleg teruggevraagd. Als zelfstandige ben ik volledig afhankelijk van mijn wagen voor mijn beroepsactiviteit. Door deze gang van zaken — de onopgeloste defecten, de maandenlange stilstand, het gebrek aan transparantie en het ongevraagde onderhoud — heb ik aanzienlijke schade geleden: verlies van klanten, inkomsten en werkzekerheid. De impact was zodanig groot dat ik uiteindelijk mijn activiteit heb moeten stopzetten. Hoewel er uiteraard meerdere factoren meespeelden, is het voor mij duidelijk dat de langdurige onbeschikbaarheid van mijn voertuig en de administratieve nasleep van dit dossier hier een directe rol in hebben gespeeld. Op 17 mei 2024 heb ik Hedin Automotive hierover al gemaild en de factuur formeel betwist. Ik kreeg daarop geen enkele reactie. Na ontvangst van uw schrijven heb ik onmiddellijk contact opgenomen met de filiaalmanager van Hedin Automotive Sint-Pieters-Leeuw. Pas een week later kreeg ik te horen dat men desondanks de procedure zou verderzetten. Daarnaast wens ik te verduidelijken dat ik tussen 18 augustus en 12 september in het buitenland verbleef, waardoor ik de wettelijke termijn voor betwisting niet tijdig heb kunnen respecteren. Na mijn terugkeer heb ik meteen telefonisch contact opgenomen met uw kantoor. Daar werd mij bevestigd dat ik mijn betwisting alsnog per e-mail mocht indienen — bij deze dus. Ik blijf bij mijn standpunt dat deze factuur ongeldig en onterecht is. Het ging om een ongevraagde prestatie, het originele probleem werd pas vele maanden later opgelost, en de impact op mijn zelfstandige activiteit was ingrijpend. Indien gewenst kan ik alle bewijsstukken bezorgen: e-mailcorrespondentie, de originele factuur en verdere elementen die aantonen dat het probleem maandenlang aansleepte. Ik verzoek u vriendelijk maar met aandrang om de invordering onmiddellijk te schorsen. Indien Hedin Automotive meent dat haar vordering gegrond is, staat het hen vrij om zich tot de rechtbank te wenden, waar ik mijn standpunt ten volle zal verdedigen. Met beleefde groet, Johanna De Klerk Kloosterweg 18 1652 Beersel BE0762.526.896 (niet meer geldig) Sam.thibaut@hotmail.com +32 471 67 45 98 Bij deze ook mijn eerste mail als betwisting op hun herinnering. Hier heb ik nooit een antwoord op mogen ontvangen. Deze mail dateert van 17/05/2024. Beste, Mijn wagen heeft 9 maand bij jullie gestaan terwijl ik een zelfstandige ben die deze dagelijks nodig heeft. Bijgevolg heb ik een verlies geleden dat tot in de duizenden euro's oploopt. Om van de actieve verzekering maar te zwijgen (deze mocht ik niet afsluiten omdat jullie hier nog mee testrijden) die mij 3000 euro per jaar kost. Ik heb zelf nooit geweten dat dit zoveel maanden zou duren. Dus sorry maar deze factuur weiger ik te betalen. Ik heb mijn auto 7 keer binnen gedaan bij jullie voor hetzelfde probleem en na 9 maanden zonder communicatie van jullie kant heb ik hem eindelijk terug. Als jullie willen dat deze factuur betaald word dan zal dat via het gerecht moeten gaan. Als u dit verder wil bespreken kan u mij bereiken op +32471674598 of via mail.

Opgelost
D. D.
24/06/2025

Weigering garantie

Beste, Ik ben de eigenaar van een toyota hilux van bouwjaar 2022 met +/- 50 000 km op de teller. Een paar weken geleden hoorde ik een geluid aan mijn motor en ben hiermee naar de garage gegaan. Bij onderzoek bleek dat er 2 bevestigings bouten van de aircopomp waren gebroken. Mijn wagen is hersteld geweest en er is een garantieaanvraag ingediend bij toyota, deze is geweigerd en ik zou zelf 1/3 van de factuur moeten betalen (1/3 voor toyota en 1/3 voor de dealer). Ik ben van mening dat ik eigenlijk niks zou moeten betalen omdat mijn auto op de moment van het defect nog geen 3 jaar oud was en +/- 47 000 km had. Toyota geeft 10 jaar garantie of tot 200 000 km volgens hun reclame. Ik heb de lijst met de onderdelen die on de garantie vallen opgevraagd en de aircopomp zit er wel degelijk tussen maar omdat deze niet stuk is word de garantie geweigerd. Ik ben zelf een autotechnieker met meer dan 20 jaar ervaring, ik heb de afbroken bouten gezien, naar mijn mening zijn deze afgebroken door slechte montage, te vast gedraaid waardoor ze zijn gerokken en hun sterkte verloren zijn ofwel zijn de bouten van slechte kwaliteit geweest. In geen van beide gevallen kan ik er zelf iets aan doen. Ik word al het ware gestraft omdat ik te snel naar de garage ben gereden, ik had beter doorgereden tot de pomp er was afgevallen en waarschijnlijk een berg extra schade had gemaakt,dan was alles wel garantie geweest. Ik heb reeds een mail gestuurd naar de garantie dienst van toyota maar kreeg te horen dat de " specialisten" hebben beslist dat het geen garantie was en dat dit niet meer onomkeerbaar was. Ik heb ook de vraag gesteld wat dan volgens de "specialisten" de reden was voor het breken van de bouten maar hier heb ik nog geen antwoord op gehad. Ik vind persoonlijk dat toyota eigenlijk "valse reclame " maakt met hun 10 jaar garantie tot 200 000 km. Mijn auto voldoed aan alle criteria om binnen deze garantie te vallen, hij is steeds op tijd op onderhoud geweest bij een officiële dealer. Ik snap dus niet waarom ik nog een deel van de factuur zou moeten betalen. Met vriendelijke groeten, Dierckx Dirk

Afgesloten
W. C.
25/04/2025

Distributieriem PureTech-motor ProAce City Verso

Beste Op 17/01/2021 hebben wij een Toyota ProAce City Verso SWB met PureTech-motor 1.2 benzine besteld en deze werd in mei 2022 geleverd en in gebruik genomen. Het onderhoud wordt gedaan door een onafhankelijk garagist. Begin maart 2025 kregen wij enkele meldingen dat er olie te kort was waarbij wat olie werd bijgedaan, telkens onder de maximum-lijn van de peilstok. Op 14 maart 2025 kwam de melding dat er oliedrukverlies was en dat de motor onmiddellijk diende stilgelegd te worden. De wagen diende getakeld te worden. Zowel de pechverhelper als onze garagist gaven mee dat het een gekend probleem is bij het type motor dat in onze wagen steekt: een natte distributie-riem die afslijt waardoor de olie-aanzuigzeef verstopt en er een onderdruk gecreëerd wordt. Nochtans had de wagen op dat moment pas 82198 km op de teller. Het euvel kon worden hersteld. Weliswaar met een factuur van 1544,78 euro. Navraag en opzoekingen leren ons dat dit type motor frequent voor problemen met de oliedruk zorgt, zelfs voor de voorziene interval voor vervanging van de distributieriem. De fabrikant zou de garantietermijn hebben opgetrokken. Er is contact geweest van onze garagist met Toyota waar men meegaf dat de auto nét niet meer onder de garantie valt waardoor hij zelf de herstelling heeft uitgevoerd. Intussen hebben we zelf contact opgenomen met Toyota Belux die aangeeft dat er inderdaad een garantie-uitbreiding is, op voorwaarde dat het onderhoud in orde is, met een maximale speling van 23.000 km tussen twee onderhoudsbeurten (onderhoudsschema 1 jaar/20.000 km, eerst bereikte limiet). Voor één onderhoudsbeurt werd volgens hen de interval met 1523 km overschreden waardoor de wagen helaas net buiten de garantie viel voor de herstelling. Er wordt echter niet vermeld waar dit wordt beschreven of opgelegd. Opnieuw volgens professionelen kan dit niet de oorzaak zijn van de problemen met de oliedruk. We hebben Toyota Belux andermaal gecontacteerd met de boodschap dat wij niet akkoord konden gaan met het feit dat er geen garantie dekking is gezien het éénmalig overschrijden van een (waar beschreven?) opgelegde onderhoudsinterval niet de oorzaak kan zijn van een alom gekend probleem van dit motortype. Deze vraag op 12 april aan Toyota Belux om hun besluit te heroverwegen werd niet meer beantwoord... Kort samengevat: wij zijn van mening dat dit wel onder de verlengde garantie valt! Verzoek aan Toyota om een tegemoetkoming.

Afgesloten
M. A.
11/08/2024

Klachten over mijn splinter nieuwe toyota proace, Plaatnummer: 2FPM876 Chassisnummer: YARVEEHTMGZ291

Geachte heer/mevrouw, Op 5 juli jL, heb ik mijn splinternieuwe Toyota ProAce (Plaatnummer: 2FPM876, Chassisnummer: YARVEEHTMGZ291747)opgehaald bij de autodealer in Mol. Kort na het in gebruik nemen van de auto merkte ik een sterke rubbergeur onder de motorkap op, die zeer intens was. Mijn kinderen hebben op dat moment ook al veel rook ingeademd. Dit gebeurde op een vrijdagavond. Ik heb de auto toen geparkeerd en niet meer gebruikt. De volgende ochtend, op zaterdag, heb ik direct de autodealer in Mol gebeld en de situatie uitgelegd. Ik mocht op maandag langskomen om de auto te laten controleren. Op maandag was er nog steeds een lichte geur onder de motorkap aanwezig. Na inspectie door de monteur werd mij verteld dat er niets aan de hand was en dat de geur normaal was bij een nieuwe auto. Dit verbaasde mij, aangezien toen de hele cabine naar rook stonk. Omdat ik in augustus met mijn gezin op vakantie zou gaan, adviseerde de Toyota-dealer mij om de auto vlak voor vertrek nogmaals te laten controleren. Op 2 augustus ben ik opnieuw naar de dealer gegaan voor een controle. Op 10 augustus, vlak voor ons vertrek op vakantie, zijn we een dagje naar de Efteling in Kaatsheuvel geweest. Op de heenweg waren er geen problemen, maar op de terugweg, na slechts vijf minuten rijden, begon er veel rook uit de uitlaat en onder de motorkap te komen terwijl we nog op de parkeerplaats van de Efteling waren. Mijn kinderen en vrouw raakten in paniek en verlieten het voertuig, ondanks de drukte op de parkeerplaats. BHV’ers kwamen langs en de brandweer werd erbij geroepen. Zij onderzochten de auto grondig; er kwam nog steeds veel rook onder de motorkap vandaan en het motorblok was erg warm. Uiteindelijk heb ik de pechhulp van Toyota gebeld. Omdat het inmiddels rond 23:00 uur was, werd er iemand van de ANWB gestuurd om de auto weg te slepen. We kregen geen vervangende auto aangeboden, maar er werd wel een taxi geregeld die ons naar huis bracht. Rond 01:00 uur arriveerde de taxi, en om 02:00 uur waren we thuis. Ik deel dit verhaal omdat ik zeer teleurgesteld ben in Toyota en ik heb geen vertrouwen meer in mijn auto. Dit is de tweede keer dat zoiets gebeurt en beide keren waren mijn kinderen aanwezig. Mijn vakantie kan hierdoor niet doorgaan. Ik heb inmiddels 50.500,00 euro uitgegeven voor de aanschaf van de Toyota ProAce en voel mij enorm in de steek gelaten. Ik zou het zeer op prijs stellen als u mij wilt helpen. Ik wil deze auto niet meer. Hij is niet veilig voor mij, niet voor mijn kinderen, en ook niet voor andere weggebruikers. Ik hoop dat Toyota zijn verantwoordelijkheid neemt en mij gemoedsrust kan bieden.

Afgesloten
A. S.
21/05/2024

Problemen met levering van een auto

Beste, Ik heb een tweedehands auto gekocht op 02/05/2024, maar ik heb geen bewijs gekregen dat de onderhoud van de auto in orde is. Zij zeiden dat zij kunnen geen bewijs geven, maar kan ik dat later in de app vinden, en alles komt in orde, maar nog altijd niet.Ik heb de Hybride Health Check attest ook niet gekregen.Vandag ben ik terug geweest naar de garage en zij zeiden dat de baterie plat was en ik moest eerst minimum 500 km rijden voor dat zij kunnen dat opnieuw checken, maar zij zeiden niet dat moet ik terug komen na 500km. Vandaag heb ik de attest voor hybride gekregen, maar voor de onderhoud NEE! Zij zeiden dat een probleem in de app is en komt zeker in orde. Alles is super bizar, want ik heb gevraagd op een andere garage informaties over de auto en de informaties zijn in hun systeem juist dezelfde als op de app, dat betekent in mijn opinie, dat geen probleem in de app is. Ik heb gevraagd als de auto bij een ongeval betrokken was. Zij zeiden: nee, maar in de app merk ik enkele reparaties en toen heb ik gevraagd wat reparaties zijn die, zij konden ook niet antwoorden. De andere garage zei dat ik een auto met problemen heb gekocht. Ik ben super teleurgesteld, omdat ik dit bedrijf en zijn dealers vertrouwde. Ik vind dat ben ik niet correct geholpen, misschien ook bedrogen , misschien omdat ik een vrouw ben of omdat ik van andere land ben, ik begrijp echt niet waarom. In mijn opinie en in vergelijk met de andere garages kan niet zoiets. Ik hoop echt dat kan ik door jullie geholpen worden. Mvg. Ana Secara

Opgelost
G. E.
21/04/2024

toyota rav4 : 2e sleutel en laadtoestel

Beste,op 15/04/2022 bestelde we onze RAV4PHEV, levering beloofd in November '22. Uiteindelijk de wagen in ontvangst mogen nemen op 31/05/23, 6 maanden later. Jammer genoeg Mr E., er is maar 1 sleutel beschikbaar voor uw wagen. De tweede volgt snel. Ook de laadkabel met type Mennekes stekker(drijfkracht) was niet bij de levering.Na 6 maanden en enkele onbeantwoorde mails van de dealer, nog altijd geen tweede sleutel.Op 27/11/23 stuurden we daarom een aangetekende brief naar Toyota Belgium met de vraag wanneer we onze tweede sleutel en laadkabel mochten verwachten. Hierop kregen we wel een mail terug met het antwoord dat we al tevreden mochten zijn dat we de wagen toch al hadden en nog wat geduld moesten hebben voor de sleutels!We zijn nu 21/04/24, bijna 1 jaar later, en nog altijd geen tweede sleutel en laadkabel!! Onbegrijpelijk!!!Wanneer mogen we een afronding verwachten van dit dossier?Een goede wagen, maar ontevreden klant.vr gr Geert

Afgesloten
R. V.
22/02/2024

Service

Beste, ik kocht een auto TOYOTA YARIS CROSS B-SUV 1.5 TNGA HEV 2WD CVT Elegant LHD op 28/11/2022 bij Toyota BEERENS, Noorderlaan 93 te 2030 Antwerpen.Reeds snel na de aankoop waren er problemen met de navigatie. Aanvankelijk werden die opgelost door garagepersoneel (die meer ervaring hadden in het gebruik). Echter na meerdere consultaties, werden de problemen moeilijker door mezelf op te lossen én daarenboven vervelender.Ikzelf heb die navigatie zeker nodig omdat ik regelmatig verplaatsingen doe, naar bestemmingen die ik niet bij voorbaat ken.Uiteindelijk werd er dan vastgesteld dat de navigatie REGELMATIG uitviel.De garage verzocht een afspraak te maken opdat een hoofdtechnicus dat probleem zou kunnen onderzoeken.Na afloop van dit onderzoek heeft men mij gemeld dat het probleem diende overgemaakt te worden aan Toyota België, aangezien de huistechnici niet instaat waren het op te lossen. Men diende te wachten op het antwoord van de constructeur van de auto.Echter na een behoorlijke wachttijd en na aandringen van mezelf, kreeg ik het antwoord dat de constructeur nog steeds niet geantwoord had.M.a.w. ik rijd nu met een auto ZONDER navigatie !Dit kan ik niet zomaar aanvaarden en eis dat er binnen de kortst mogelijke tijd een oplossing komt voor dit probleem. Het is voor mij onmogelijk goed te keuren dat ik 'mijn plan maar moet trekken' !IK verwacht een doortastende oplossing voor dit probleem - graag doe ik beroep op jullie organisatie om dit geregeld te krijgen.Uiteraard ben ik bereid de auto ter beschikking te stellen wanneer nodig, met dien verstande dat ik dan een gelijkwaardig voertuig ter beschikking krijg, ZONDER kosten.Met vriendelijke groeten,Ria Van Bortel.22.02.2024

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform